ניהול קשרי לקוחות מביא צמיחה בעסקים

admin

ההגדרה של ניהול קשרי לקוחות או CRM השתנתה באופן דרמטי במהלך שני העשורים האחרונים. בתחילה, זה היה קשור עמק הסיליקון, ולאחר מכן עברו שינויים שונים. לדברי רוב קונווי, כיום אין ספור חברות נוצרות כל חודשיים ורק מי מסוגלים ליישם את הניהול הזה מסוגלים לשרוד בשוק תחרותי זה. תוכנת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לחברות לארגן ולהשתמש בכלים שונים לניהול העסקים היומיומיים שלהם.

לאחר שהחברות הפופולרית החלו להשתמש בתוכנות לניהול קשרי לקוחות, הכלי הפך לפופולרי יותר מבעבר. ספקי התוכנה החלו להציע יותר רווחים על ידי אופטימיזציה של קשרים עסקיים וקשרי לקוחות. עם התפתחות נוספת של התעשייה, ארגונים החלו להשתמש בתוכנה CRM עבור פונקציות רבות אחרות, כגון חיזוי, תכנון, שיווק, ניהול ושירות ענן, עד כמה שם.

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מוצעת כעת בשתי דרכים שונות – שירותי אינטרנט מבוססי ענן המבוססים על בקשות. תוכנה זו מאפשרת לארגונים לשמור על קשרים טובים עם הצרכנים, והיא משמשת בעיקר במוקדים טלפוניים, ערוצי הפצה וסוכנויות מסירה, שם יש אינטראקציה יומיומית עם הצרכנים. היתרונות הרחבים של תוכנת CRM הפכו אותו פופולרי בכל רחבי העולם.

הדינמיקה של מיקרוסופט היא כנראה החשובה ביותר והפופולרי ביותר תוכנת ניהול קשרי לקוחות. בעזרת כלי זה, ארגונים יכולים לנהל בקלות את מסד הנתונים של הלקוחות שלהם ולפקח על הצלחת מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. Microsoft Dynamics מציעה הן שירותי ענן והן שירותי אינטרנט רגילים ושירותי אינטרנט רגילים. יישומים מובנים התומכים בבסיס הנתונים הפנימי של השרת הופכים את התוכנה לבטוחה מאוד ונגישה בקלות.

יישומים שונים של Microsoft ומערכת ההפעלה Windows יכולים לשלב בקלות דינמיקה. מיקרוסופט מציעה גם תוכנה שתוכננה במיוחד לניהול קשרי לקוחות למשתמשים ניידים. זה יכול להיות קצת יקר עבור עסקים קטנים, אבל חברות בגודל בינוני מאמינים כי התוכנה במחיר סביר. Dynamics גם מציעה לעתים קרובות עדכונים גרסאות המתוקן, אשר מגדיל את הפופולריות של התוכנה.

תוכנת כוח המכירות הוא מותג נוסף והוא פופולרי בקרב מובילי התעשייה וארגונים בגודל בינוני כי זה מציע ללקוחותיה מגוון של שירותים. הם גם תכונה תכונה שילוב של מדיה חברתית, כך שהלקוחות יכולים לשמור על קשר עם פרופילים שלהם ב- Google+, בטוויטר, ב- LinkedIn, ובאתרי רשת חברתית אחרים. בדרך זו, הוא עונה על הדרישות של חברות מודרניות להגיע ללקוחות ישירות לשרת אותם במהירות וטוב יותר.

ישנם מתכנתים רבים פרילנסרים המשתמשים בתוכנה זו בהצלחה לשלב יישומים שונים. החברות הטובות ביותר להשתמש בתוכנה זו הם Starbucks ו סימנס. החיסרון היחיד של תוכנה זו היא כי היא הרבה יותר יקר בהשוואה מתחרותיה. לכן, על ידי בחירת התוכנה עבור קשרי לקוחות, כדאי לשקול את ההעדפות שלך ולבחור את אחד המתאים ביותר לצרכי החברה שלך.

Leave a Reply