5 דרכים שילוב CRM עם אוטומציה שיווקי יעזור לך להגדיל את המכירות ולהגדיל את העסק שלך

admin

רוב החברות להבין או להבין במידה מסוימת כי ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא דרך לארכיון וארגון נתוני הלקוח על מנת להפוך אותו זמין, ובכך להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות. רוב המשווקים מבינים כי אוטומציה שיווק היא דרך להקל על ייעול משימות שיווק, או איך HubSpot מגדיר את זה:

"אוטומציה שיווקית מתייחסת לתוכנה הקיימת לאוטומציה של פעילויות שיווקיות מחלקות שיווק רבות חייבות לבצע משימות חוזרות ונשנות כגון דואר אלקטרוני, מדיה חברתית ופעילויות אחרות באתר אינטרנט". טכנולוגיית האוטומציה של השיווק הופכת את המשימות הללו לקלות יותר ".

CRM פלוס אוטומציה שיווק: שילוב רב עוצמה

מה שחברות רבות – ואנשי השיווק המייצגים אותן – אינן מבינות את היתרונות של שילוב CRM עם אוטומציה. יתרונות אלה יכולים להיות מחליף משחק עבור חברות קטנות, בינוניות וגדולות. לדוגמה, הנתונים של Salesforce:

• מעל 77% מהמשווקים אומרים כי יש להם אוטומציה שיווקית משולבת בעיקר כדי להגדיל את ההכנסות

• חברות המשתמשות באוטומציה שיווקית מובילה מגדילות את מספר הלקוחות הפוטנציאליים ביותר מ – 450%

• אוטומציה שיווקית מגדילה את פרודוקטיביות המכירות בשיעור ממוצע של 14.5%

• בשנת 2020, לקוחות ישרתו 85% מהקשרים העסקיים שלהם, לעולם לא ידברו עם גבר

כיצד להוסיף CRM לאוטומציה שיווקית עזרה לעסק שלך?

ישנן מספר סיבות מדוע 3 מתוך 4 חברות שיש להם שילוב CRM אוטומציה שיווק יש תשואה חיובית על ההשקעה מעל 1 שנה. הנה 5:

1. לשפר את הטיפול המוביל: עבור משווקים רבים, דור להוביל מקבל עדיפות על מוביל פיתוח, אבל אתה צריך לחנך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ביעילות להעביר אותם באמצעות מערכת המכירות לסגור את המכירות. על ידי הצטרפות ל- CRM עם אוטומציה שיווקית, באפשרותך לשלוח תוכן רלוונטי (לדוגמה, באמצעות שיווק בדוא"ל) בתגובה לפעולות שנלקחו על ידי לקוחות פוטנציאליים. זה מגדיל באופן משמעותי את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, ההמרות והמכירות.

2. תוכלו להגדיל את המודיעין העסקי: כלי אוטומציה בשימוש ללכוד נתוני הלקוח מפתח, אשר לאחר מכן ניתן להשתמש כדי להמשיך ולהתאים אישית את ההודעה. לדוגמה, תוכנית CRM אוטומטית תודיע לך אילו דפים דפדפו בדפים, כמה זמן הם היו שם, איזה תוכן הם הורידו ואיזה טפסים הם מילאו. אתה תאסוף נתונים דומים על הודעות דוא"ל שנשלחו. במילים פשוטות, ככל שאתה יודע יותר על הלקוחות שלך, מדויק יותר אישית את התקשורת שלך איתם יהיה.

3. אתה יכול באופן יעיל יותר לתעדף את הלקוחות הפוטנציאליים שלך: התוכנה הטובה ביותר אוטומציה שיווק יכול להקצות תוצאות ללקוחות פוטנציאליים על בסיס ההתנהגות שלהם באינטרנט, ובכך להודיע ​​אילו לקוחות פוטנציאליים בדרך כלל לבצע רכישות. זה אומר שאתה תוכל למקד את המאמצים צוותי המכירות שלך על מוביל מוביל ביותר, ובכך לסגור את המכירה.

4. תוכל לקצר את מחזור המכירות: ככל שהחברה שלך תמשיך להעביר לקוחות מקונים לחלונות ללקוחות נאמנים, פחות כסף שתרוויח – ובהינתן הספקנות המוגברת של לקוחות היום, מחזור המכירות הממוצע גדל ביותר מ -20% בחמש השנים האחרונות. לאחר שילוב אוטומציה עם CRM, תוכל לשלוח תוכן רלוונטי ויעיל יותר לשאלות של לקוחות ולהסיר חסמי מכירה, שבזכותם הם יכולים לסגור מכירות מהר יותר ולהגדיל את ההכנסות.

5. אתה תהיה יעילה יותר במדידת תוצאות לשיפור מתמיד: תוכנת CRM בלבד אינה יכולה למדוד במדויק אילו פעילויות שיווקיות היו היעילות ביותר. לאחר הוספת אוטומציה שיווק, אתה יכול לחדור עמוק לתוך נתוני שיווק כדי לברר אילו אסטרטגיות עבודה ואשר צריך להיות שונה ואשר צריך להיות נטוש. משמעות הדבר היא כי תוכנית השיווק שלך יהיה יעיל יותר לאורך זמן תוכל תוכל לסגור יותר מכירות.

יישום

כאמור, שילוב של תוכנת CRM חזקה עם אוטומציה שיווקית משוכללת יכול להיות מחליף משחק עבור החברה שלך, אבל זה לא היחיד. כדי ללמוד עוד על האופן שבו שירותי השיווק שלנו, פיתוח אתרי אינטרנט ושיפורים באינטרנט יכולים לעזור לך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, להגדיל את המכירות ולהגדיל את העסק שלך, פנה אלינו היום.

Leave a Reply