CRM חברתי – חיבור לקוחות עם חברות מקוונות

admin

כולם משתמשים באתרי הרשתות החברתיות, אבל האם ידעת שהפתרונות הנוכחיים של תוכנת CRM משתמשים באתרי רשתות חברתיות כדי להפעיל את הרשתות שלהם ולספק מידע ללקוחות עסקיים? עם יותר מ -2 מיליארד אנשים באופן פעיל באמצעות האינטרנט וגישה אתרי הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, טוויטר ו LinkedIn כל יום, את השימוש בתוכנות CRM לספק לבעלי עסקים עם נתוני שיווק מדהים הופך להיות מקום משותף לעומת הטכנולוגיה העידן החדש. הנה כמה שירותים המשלבים ביעילות פלטפורמות מדיה חברתית עם תוכנת CRM:

  • מארגן פרופיל; מספק פונקציות CRM בסיסיות באתר המדיה החברתית של בעלי עסקים, הכולל את היכולת לארגן אנשי קשר בתיקיות נפרדות, ולאחר מכן לצרף מידע מפורט לכל פרופיל. שירות זה הוא פונקציה חשבון פרמיה; לכן, השימוש בשירות זה אינו בחינם. בדרך כלל, את דמי LinkedIn הוא סביב $ 25.00 לחודש.
  • כלומר; שירות זה נותן לחברה את היכולת להציג אנשי קשר לפי עדיפות או רמת החשיבות, בהתאם לכל אינטראקציה שיש לחברה עם לקוחות או ספקים אלה. זה דבר בסיסי כי כמה לקוחות הם בעלי ערך רב יותר מאחרים, בהתאם לכמות ההכנסות שהם מספקים לחברה, שירות זה פשוט מסמכים במסד הנתונים כדי להבטיח כי אתה לא לשכוח את הלקוחות האלה ואת הרגלי הקנייה שלהם. Gist מייבאת אנשי קשר מאתרי רשת חברתית לפאנל אחד ומארגנת אותם בדרך הנכונה. ניתן גם לגשת לפרטי תקשורת כגון הודעות דוא"ל והודעות שנשלחו דרך לוח זה.
  • BatchBook; תוכנית זו מאפשרת לחברות לעקוב ולפקח על הודעות שפורסמו על רשתות חברתיות על ידי הלקוחות שלהם, המוכרים והעובדים. הוא גם מייצר טפסים ומכירות שנשלחו ללקוחות אלה על סמך תשובותיהם לשאלות מסוימות. שירות זה אינו חינם ובדרך כלל עולה מ 10 ל 100 דולר, בהתאם לכמות השירותים המשמשים.
  • HubSpot; שירות זה הוא שירות קניות מקיף המבטיח מעקב אחר לקוחות פוטנציאליים באמצעות ניתוחי שיווק, Salesforce.com ופונקציות אחרות של תוכנת CRM. תוכנית זו גם מאפשרת לחברות לפקח על אתרי מדיה חברתית, בלוגים ו- SEO באתרי האינטרנט שלהם. עם זאת, Hubspot הוא יקר עבור רוב המשתמשים, החל מ 250.00 $ לחודש.

תוכנת CRM תמיד מתפתחת ומשתנה כדי לאפשר לחברות גישה מהירה וקלה יותר למידע על לקוחות. שימוש בפלאגין חברתי פשוט מגדיל את היתרונות שתוכנת CRM יכולה לספק לעסק שלך.

Leave a Reply