מה צריך את העסק הקטן לשים לב כאשר במחקר CRM

admin

בצורתו הפשוטה ביותר, CRM יכול לסייע לך לעקוב ולנהל את האינטראקציה עם לקוחות וספקים לניהול קשרים אלה בצורה יעילה יותר, ויישומה הסופי של היישום משנה את האופן שבו אתה עושה עסקים באמצעות מידע על לקוחות, פעולות עסקיות שקופות ומעקב ואופטימיזציה ב- the-fly פעולות ואינטראקציה עם הלקוח לאורך כל חייהם.

הנה כמה תכונות עיקריות של תוכנת CRM.

לכידת פרטי לקוחות

1. זה יכול להיות מסד נתונים המכיל מידע ליצירת קשר עם כל לקוח. אם זה כל מה שאתה רוצה להשתמש במערכת, ולאחר מכן מקל על הגיליון האלקטרוני. עם זאת, אם אתה מתכוון להשתמש בו כדי לקבל מידע תובנה באמת על הלקוחות שלך, כלומר איך הם מצאו אותך, לדבר איתם, ההעדפות שלהם, תלונות, דעות וכו 'זה כלי רב עוצמה.

להוביל הדור וטפח כלי

2. האם מסוגל לנהל ולטפח לקוחות פוטנציאליים והזדמנויות. הודות לאפשרות של פילוח באמצעות שדות איסוף נתונים שנותנים יותר תובנה וידע על לקוחות, אתה יכול עכשיו לתכנן משימות משולבות מכירות ופעילויות שיווק כדי לנהל את הלקוח לאורך מחזור החיים של החברה שלך. מעקב ותכנון מוביל קמפיינים דור יכול להיות פשוט כמו סדרה של משימות ופעילויות בקרה או מורכבים כמו סדרה של נקודות קשר אוטומטיות שנותנים לך מידע, כלים ועצות, כך שכאשר אתה מוכן לקנות, העסק שלך הוא הטוב ביותר.

כלי חיזוי ומעקב

3. חיזוי ומעקב להיות יותר להשגה וגלוי כאשר כל הלקוחות הפוטנציאליים ואת הלקוחות הפוטנציאליים הם הציג את הכלי מדורגת על פי קנה המידה. עסקאות סגורות הזורמות בחשבונות ורשומות של לקוחות יכולות לספק מידע על שיעורי ההמרות ועל עלויות המכירה (למשל, זמן חזרות המכירות ועלויות השיווק). ניתן לעקוב אחר מסעות שיווק באמצעות קוד מעקב באתרי אינטרנט, בלוגים ודואר אלקטרוני. השילוב של פעולות עסקיות אלה הוא לפעמים ערך מוערך של לכידת נתונים, אך שקיפות זו מאפשרת לך לשפר את מאמציך, במהירות ובמהירות מפנה את תשומת הלב שלך לאסטרטגיות שיווק ומכירות שעשויות להיות יעילות יותר.

שירות לקוחות

חשוב כמו ניהול ומעקב אחר הלקוח במחזור המכירות, חשוב באותה מידה לשלם את אותה תשומת לב לשירות הלקוחות שיש לו בחברה שלך. המטרה צריכה להיות כדי להפוך את החוויה עבור הלקוח גישה חיובית, עקבית, שיטתית. לשם כך, עליך ללכוד תלונות של לקוחות וליצור זרימות עבודה המאפשרות לך לעקוב אחר בעלות ולהקצות בעלות לשירות זה. כלי CRM יכול לעזור לך עם זרימת עבודה זו. בנוסף, מכיוון שכל המידע נלכד בכלי אחד, הניהול יכול לקבל תובנה לגביו כמחוון על לוח מחוונים כללי.

בינה עסקית

כמנהל עסקים קטן עם אמירה; מעל 10 עובדים מעל 50 לקוחות, הייתי שוקל ברצינות פתרון CRM ללא סיבה אחרת מאשר לספק לך עם המודיעין העסקי לנהל את העסק שלך בצורה יעילה יותר. אתה יכול לקבל לוח המחוונים שנותן לך גישה מיידית ללקוחות הטובים ביותר, נתיבי מכירות ובעיות הלקוח. זה יכול לעזור לך לזהות במהירות בעיות פוטנציאליות או הזדמנויות, כי יש לך נראות בכל האינטראקציות של הלקוח. אם אתה לא יכול להתמודד עם זה, CRM הופך להיות ערך יקר מאוד של ערך.

אז איזו פלטפורמה?

אין התאמה אחת, ומערכת ה- CRM המתאימה תלויה במשתנים רבים, כולל הפונקציונליות והעלויות. אני חושב המפתח הוא שזה צריך להיות קל לשימוש, כי באמצעות תוכנה זו תשנה את הדרך שבה כולם יעשו את העבודה שלהם אם זה כדי להצליח. עקומת האימוץ יכולה להיות איטית אם המערכת קשה לשימוש. כסף הוא השקיע היטב לרכוש יועץ מומחה אשר יכין לנהל אימון. זה צריך להתחיל עם ההנהלה הבכירה. הודות לכך, כולם רואים את ה- CRM כחשוב. תוכנת CRM הוא טוב כמו הנתונים שהוזנו, ולכן שינוי תרבותי זה חייב להתקיים על מנת להצליח. צוות המנהיגות חייב להיות אלוף.

אוטומציה תעזור לך לאמץ את הכלי ככל האפשר. כשראה כמה ניצחונות קודמים המכירות, כוחות המכירה יראו את הכלי הזה כסיוע העיקרי לטיפוח ולא לפלוש לשטח שלהם.

קיימות גירסאות מתארחות של תוכנות עבור שרתים ומחשבים. הייתי מחליט על פתרון מתארח כי זה פותר את הבעיה של גישה מרחוק עבור נציגי על הכביש ואין צורך לתמיכה IT עצמאית. זה בדרך כלל תשלום חודשי על בסיס רישיון משתמש או רישיון קבוצה. אתה מקבל מה שאתה משלם, אז אם זה נראה זול מדי, אתה כנראה לא מקבל את כל התכונות המפורטות לעיל. אני מצפה לשלם על $ 100 – $ 300 לחודש עבור מערכת שתעמוד את הפונקציות העיקריות המפורטות לעיל ולאפשר תוספת הכשרה וייעוץ עלויות.

CRM הוא דרך חדשה לעשות עסקים ולהשקיע בעסקים באמצעות מנגנוני מידע של לקוחות, ניתוח עסקי ומנגנוני שיווק.

פתרונות פשוטים באמת יש דו"ח נהדר על 10 גורמים קריטיים שיש לקחת בחשבון כאשר מסתכלים CRM, ו- Business-Software יש להוריד נהדר על הדף 40 ספקי CRM שראוי להוריד.

Leave a Reply