הגדרה מחדש של CRM לעסקים קטנים – שכח את רשימת הטלפון של אתמול

admin

כבעל עסק קטן, המעסיק רק שני עובדים, אתה עשוי לחשוב שהוא אינו מסוגל לקחת את תוכנת ניהול קשרי לקוחות ברצינות. אתה מקל על רשימת הטלפון של הלקוחות שלך כי זה הדרך היחידה שאתה יכול ליצור איתם קשר להודיע ​​על המכירה או ההגעה של מניות חדשות. מה אתה אומר כדי להגדיר מחדש את CRM עבור עסקים קטנים?

הגדרת CRM כמעקב אחר לקוחות

בעלי עסקים קטנים מבינים את הערך של טיפול הלקוחות שלהם. הם מברכים אותם בחום כשהם מסתובבים ליד הדלפק ומיד מודיעים שיש פריטים חדשים, אולי הם רוצים להסתכל על זה? המדף הוא ציין, ולקוחות להודות להם על הרמז במהירות לעבור דרך מעבר לראות את מגוון צבעוני של סחורות מיובאות.

זהו CRM פשוט בעבודה, ולקוחות למצוא את זה להיות חביב. אבל אתה יכול להגדיר CRM עבור עסקים קטנים כמו אסטרטגיה מיושנת יחסי ציבור? מס חברות קטנות אינן מאתגרות שיטות כאלה. במקום זאת, הם מביאים את האמנות לרמה חדשה – עכשיו הם עוקבים אחר מחזורי הקנייה של לקוחות וממשיכים לאנשי הקשר המבטיחים. כיצד ומתי לעשות זאת, תוכנת CRM יכולה לסייע לחברה שלך לקבל החלטות.

אבל עסקים קטנים לא יוכלו להרשות לעצמם את העלות של תוכנת CRM. ניהול תוכנה מגדיל את עלות הרכישה ארבע פעמים בשנה. עם זאת, ארגונים קטנים ובינוניים תמיד יכול להיות אפשרויות טובות יותר כדי לענות על הצרכים שלהם. כאשר הם מגדירים את ה- CRM בדרכם שלהם, עליהם לתכנן את הרכישה בהתאם לתקציב ולדרישות שלהם.

עסקים קטנים מבינים כי רשימת הטלפונים אינה מספיקה אם הם רוצים להגדיל נתונים, לעקוב אחר התלונות, לפקח על תשלומים שבוצעו לספקים ולעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים. דרישות אלה יסייעו להם לבחור תוכנת CRM אידיאלי עבור העסק שלהם. לסיכום, מידע זה יסייע לחברות לעקוב אחר הביצועים שלהן בכל הרמות, אשר תורמות להגדרת מדיניות ונהלי CRM לטובתם.

CRM – יותר מאשר אסטרטגיות

ניתן לפתור בעיות ב- CRM באמצעות תוכנת CRM. האסטרטגיה של מעקב אחר הרגלי ההוצאות של לקוחות תלויה בכרטיסי אשראי כדי לקבל מידע. המעקב המעודכן יספק לחברות נתונים למטרות אסטרטגיות ושימוש בהוצאות הצרכנים ולהגדיל את הפרודוקטיביות של העובדים.

פתרון נוסף הוא כלי שיתוף הפעולה המקוון כדי לדון ביעדי ביצועים, רשימות מטלות ושיתוף קבצים ושיתוף הודעות. זוהי הדרך הטובה ביותר להתגבר על זמן רב startups וחיבורים.

CRM כבר לא רשימת טלפון ארוכה פסיבית. גישת הספקטרום הרחב הופכת את ניהול הנתונים לקל ומהיר יותר להתמקדות בלקוח בטווח הראייה. הגדרת אסטרטגיית CRM מאפשרת לך להגדיר ולהגדיר רכיבי CRM.

כאשר מחפשים אסטרטגיה יעילה, חברות זקוקות למידע כדי לבסס את הניתוח שלהם וחיזוי מבלי לבלבל את המדיניות שלהם ואת סדר היום, מבלי לוותר על גישה זו בינאישית. הלקוחות הם בסופו של דבר אנשים, לא סטטיסטיקה.

הגדרת אסטרטגיית CRM כדרך לדעת איזה מידע אתה רוצה ואיך אתה רוצה להשתמש בו. האם ברצונך לשתף מידע זה עם אנשים מרכזיים ושותפים עסקיים?

האסטרטגיה צריכה להילקח גם על התקציב. כבעל עסק קטן, אתה יכול לבחור כמה אפשרויות תוכנה CRM המגדירים אסטרטגיות CRM עבור החברה שלך. חברה קטנה כמו שלך לא צריך לוותר על טכנולוגיית המידע העדכני ביותר CRM.

Leave a Reply