האם ניהול קשרי לקוחות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים

admin

ניהול קשרי לקוחות כבר הגביע הקדוש עבור עסקים גדולים במשך עשר שנים. מה לגבי יישומים קטנים עד בינוניים (SMB)? אם אתה מדבר עם ספקי CRM, הם יטענו שמערכות CRM עוזרות לעסקים קטנים ובינוניים להגדיל את הפרודוקטיביות, להגדיל את המכירות (ROI) ולשפר את דיוק התחזית.

כמה יועצים יש להציג אלטרנטיבה: הם רואים CRM כ תהליך, לא תוכנה. תהליך CRM מאפשר לך לנהל ביעילות אינטראקציות של לקוחות (להכיר את הלקוחות שלך). בדרך זו אתה יכול להשתמש בכלים, מבריק נחמד המוצעים על ידי ספקי תוכנה CRM.

למרות שאני מסכים עם האחרון, הניסיון שלי עם מסדי נתונים הוא כמו שלי אלגברה המורה נהג לומר: GIGO! (דשדוש בכניסה, חרא ביציאה).

לא משנה איזו תצוגה תבחר, תצטרך לעשות הרבה מחקר להבין את השקפותיך בארגון שלך כדי להפיק את המרב של ה- CRM שלך. הנה מה שאתה צריך לחשוב על מנת להתחיל:

מהו ניהול קשרי לקוחות?

ובכן … התשובה תלויה לא רק על מי אתה מדבר, אלא גם על מי אתה.

אם אתה נציג מכירות, CRM פשוט אומר באמצעות Outlook או חוק או מנהל קשר אחר כדי לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים כפי שהם עוברים מחזור המכירות שלך.

אם אתה בעל עסק או מנהל כללי, פירוש הדבר הוא מעקב אחר כל המידע על הלקוח שנוגע בארגון שלך בנקודות מרכזיות. בדרך זו אתה יודע מתי תצטרך לקנות יישומון או להזמין פאה חדשה, או אם אתה רוצה ללמוד על שדרוג לקו מסוים של יישומונים.

כבעלים, CRM פירושו שתוכל לספק לעובדיך גישה למידע על לקוחות בכל רמות הארגון ממיקום מנוהל באופן מרכזי. זה משפר את איכות השירותים ומסייע לשמור על הלקוחות.

הרעיון החשוב ביותר הוא לשמור את הידע הבסיסי על לקוחות בארגון, גם אם העובדים שלך משתנים.

האם CRM מתאים לך?

זה תלוי מי אתה ואיך אתה משתמש בו.

אם אתה מנכ"ל ביג קומפני, אתה בטח טבעה מיליונים בברית אסטרטגית (קנית את המוצר שלהם) מ- Oracle או SAP. לאחר מכן שילמת מיליוני מתכנתים כדי להפוך תהליכים עסקיים שבורים לאוטומטיים. זה יוצר הרבה שעות נוספות שעות עבודה מעובדים מדי לפתור בעיות הלקוח "בחדר האחורי". למרבה המזל, המניות שלך עלו בגלל שדיברת עם האנליסטים של וול סטריט על מערכת הקסם של מיליוני הדולר שהפכה את הארגון שלך ליעיל יותר. כישלון תפעולי מחניק את הארגון הזה בשקט, אבל מצנח הזהב שלך ייפתח ככל הנראה ברגע שהמעריץ מתחיל לדפוק עלייך.

עם זאת, סביר להניח לקרוא את זה, אתה כנראה לא מנכ"ל חברת ביג. אולי במקום זאת, אתה מנהל חברה בינונית פרטית עם הרבה מקומות אזוריים. במקרה זה, אתה יכול לקבל מספר מערכות שונות הדורשות העובדים שלך לבזבז זמן שליחת מסמכים בין מחלקות. ובכל זאת, הלקוחות שלך שמחים כי הם מדברים עם סאלי (נציג שירות הלקוחות המועדף עליהם) כל יום ואת המוצר עוזב את הבית.

