היתרונות של שילוב תוכנת צ'אט מקוונת עם CRM

admin

ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא אסטרטגיה ותהליכים המשמשים כדי לקבל ידע על הצרכים והתנהגויות של הלקוחות על מנת ליצור קשרים חזקים איתם. יישומי CRM מפותחים באופן מסורתי כשרת לקוח. התפשטות האינטרנט והאינטרנט הביאה להתפתחות מהירה של יישומי CRM מבוססי אינטרנט או יישומי CRM. מערכות CRM באינטרנט נמצאים בשימוש נרחב במקרה של מוקד טלפוני מקוון, ניהול אנשי קשר, כרטיס בעיה, מנהל מידע אישי מתזמן. יותר ויותר חברות להשתמש בתוכנת צ'אט כדי לספק שירות לקוחות באיכות גבוהה. יצרני CRM רבים בנו את תכונת הצ'אט בדור החדש של מערכות CRM מקוונות.

הדור הראשון של תוכנת צ 'אט טקסט מקוון פותחה במשך שנים לפני הפופולריות של WWW (WWW). הדור החדש של תוכנת הצ'אט המקוון הוא הרבה יותר ידידותי למשתמש והוא מופעל על ידי אודיו ווידאו צ'אט.

שילוב של תוכנת צ 'אט עם מערכות CRM יש יתרונות רבים.

1. ללקוחות רבים יש ניסיון בשימוש בתוכנת צ'אט

טכנולוגיה חדשה היא לעתים קרובות נחקר על ידי קבלת המשתמש. למרבה המזל, צ 'אט מקוון כבר מקובל על ידי משתמשי האינטרנט הממוצע. ההערכה היא כי עשרות מיליוני משתמשי אינטרנט באופן קבוע להיכנס לחדרי צ'אט באינטרנט. בחדרי צ'אט חינם למבוגרים או בחדרי צ'אט בחינם לבני נוער, http://www.chatjungle.com/teen-chat.html אנשים מדברים על הכל תחת השמש – אהבה, חיות מחמד, מוסיקה ומשחקים.

2. נציג שירות לקוחות אחד מסוגל לשרת לקוחות רבים בו זמנית.

זה נפוץ לחכות 30 דקות או יותר לפני הלקוח יכול לדבר עם נציג תמיכה טכנית. הודות לתוכנת הצ'אט, ללקוחות יש סיכוי גדול יותר לקבל גישה מיידית לנציג השירות. חבר בצוות התמיכה יוכל לשוחח בצ'אט עם כמה לקוחות בו-זמנית.

3. תוכנת הצ'אט יכולה לרשום באופן אוטומטי פגישת תמיכה בצ'אט

תוכנת Call Center מסוגלת לרשום שיחות תמיכה. עם זאת, זה דורש עלויות נוספות הקשורות המרה של הקלטות אודיו לנתונים דיגיטליים, אשר המחשב יכול להבין ולקבל מידע בעל ערך מהם. תוכנת הצ'אט יכולה להיות מוגדרת בקלות כדי להיכנס אוטומטית לפגישה תמיכה בצ'אט.

Leave a Reply