האם אתה זקוק לעסקים קטנים האם אתה משתמש במערכת CRM?

admin

אם אתה מפעיל אמא קטנה חנות פופ, אתה באמת צריך להתמקד בניהול קשרי לקוחות? אחרי הכל, אתה יודע את כל האנשים שבאים לקנות ממך אישית. רבים מהם כבר קניות במשך מאות שנים. אתה יכול לספר כמה ילדים לכל אחד יש ואף יודע את השמות שלהם. למה, הילדים שלך היו חברים לכיתה לכמה מהם. אין מי שיודע את הלקוחות שלהם יותר טוב ממך. אז איך זה הגיוני כדי לקבל מערכת CRM מקוון עבור החברה שלך? לבסוף, אם הלקוחות רוצים ליצור איתך קשר או להיפך, פשוט לדבר איתם כאשר הם נכנסים לחנות. או למקרה שדחוף הרים את השפופרת וצלצל אליהם.

בין אם אתה אוהב את זה או לא, העובדה נשארת כי העסק שלך יגדל. מה שבסופו של דבר אדם אחד נוגע לא מעט מבני משפחה, שלא לדבר על ילדי תיכון המסייעים בעבודה אינטנסיבית. אתה חייב להודות שאתה לא מנהל את החנות בעצמך. יש לך צוות פורמלי המסייע לך להפעיל את החנות. עם כל כך הרבה אנשים יש צורך לשפר את כל נתוני הלקוח. זה הכרחי כדי להבטיח כי החברה מצליחה לספק את אותה רמה של שביעות רצון הלקוחות, גם כאשר הוא גדל.

אנשים באים אליך כי הם בוטחים בך. הם יודעים שתיתן להם הרבה. תמיד יש אחוז של לקוחות אשר יחכו עד שהם יכולים לקנות את המוצרים שלהם. הם לא רוצים צוות התמיכה לטפל בהם כי שביעות הרצון שלהם היא הרבה יותר סיפוק. האם תהית אי פעם מדוע זה קורה? הם לא רק בררן, הם מודעים לכך שאף אחד בחנות לא יודע את טווח בדיוק כמוך. הם רק לוודא שהם יכולים לקבל את המוכר הטוב ביותר לטפל כאשר הם מגיעים לחנות שלך. הם יודעים שאתה, כבעלים, יהפכו אותו חוויית מכירות אידיאלית עבורם.

הטריק הוא שכל האנשים בקבוצה עובדים כמו שאתה עושה. זה המקום שבו תוכנת CRM יכול לבוא שימושי. ניתן לאחסן את כל המידע הרלוונטי על הלקוחות הרגילים שלך במחשב. בדרך זו, אם אין לך גישה לחנות, כאשר לקוח נחוש מופיע, האדם שירות דלפק יכול לשלוף את כל המידע על ההעדפות שלך במחשב ולעזור להם. זה יאפשר ללקוחות שירות המוצרים הנכונים. אם יש לך העדפות על המותג, אתה יכול גם לזכור על זה. בהתחלה, זה אולי נראה מסורבל כאשר אתה מגדיר את המערכת, אבל אחרי כמה זמן, כאשר הצוות שלך מתרגל להפעיל את זה, תוכלו להבחין עלייה ברמת שביעות רצון הלקוחות.

Leave a Reply