או שאתה הבעלים של עסק קטן שיודע כמעט את כל הלקוחות שלה לפי שם כי אתה יכול להזין את רובם לתוך תיקיית כתובת Outlook שלך. יום ראשון, תוכל למצוא את כרטיסי העסק הנותרים מן האמנה בשנה שעברה. בכל מקרה, הצלחת לשכור כמה עובדי מפתח הזוכרים את שאר שמות הלקוחות, מה הם הזמינו ומתי הם יצטרכו להזמין מחדש מוצר חדש. מסיבה זו, אתה יכול בדרך כלל הגישה תחזית המכירות בחודש הבא.

עכשיו nitty גרגירי:

מה יכול CRM לעשות עבור ארגונים קטנים ובינוניים?

הוחל כראוי, CRM יכול:

* להפוך את כל ספירת הלקוחות – העלות של מציאת הלקוח אומר שאתה צריך לספור כל לקוח. למרות שחשוב להבטיח עסק חדש, הפעילות החוזרת שלך פירושה הצלחה ארוכת טווח.

* עזרה להכיר את הלקוחות שלך – כאשר אתה עסק קטן, בידיעה כי הלקוח שלך יודע מה הוא צריך עכשיו ומה הוא צריך עבור 30/60/90 ימים. ידע זה הוא לעתים קרובות המפתח להישרדות.

* יצירת מכירות ארוזות (מציע) שיפורים מוצר או חלופות.

* תקשורת שיווק ישיר לצרכי הלקוח הספציפיים.

* הגדל את שימור הלקוחות ועסק חוזר. חזרה על עסקים מלקוחות קיימים פירושה הפחתת העלות הכוללת של המכירות.

זה בסדר. אז החלטת למכור ב CRM רוצה לקנות מערכת כדי למשוך לקוחות, להיכנס פנימה ולהביא יותר. עכשיו אתה צריך לדעת את אפשרויות CRM בתחום של מערכות תוכנה.

יתרונות וחסרונות של ASP לעומת vs. תוכנות בקופסה:

ישנם שני מודלים עבור CRM. ספק יישומים ודגם מבוסס תוכנה. ישנם יתרונות רבים הן עבור ASP והן עבור דגמי תוכנה.

ספקי שירות יישומים

ASP מציעה שירותי CRM מקוונים. מודל ה- ASP הוא אפשרות הגון אם אתה רוצה ליישם במהירות את הפתרון, ולארגון שלך אין משאבים פנימיים או משאבים כדי להתאים אישית את היישום הקיים או לבנות אותו מן הקרקע. ASPs טובים אם אתה מפעיל עסק מקוון או עסק קטן, כי צריך מהיר וזול start-up פתרון.

Pros

* אין עדכון תוכנה לניהול או התקנה

* אין שרתים עבור שירות או רכישה

* מידע על לקוחות קריטיים אינו נדרש

* בדרך כלל עלות ההפעלה נמוכה (חומרה, תוכנה והדרכה כלל)

חסרונות

* ASP יכול לצאת מהעסק, לוקח מידע חשוב על לקוחות איתך

* חיבור לאינטרנט מהיר נדרש

* אי-חיבור לאינטרנט פירושו שפרטי לקוחות קריטיים אינם זמינים

תוכנה בקופסה או מדף

מספר חברות תוכנה מייצרות פתרונות CRM הפועלים עם חבילות קיימות (Lotus, Outlook). לעתים קרובות, חברות אלה מציעים הרס או גירסאות בסיסיות של החבילות שלהם ממוקד לעסקים קטנים. זה יכול להיות פתרון זול אם כבר השקיעו ביישומים עסקיים סטנדרטיים של מיקרוסופט ויכולים להתמודד עם רוב המודולים הסטנדרטיים שהם מציעים. אם אתה גמיש ומוכן לסחור פונקציות מסוימות עבור נוחות ומחירים, התוכנה בתיבה יכול לעבוד בשבילך.

Pros

* היישום זמין באופן תיאורטי במצב 24/7

* חיבור לאינטרנט מהיר אינו נדרש

* המידע העסקי החשוב ביותר מאוחסן בצורה מאובטחת בשרתים של החברה, וגיבויים נגישים בקלות

* עסקים לא מופרע מיד עקב שינויים במצב העסקי של היזמים

חסרונות

* עלויות הפעלה גבוהות במיוחד (חומרת שרת, תוכנה והדרכה)

* נדרש תמיכה נוכחית: גיבויים, עדכונים וערכות Service Pack וכו '.

