CRM-On-Demand – 7 יתרונות לעסקים קטנים

admin

תוכנת ניהול קשרי לקוחות יכול להציע יתרונות רבים לכל המפעלים. עם זאת, עסקים קטנים בדרך כלל יש צרכים שונים ותקציבים מאשר תאגידים גדולים. אני רוצה להדגיש כי CRM על פי דרישה מתאים במיוחד לעסקים קטנים.

בפרט, אני רואה שבעה יתרונות של CRM מקוון עבור עסקים קטנים:

1. CRM מבוסס על WWW או CRM על פי דרישה הוא חלק קטן של העלות של תוכנה עצמאית לניהול קשרי לקוחות, כי המחיר נקבע בעיקר על ידי מספר המודולים והמשתמשים שנבחרו. אין מחשבים נוספים לקנות, וגם לא יש צוות IT פנימי שיכול להיות מועסק לניהול התוכניות שלה ושרתים חדשים.

בעוד תמיכה הוא שילם בדרך כלל, תוכנת CRM עם גישה לאינטרנט פתוח מוצע לעתים קרובות בחינם, בעוד ספקי תוכנה אחרים לניהול קשרי לקוחות להציע פתרון משתמש אחד בחינם. שתי הדרכים הן זולות בחברה קטנה, לפחות בצורה של מבוא.

2. המבוא של תוכנית CRM יכול במקרים רבים להיות הצעד הראשון כי חברה קטנה ייקח לקראת ניהול לקוחות. משמעות הדבר היא כי מגוון רחב של הזדמנויות חדשות שיווק ומכירות יהיה לשנות באופן ספונטני את פניו של הבעלים. אפשרויות אלה אינן חדשות. הם תמיד היו שם, אבל מערכת זו הופכת אותם גלויים. אולי יש הזדמנויות גדולות בשוק, אבל הם יכולים גם להימצא תהליכים פנימיים פנימיים פנימיים של עסקים קטנים. ניתן להפחית באופן משמעותי את הזמן והעלויות על ידי ייעול ואוטומציה של תהליכים.

3. גישה מקוונת למערכת ניהול קשרי לקוחות מכל מקום שבו היא נחוצה, מקלה על תהליך המכירה והשיווק במונחים של דיוק, מהירות ויעילות. זו גישה הכביש תומך אחסון רשומות המכירות, הפקת מוביל והמרת המכירות. זה לא יכול להיות נוח יותר. הפלטפורמה מאפשרת גם התאמה אישית של שיווק, מכירות ושירות תקשורת עם לקוחות. בנוסף, חברה קטנה יכולה להשתמש במערכת לניהול קמפיינים שיווקיים ותכנון שיווקי לטווח ארוך.

4. עסקים קטנים יכולים להשתמש באבטחת הנתונים הגבוהה ביותר של ספק שירותי האינטרנט שלהם. אבטחת לקוחות רגישים ונתונים באמצעות הצפנה ותצורה מתאימים של מחשב הימנעות מהתקפות האקרים מנוהלת כיום על ידי ארגון IT מקצועי. (לחץ כאן אם אתה צריך מאמר על ניהול אבטחת נתונים ב- CRMHelpDeskSoftware.com).

5. במקרה של חברות קטנות שמכירות זו את זו על מחשבים, CRM נותן הזדמנות ליצור סוף סוף אינטראקציה בין מקורות נתונים שונים הקשורים ללקוח, אשר הופצו בעבר בתוכנות מחשב שונות.

6. אינטרנט CRM הוא קל לשימוש, לא רק עבור עסקים קטנים, עבור כולם. זה קל לבחור ניהול קשרי לקוחות מודולים המתאימים ביותר עבור סוג וגודל של החברה. יש אפילו ספקי תוכנה מיוחדים המציעים פתרונות בתעשייה.

7. גישה לתוכנת קשרי לקוחות מאפשרת לחברה קטנה להתחרות טוב יותר בשוק, גם לחברות שיש להן בסיס הון רחב יותר ומשאבים זמינים יותר למטרות שיווקיות.

Leave a Reply