למה חייגנים כוח עבודה הטובה ביותר עם CRM

admin

ניהול קשרי לקוחות התוכנה הפכה לחלק בלתי נפרד של סוגים רבים של חברות חשוב במיוחד עבור חברות באמצעות חייגנים. חייגנים הם בסיסים קשר גדול ונציגי טלפון רבים שצריכים לנהל את המידע הזה לאורך כל תהליך המכירה. תוכנת ה- CRM תומכת במשימות רבות, החל מפגישות תכנון ועד לארגון פרטי קשר ורישום הערות לפעילויות נוספות. פתרון CRM עבור החברה שלך יספק תהליכים אוטומטיים, תקשורת ישירה עם לקוחות וכלים לניתוח קל של נתוני הלקוח.

חייגנים מוגבלים בדרך כלל לציוד שמבצע ומכוון שיחות. ישנם מספר סוגים עיקריים של חייגנים, אבל בהחלט הבחירה הטובה ביותר עבור B2B (העסק אל העסק) קשרים הוא חייגן כוח. חייגן זה קורא רק מספר אחד בכל פעם, אך מגדיל את הפרודוקטיביות ומקטין את העלויות, ובכך חוסך פסולת מפסולת המתרחשת עם סוגים אחרים של חייגנים. לדוגמה, חייגנים חזויים בוחרים מספר מספרים בו-זמנית, ומקווים שמספר החזרות הזמינות יספיק כדי לקבל שיחות עד לקבלת מענה. כתוצאה מכך, נציגי הטלפון מיהרו והם מוכנים פחות, ובה בעת לאפשר את ההפסד של לקוחות פוטנציאליים רבים עקב ריצה יתר.

השילוב של תוכנת CRM עם תקשורת חשמלית מגביר את הפרודוקטיביות, והאופן שבו החיבורים מתבצעים ומנוהלים מועלים לרמה גבוהה יותר של שירותים ופונקציונליות. באמצעות מערכת כזו, נציגי הטלפון יש דרך יעילה יותר לעשות את העבודה שלהם. במקום לקפוץ בין שתי מערכות ולשלוח מידע ממערכת חייגן למערכת CRM, הן מתואמות באופן אוטומטי.

ישנן מספר חברות המציעות כיום חייגנים מתארחים עם CRM משולב. זוהי דרך חדשנית כדי להפוך את חייגנים זמין לחברות קטנות יותר או ללא מימון הרכישה של חייגן כולו.

בשנת 2007, החוקר MIT ד"ר ג 'יימס Oldroyd נערך מחקר על איך לנהל את זמן התגובה הטובה ביותר לנתונים שנאספו טפסים באינטרנט. מחקר זה מראה בבירור כי קיימים פערים בדרך בה רוב החברות מתמודדות עם ניהול התגובה לבקשה. השילוב של תוכנת CRM עם ספק כוח הוא דרך מצוינת להתחיל אופטימיזציה וניהול התגובה על פי דרישה.

Leave a Reply