4 Smart-Driven CRM מגמות בחיפוש אחר צמיחה עסקית קטנה

admin

שמירה על התפתחות הטכנולוגיה היא בעלת חשיבות רבה עבור חברות קטנות וגדולות. כמו כן, העדכון של פעילויות שיווק אינטראקציות עם הלקוחות, בהתאם למגמות האחרונה CRM הוא מאוד חשוב עבור חברות, במיוחד עסקים קטנים. עבור עסקים קטנים, חשוב לשים לב לפיתוח טכנולוגיות שיסייעו להם לעודד לקוחות קיימים לחזור רכישות ולמשוך לקוחות חדשים.

בהערה מקיפה, זה יעזור לעסקים קטנים להרחיב את קשרי הלקוחות שלהם ולהגדיל את המכירות. בהרהר על זה, ברצוננו לדון כמה מגמות מפתח CRM בשנת 2017 זה יכול להגדיל את הכדאיות של פעילויות שיווק.

שיפור חזוי Analytics

תוכנת CRM רב עוצמה מסייע לחברות למצוא את מספר הלקוחות המעוניינים, הזמן המועדף של האינטראקציה ואת הדרך המועדפת של תקשורת. עם זאת, עם השיפורים האחרונים, ניתוח חזוי יציע עכשיו תובנה טובה יותר על השיטה האידיאלית של מכירת לקוחות מרתקים בעסקים קטנים על ידי זיהוי נתוני הלקוחות הקיימים.

הגדלת הצורך להתאים יישומים ניידים

בשנים האחרונות החלו חברות בינוניות וקטנות ליישם כלי שיווק יעילים. עם זאת, השנה אימוץ יישומים ניידים עם שילוב עם CRM יגדל כדי לסייע לנציגי שירות הלקוחות. זה יעזור צוות המכירות ללכוד הערות רלוונטיות, לקבל התראות ואנשי קשר באמצעות דואר אלקטרוני או להתקשר ממכשירים ניידים באמצעות היישום הנייד. יישומים ניידים היו בעבר רק אפשרות, הם הפכו כעת חלק חיוני של ניהול קשרי לקוחות יעיל.

אינטגרציה משופרת

לעתים קרובות קשה לשלב את פתרון CRM עם כל מרכיבי המפתח של העסק. בהתחשב בעובדה זו, השנה אינטגרציה CRM וקישוריות יגדל, ועסקים קטנים יכולים לשלב מוצרים ושירותים חדשים לתוך התוכנה. פתרונות רבי עוצמה כוללים את מערך הזכות של אינטגרציה, כולל; זרימת עבודה, מכירות של לקוחות, מדיה חברתית ומעקב אחר מוצרים, המציעה פתרון הוליסטי המאפשר לעובדי צוות הוליסטי ומראה שוטף תוך כדי תקשורת עם הלקוח.

החשיבות של רשתות חברתיות בפיתוח

ברור כי צוות שירות הלקוחות שלך יש זמן עבודה ימי חופשה מסוימים. עם זאת, הלקוחות תמיד מצפים לתגובות מהירות יותר באינטרנט, במיוחד באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית. מה עוד, אם הם לא יכולים להתחבר ערוצי התקשורת המסורתיים, הם יכולים לעקוב אחר החברה שלך על מדיה חברתית ולקבל את המידע העדכני ביותר על מוצריה ותרבות העבודה. קידום החברה באמצעות ערוצי מדיה חברתית יאפשר ללקוחות להציע זמינות 24/7 ובכך לענות על השאלות שלהם במהירות.

כל המגמות הללו בניהול קשרי לקוחות בשנת 2017 יסייע לחברות לפתח ולחזק את היחסים שלהם עם לקוחות. לסיכום, CRM עבור עסקים קטנים יסייע בסופו של דבר להגדיל את טווח ההגעה, שביעות רצון הלקוחות ומכירות.

Leave a Reply