* הנתונים יכולים להיות מאוחסנים לעתים קרובות בפורמט קנייני אשר ידרוש המרה בפורמט חדש

פתרונות CRM אחרים:

פיתוח מותאם אישית

אם יש לך את התקציב, הזמן והסבלנות, צוות של יועצים, ספקי פתרונות CRM ומהנדסי תוכנה יתגבר על הדלת שלך כדי ליצור מערכת CRM מותאמת אישית שעובדת ללא דופי עם מערכות קיימות. אני ממליץ על אפשרות זו רק כאשר אתה מבזבז כסף של אנשים אחרים, מקבל בונוס גדול, ואז אתה יכול לעזוב את החברה לפני שהוא מתפרק. אם תבחר בנתיב זה, בדוק את המפרטים בקפידה עם השותפים שלך & # 148; ומזל טוב!

פתרונות מנוהלים

ASP מציעה הזדמנות ליצור רשת מותג מותאמת אישית ביישומי CRM מקוונים שלהם. הם בדרך כלל על שרת ייעודי ולעתים קרובות למכור דמי פיתוח שטוח PLUS אפשרויות רבות אחרות מותאמות אישית. זה יכול להיות בחירה מוצקה אם יש לך תקציב ורוצים להיות גמישים עם כמה תכונות.

מי הם השחקנים?

לרוע המזל, השאלה בשוק ה- CRM היא דווקא מי שאינו שחקן. השימוש במונחים הרחב ביותר יכול להיקרא מערכת Rolodex ו- CRM. הדבר החשוב הוא להגדיר CRM עבור הארגון שלך.

עם זאת, הנה רשימה קצרה:

שם המוצר: פתרונות Sage CRM

תוכנה: פתרונות Sage: שירות לקוחות, אוטומציה שיווקית, אינטגרציה עם Microsoft Outlook, סנכרון לא מקוון, אוטומציה של מכירות, מחשבי כף יד אלחוטיים, שירות לקוחות, אוטומציה שיווקית, אינטגרציה עם Microsoft Outlook, סנכרון לא מקוון, אוטומציה של מכירות, מדוע CRM על פי דרישה

Microsoft Windows, Microsoft SQL; Oracle DBMS ".

שם המוצר: Microsoft Dynamics CRM 3.0

חברה: Microsoft

מחיר: בין 5,000 ל 50,000 דולר

מאפיינים: מכירות, שירות לקוחות, CRM Mobile, שיווק, Suns Legacy Partners, Hutchinson ו Bloodgood, Kindermusik הבינלאומי

Microsoft Windows, Microsoft SQL. ASP / סביבת ממשק אינטרנט; Microsoft Net Framework

שם המוצר: SAP Business One CRM

חברה: SAP America, Inc.

מחיר: 11 דולר + 250 +

מאפיינים: ניהול הזדמנויות מכירה, ניהול שותפים עסקיים, ניהול שירות

דיווח מובנה, מחזורי מסמכים פנימיים והתראות, CRM הניתן להגדרה מאוד.

שם המוצר: Oncontact V

חברה: תוכנת קונקונטקט

מחיר: 1000 עד 1500 דולר למשתמש

מאפיינים: ניהול חשבון CRM, מכירות, שיווק, שירות לקוחות, ערכות כלי

Microsoft C #; פלטפורמת Microsoft .NET.

שם המוצר: Entellium CRM

חברה: אנטליום

מחיר: 50 דולר ארה"ב למשתמש / חודש

eSalesForce, eCustomerCenter, eMobile, שלי * Entellium ASP

מוצר: Neocase

חברה: Neocase תוכנה, Inc

מחיר: www.netmarketingassociates.com). ניתן ליצור קשר עם ג'ייסון בכתובת j@netmarketingassociates.com

מאמר זה עשוי להיות מופץ בחופשיות ללא שינוי ובלבד הודעה על זכויות יוצרים ומידע על המחבר להישאר מושפעים

Copyright 2006 * net.marketing משתפת פעולה כל הזכויות שמורות. * עמיתים לעבודה net.marketing הוא סימן שירות * net.marketing Associates.

======================= האם ניהול קשרי לקוחות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים?

מחבר: ג 'ייסון Baselice © 2006 * net.marketing Associates

Leave a Reply