סיפור סיפור – טיפים מעשיים טובים

admin

כתבים של צילום פועלים כנאמנים ציבוריים. התמונות שלהם משמשים חשבונות מדויקים ואמינים של אירועים חשובים. מטרתם העיקרית היא הצגה נאמנה ומקיפה של הנושא. כצלמי עיתונות, יש להם חובה לתעד את החברה ולשמור על ההיסטוריה שלה דרך התמונות שלהם.

דוח צילום עומד בפני אתגרים חדשים. כולם נראים צלמים. יצירת עיתונות עיתונאית אזרחית, שעודדה בעיתונים שבהם הקוראים מתבקשים לשלוח את התמונות האטרקטיביות לפרסום, מטילה ספק באמינות התמונות שפורסמו. לאחרונה, העירה הניו יורק טיימס, מישל מקנאלי, התייחסה לתצלומים חובבים מאיראן וציינה כי:

"אני באמת מודאג לא לדעת את המקורות של התמונות האלה ואת התוכניות שלהם […] ואת תוקפם של חתימות. "

יחד עם זאת, גורמי צילום עם אזרחים המאפשרים שימוש חופשי בתצלומים שלהם מעודדים את ארגוני המידע לחסוך כסף על ידי צמצום מספר הצילום המקצועי. אבל אפילו כמה עיתונאים מקצועיים תרמו לנפילת המקצוע. אנחנו עדיין רואים דוגמאות של עיתונאים עיתונאים מוערכים שנכנעים לפיתוי לתמרן דיגיטלית את התמונות שלהם. הם עשויים להיות מעטים, אבל הם להכפיש את המקצוע כולו. עכשיו זה קל יותר מאשר אי פעם להוסיף או להסיר אובייקטים מתמונה באמצעות גרפיקה עריכת תוכנה כגון Photoshop, אבל קריירה ארוכה כבר מותש בדרך זו.

עם זאת, אני חושב שזה חשוב עבור כל צלם עיתונות, מקצועי או חובב, כדי לדעת מה יכול ולא ניתן לעשות ב צילום עיתונות. כדי לקבל כמה טיפים על שיטות עבודה מומלצות. הכנתי את הרשימה הבאה באמצעות מקורות כגון רויטרס, ניו יורק טיימס (NYT) ואת איגוד העיתונות הלאומי של ארה"ב (NPPA). הפניות ניתן למצוא בתחתית מאמר זה.

בדרך כלל

תמונות שאמורות לשקף את המציאות חייבות להיות נכונות בכל המובנים (NYT). שינוי חומר של התמונה ב- Photoshop או תוכנות אחרות לעריכת גרפיקה יביא למחיקה. (רויטרס). להיות נאמן צדדי בתיאור הנושא שלך (NPPA). זה לחזק את אמון הציבור במקצוע (NPPA) ולשמור על שלמות עיתונאית ואי-השתתפות של המקבל (רויטרס).

לעולם אל תעשה את זה

יש שלושה דברים שאתה פשוט לא עושה בתור צלם עיתונות. אם אתה זוכר רק שלושה דברים מתוך מאמר זה, תן לזה להיות.

  • אל תוסיף או תסיר דבר מה בתמונה (ייצור). לא על ידי שינוי הסדר מול המצלמה, ולא על ידי שינוי התמונה בעיבוד.
  • אין להגדיר או להפעיל אירועים עם הודעות כגון מיקוד לנושאי צילום. היוצאים מן הכלל הם דיוקנאות ותמונות של מוצרים, אך החתימה אינה יכולה להטעות את הנמען משום שהוא חושב שהתמונות הן ספונטניות.
  • אל תשתמש במניפולציה צבע מופרזת, הבהרה, החושך או טשטוש של התמונה במהלך שלאחר עיבוד.

תרגול טוב

במקום זאת, יש קבוצה של פרקטיקות טובות כי צילום עיתונאים צריכים לנסות להגשים. בקיצור, להיות כנים וכבוד! אבל אם אתה רוצה פרטים נוספים, אלה הן כמה נקודות כי מקורות אלה מדגישים:

  • חתימה בדיוק מה שאתה עדים. בדיוק, עד כדי כך, ללא ספקולציות. בדיוק לבדוק את כל העובדות שלך, לכתוב מי, מתי, איפה, מה ולמה.
  • הנוכחות של התקשורת יכולה לעתים קרובות להשפיע על התנהגות של ישויות. כאשר ההתנהגות המוצגת נובעת מהנוכחות של התקשורת, על החתימות להסביר זאת.
  • חפש נקודות מבט שונות ועבוד על נקודות מבט לא פופולריות או בלתי נראות.
  • לטפל בכל הפריטים בכבוד ובכבוד. תשומת לב מיוחדת פריטים רגישים חמלה לקורבנות פשע או טרגדיה.
  • הימנע סטריאוטיפים של אנשים וקבוצות.
  • להכיר ולעבוד כדי למנוע הצגת דעות קדומות משלך בעבודה.
  • לפרוץ רגעים פרטיים של צער רק כאשר לציבור יש צורך מכריע ולגיטימי לראות.
  • אתה לא צריך לשלם עבור מקורות או ישויות או לתגמל אותם באופן מהותי עבור מידע או השתתפות.
  • אין לקבל מתנות, טובות או פיצויים מאלה אשר עשויים לנסות להשפיע על טווח ההגעה שלך.
  • לא בכוונה לחבל במאמציהם של צלם עיתונאים אחרים.

אזור אפור

במידה מסוימת, השאלה עד כמה צילום עיתונאים יכולים לקחת חלק ב"פרשנותם "לאירועים היא סובייקטיבית. חלק מן ההשפעות "הבלתי חוקיות" שהוזכרו לעיל ניתן להשיג כמעט באמצעים משפטיים. לדוגמה, צלם עיתונאים לא צריך להחשיך את התמונה בעיבוד הסופי על מנת לערפל אובייקטים בתמונה – אבל באותו זמן זה נחשב מקובל להדגיש את התמונה, להגדיל או לירות בזווית כך חפצים אינם כלולים בתמונה. תמונה! לכן הקווים המנחים האלה עדיין מופיעים בדיון. כמה צילום עיתונאים הם טהורים יותר מאחרים, ולכן יש אזור אפור. להחליט בעצמך אם השיטות הבאות מקובלות?

  • באמצעות עדשות קיצוניות, כגון עדשות טלה ארוך, עדשות זווית רחבה / עדשות הדגים עדשות הטיה המשמרת כי למעשה לעוות את "פרספקטיבה".
  • תיקון עיוות העדשה בתהליך שלאחר העיבוד.
  • בעזרת עומק שדה רדוד המטשטש את החזית ואת הרקע שמעבר למה שעינינו רואות.
  • באמצעות הבזק, יצירת אור שלא היה שם.
  • באמצעות מסננים מקוטבים ומסננים "אפקט" אחרים.
  • מוציאים לאור את התמונה ללא "הרשאה" מהצלם.
  • מיפוי סלקטיבי / מיפוי הטון בתוכנת עריכת תמונות.

אני מקווה כי רשימה זו תסייע לשמור על סטנדרטים מקצועיים וליצור מחשבות ודיונים פורה!

מקורות מקוונים:

רויטרס לגבי השימוש ב- Photoshop.

ניו יורק טיימס אתיקה הנחיות לצילום וקוסמים.

קוד האתיקה של איגוד העיתונות הלאומי של ארה"ב (NPPA).

Leave a Reply