SaaS תרומה להצלחה של עסקים קטנים

admin

תוכנה כשירות (SaaS) מתפתחת כעת כאסטרטגיה למיתון המיתון. יותר ויותר חברות עוברות כיום ליישומים המבוססים על SaaS מיישומים מקומיים, ויותר ויותר חברות מציעות את המוצרים / השירותים שלהן במודל SaaS. התוכנה כשירות היא עדיין בתחילת הקיום, וגם עכשיו זה תורם להצלחה של רוב ארגונים קטנים ובינוניים (SMB).

בהשוואה ליישומים ולטכנולוגיות עסקיות מקומיות או מסורתיות, ל- SaaS יתרונות רבים; הוא זול, קל ליישם, יש שיעור שימוש גבוה יותר למשתמש, יש ממשק רשת, זמינות גלובלית, גישה קלה לרשת אלחוטית, קל להתאמה אישית, ללא עלויות תחזוקה, צורך מינימלי ידע טכני, אין דרישות מחסן נתונים פנימיים, אין צורך לעדכן לא רכישות נוספות, אופי קוד פתוח (לא לכולם), על פי לוח הזמנים של חיובים למשתמש, כלים מתקדמים ליצירת קשר ושיתוף נתונים, שילוב קל עם מערכות קיימות, וכן הלאה. עבור ארגונים קטנים ובינוניים עם פחות עובדים (משתמשי יישומים), SaaS מציעה הזדמנות מצוינת; כי הם מקבלים את המערכת המתוחכמת ביותר עבור העלויות הנמוכות ביותר.

כאמור, SaaS עדיין בשלבים המוקדמים, וכיום רק כמה סוגים של יישומים SaaS זמינים למטרות מסחריות. יישומי SaaS המבטיחים ביותר עבור ארגונים קטנים ובינוניים כוללים:

  1. יישומי ניהול קשרי לקוחות (CRM) – לסייע לך להפוך ולנהל את כל או את רוב נוהלי העסק שלך, כולל תמיכת לקוחות, מכירות מוצרים, לאחר שירות מכירות, ניהול אנשי קשר, ניהול חשבונות, תכנון אירועים, ניתוח וכו 'מערכות CRM הם הפופולריים ביותר בשימוש נרחב יישומי SaaS משומשים.
  2. ועידות וידאו יישומים – SaaS מבוססי שיחות ועידה באינטרנט יש מהפכה בעולם כולו של ועידות אינטרנט. עכשיו חברות / אנשים יכולים לשתף ולהציג מסמכים, נקודות כוח, גרפיקה, לוחות ללא צורך בשרת, התקנת תוכנה ותמיכה טכנית. אותו הדבר ניתן לראות במערכות VoIP ו- PBX.
  3. מערכות אוטומציה של כוח מכירה (SFA) – אלו מערכות לפי דרישה לחיזוק שיתוף הפעולה בין המוכרים, ומספקות להם את כלי התקשורת, הניתוח, התזמון ושיתוף הנתונים הנכונים. יש מערכות SFA עצמאיות ומערכות SFA משולבות במערכות CRM.
  4. יישומים לניהול אנשי קשר (דואר אלקטרוני). אלה יישומים עסקיים לאחסון נתוני לקוחות ועובדים ותקשורת איתם באמצעות לקוח דואר אלקטרוני, בדרך כלל MS Outlook. כמו מערכות SFA, יישומי ניהול אנשי הקשר יכולים להיות עצמאיים או משולבים במערכות CRM או SFA.
  5. ניהול מסמכים גיבוי נתונים – לאחסון ושיתוף נתונים על החברה, מוצרים, לקוחות, וכו 'במקום מרוחק מוגן מפני רוב אסונות נתונים.

כל או רוב היישומים הנ"ל היו זמינים רק עבור ארגונים גדולים בשל העלויות הכרוכות בפיתוחם וביישומם. אבל עכשיו, הודות יישומי SaaS, חברות קטנות ובינוניות יכול להתחרות עם אלה ארגונים גדולים על ידי מנוי על יישומים לעתים קרובות עולים על יישומים עסקיים גדולים.

אבל תוכנה כשירות אינו פתרון אידיאלי. הבעיה העיקרית היא אבטחת נתונים משום שאתה משתף נתונים עסקיים בעלי ערך עם אדם אחר. חברות גדולות ובינוניות רבות נמנעות מיישומי SaaS מסיבה זו.

Leave a Reply