CRM Hacks להגדיל את המכירות בחברה בינונית

admin

בעוד שרוב החברות יודעים מה הפתרון CRM, כמה יועצים CRM ביעילות לסייע לחברות להשתמש CRM כראוי כדי ליצור מכירות נוספות. זה נכון במיוחד עבור חברות בינוניות שאין להם כיסים עמוק כמו התחרות שלהם גדול. השימוש המרבי של כלי זה יכול לגרום הבדל עצום בשורה הגבוהה ביותר שלהם.

CRM, כפי שכולנו יודעים, הם כלים מצוינים המסייעים לחברות לקבל סקירה של 360 מעלות על כל נתוני הלקוחות. הוא משלב נתונים עם מערכות אחרות לניהול נתונים במחלקות שונות של הארגון. כדאי גם להזכיר כי Salesforce, Microsoft או שירותי קוד פתוח אחרים CRM פיתוח שינו את הדרך בה חברות בינוניות להשתמש פלטפורמות CRM שלהם.

התועלת האמיתית של תוכנה מדהימה זו, עם זאת, היא איך זה עוזר לחברות לבנות מודל עסקי מוכוון לקוח שמחבר באופן אוטומטי את כל המחלקות כדי לעמוד במטרה אחת ברורה של החברה: שביעות רצון הלקוחות.

בואו לנתח כמה טריקים פריצות כי הם נשכחים לפעמים על ידי חברות בעת שימוש CRM שלהם.

שיפור שיטות המכירה המסורתיות:

רוב החברות הבינוניות בארה"ב משתמשות בשילוב של תהליכי גיל מסורתיים וחדשים כדי להגדיל את המכירות. לפי המסורת אנו מתכוונים לשיחות קרות ולפגישות פנים אל פנים. תהליכים אלה תלויים במידה רבה על המכירות מוביל שנוצר על ידי אנשים.

זכור את הכוח של בניית מערכות יחסים במכירות. במהלך השנים, סוכני המכירות יצרו את מסדי הנתונים שלהם עבור לקוחות פוטנציאליים ישירות בתחום או ממקורות חיצוניים אחרים. זה בסיס יקר הוא איבד לעתים קרובות כאשר עובד עוזב את הארגון. הזנה ידנית של אנשי קשר אנשי הקשר למערכת המשרד לוקח עד 15 ימי עבודה פרודוקטיביים בשנה, בתצורה אופיינית המכירות המסורתית.

לאחר יישום של יישומים ניידים ניידים CRM למכירה בתחום, נציגי יכול להזין נתונים לתוך המערכת בזמן אמת. הארגון חייב ליידע את סוכן המכירות על היתרונות של מערכת כזו, כי זה גם קל להם לנהל את הנתונים שלהם.

בפגישות ייעוץ CRM שלנו, אנחנו לא יכולים להדגיש מספיק איך אלה הנתונים החדשים שנרכשו המנהיג חשובים לארגון. הוא מתחבר ישירות לשאר מערכת הנתונים. זה יכול להיות בקלות לעקוב אחר אם שביל מסוים נרכש בעבר על ידי סוכן מכירות אחר, ואם יש הקודם טוב או סיפור רע עם זה. תהליך זה מקטין את מחזור המכירות כך סוכני מכירות לא צריך לרוץ כדי ללמוד על ריצה.

ניהול מסבים דיגיטליים:

מסבים דיגיטליים, כפי שהשם מרמז, מגיעים ממקורות דיגיטליים. הפניות דיגיטאליות חמות וקרות שנוצרו באופן דיגיטלי יכולות להגיע מרשימת האימייל שלך, ממסעות פרסום בתשלום או מהפניות אחרות. מידע זה נלקח בחשבון בעת ​​שילוב עם CRM.

אם אותו לקוח יצר שאילתות ממקורות דיגיטליים שונים, מספר פעמים מעורב בשיחה וביקר באתר פעמים רבות, סביר להניח שהוא מתכוון לכך שהוא מעוניין בכך ויש סיכוי טוב שניתן להמיר אותו. מנהלי מכירות יכולים, לפיכך, להפריד בין מוביל לתלייה נמוכה באמצעות נתוני CRM.

גם במקרה של הודעות דואר אלקטרוני שמגיעות לרשימת הדואר האלקטרוני שלך, נתוני CRM עוזרים בעיצוב מסעות פרסום מיוחדים. זה יכול גם להתאים אישית את ההצעה כדי להתאים משהו שהוא באמת מחפש.

ניהול קשרי משפחה:

במקרה של מכירות המבוססות על חשבונות או שווי נטו גבוה, ניהול היחסים הוא ללא ספק המפתח להשגת, תחזוקה ומכירה של לקוחות עסקיים בינוניים. CRM הוא כעת כלי להגדרה מאוד המאפשר לך ללכוד מידע מפורט על תהליך קבלת ההחלטות.

בנוסף להיסטוריה של תלונות, כגון בירורים, תוכל גם ללכוד מידע אישי ב- CRM. העבר האהוב עליהם, למשל. זה יכול להיות טניס עבור כמה אנשים, גולף עבור אחרים. משמעות הדבר היא כי כאשר אתה מתכנן את הפגישה הבאה שלך עם הלקוח, אתה יכול לתכנן אותם כראוי ולעזור לך לפגוש אנשי מקצוע אחרים כמו אופקים. זה יכול לעזור לחזק את הקשר בין הלקוח ללקוח.

גם במקרה של בינוניים בינוניים, נתונים מפורטים על ההיסטוריה של הלקוחות יכולים לעזור להם ליצור הצעות טובות יותר. הם יכולים גם לנהל שיחות בונה יותר, גם אם מנהל הקשר האחרון עזב את הארגון מבלי לעבור את השיחה הבאה.

Leave a Reply