התפתח לאחרונה CRM אוונגליזם Tallying עם הלקוח פסיכולוגיה התנהגותית בשוק המודרני

admin

"אם אתה רוצה ללכת מהר, לך לבד, אם אתה רוצה ללכת רחוק, ללכת ביחד" – זה אומר אפריקאי.

ושום דבר לא יכול להיות יותר מקסים אם יש לך הרבה לקוחות מושלמים הולך איתך על הנסיעה העסק שלך של הצלחה והצלחה. כדי לבנות את המוני הלקוחות שלך כדי לקבל את אמונתם, אתה צריך לחשוב כמו משתמש. שביעות רצון הלקוחות חייבת להיות המטרה הסופית. לקוחות מרוצים – לקוחות מרוצים!

העולם המסחרי שפותח עם רעיון חדש זה הגיע להסכמה עם CRM ודרישותיו. הם המציאו כלי תכנות CRM כדי לנהל טוב יותר את היחסים ולצמוח. הרעיון CRM התגלה ו היה נרחב נרחב ו אומצו על ידי כל הקהילות העסקיות עם עיכוב. הן מוסכמות עסקיות לאומיות, לאומיות ובינלאומיות התאמנו היטב למשלחת של פרקטיקות CRM, כרוזים ומושגים. הודות למעקב השוטף של סקרי שוק וגרפיקה מידע, הארגון מסוגל לפתח, להרחיב ולשמור על יחסי הצרכנים לאורך זמן.

לקוחות מרוצים יספר את הסיפור של המוצרים שלהם או יישומים למשפחה או לחברים. מסר בעל פה יכול לתרום לצמיחה ופיתוח של הסחר שלך. אנליסטים בשוק ישתמשו בפסיכולוגיה התנהגותית כדי להבין את צרכי הלקוחות ואת הצרכים שלהם.

זה כבר בעבר ראיתי כי קונים אשר חיכו זמן רב ייצאו עם אי שביעות רצון גדולה יותר כאשר קונים אשר שימשו בשמחה לעזוב את החנות לחזור שוב. עם זאת, ניתוח האחרונות שלל את הרעיון הקודם של העסק והשיווק וגילה כי הוא ההפך. מעניין לציין, כי המחקר מציע כי הצרכנים באמת מעריכים את הזמן שלהם בעבודה, לא אכפת לי את שעות קודרות הם מבלים בסיכות שיער ארוכות. אכפת להם יותר מהתחושה ומהזמן שאתם מקדישים להקשיב להם, לדרישות שלהם ולמתן השירותים המתאימים. תגובה זו תגובה גאון לזכות נאמנות הלקוחות. הם מעריכים ומגיבים מעט תשומת הלב ואת העניין שאתה מראה אותם, ולגרום להם להרגיש כמה הם חשובים לך. זה חשש שמביא אותם בחזרה ומשפר את קול צעדים.

בניית קשר אישי עם לקוחות הוא המפתח להצלחה של הארגון המסחרי. בעולם הלא-אישי של גאדג 'טים גאדג' טים, תצפיות לגלות כי אינטראקציה אישית תשומת לב אישית כמעט חדל להתקיים. שיחה עם הלב חשוב. כולנו אוהבים להביע את עצמנו. תרחיש השוק הנוכחי דורש יותר משירותי קונים רגילים וקבועים. עובדים וצוות המכירות צריכים להיות מאומנים כדי לעודד לקוחות לדבר כדי לעזור להם טוב יותר. מספק קשר טוב יותר, אמונה, ידידות ונאמנות. לספק קשר אישי עם פעילויות שירות הקונה, ליצור קשרים עם הצרכן, ליצור ולספק ניהול טוב יותר של קשרי לקוחות.

Leave a Reply