CRM עבור קמעונאות באינטרנט: היתרונות החשובים ביותר

admin

כיום, הקונספט של קניות השתנה באופן קיצוני. יותר ויותר אנשים לקנות בחנויות מקוונות. זה יכול להיות בגלל סיבות שונות, כגון הנוחות של קניית דברים מהבית, חיסכון בזמן יקר, מציע משלוח חינם, המאפשר ללקוחות להשוות בקלות מחירים בחנויות מקוונות שונות, המציג מחירים נמוכים יותר ללקוחות בהשוואה למוצרים הזמינים בחנות פיזית הרבה יותר.

האם אי פעם קנה כל המוצרים מחנות מסחר אלקטרוני? באיזו תדירות אתם קונים? מה הם חוויות הקניות שלך? האם הם מספקים מוצרים בזמן? מהי איכות המוצר? האם זה טוב? האם החנות הקמעונאית שלך מציעה שירות לקוחות? האם הם יפתרו במהירות את התלונות והבעיות שלך לאחר ביצוע רכישה? בשלב מסוים, כל לקוח שקונה בחנות מסחר אלקטרוני ייתקל באחת השאלות האלה.

עם זאת, בעידן הנוכחי, את תעשיית המסחר האלקטרוני הוא גדל באופן דינמי תחת השפעת הטכנולוגיה. ישנן מספר תעשיות אשר ממציאים רעיונות חנות מקוונת כדי למשוך זרם חדש של לקוחות דיגיטליים לעסקים שלהם. אבל איך החברה שלך יכולה למשוך לקוחות מקוונים ללא אסטרטגיה נכונה?

השתמש בתוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) כדי לייעל את כל הפעילויות הקשורות לניהול עסק מקוון, לספק ללקוחות את הפתרונות האיכותיים ביותר המותאמים לצרכי הלקוח, וכן לנהל ביעילות את הקשרים עם לקוחות קמעונאיים.

הנה היתרונות החשובים ביותר עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך, אם אתה משקיע היום בפתרון CRM:

1. אוטומציה של זרימות עבודה חוזרות

מוקדם יותר, המוכרים היו מאבדים זמן יקר על ידי שליחת הודעות דואר אלקטרוני נוספות ללקוחות ולקוחות, במקום להתמקד בפעילות המכירות הליבה – מכירות. עכשיו אתה יכול להשתמש במערכת CRM כדי להפוך זרימות עבודה חוזרות, כגון שליחת הודעות דוא"ל נוספות, כמו גם מעקב אחר הפעילות המקוונת של הקונה.

לדוגמה: הלקוח שלך קנה לאחרונה טלפון חכם מהחנות שלו. מיד לאחר הרכישה, תוכל להשתמש במערכת CRM כדי לשלוח הודעת דוא"ל ייחודית. לאחר שבוע, אתה יכול להשתמש בפתרון CRM כדי לשלוח באופן אוטומטי רשימה של הצעות הטלפון החכם אביזר לקונה האחרונה הטלפון החכם שלך. בנוסף, אתה יכול להגדיר מערכת התראה המתמקדת לקוחות לעזוב את החנות המקוונת שלך בלי לקנות שום דבר. השתמש במערכת CRM כדי לעקוב אחר הפעולות של לקוחות אבודים, לעקוב אחר המוצרים המעוניינים וההיסטוריה של גלישה ללקוחות שאבדו, לשלוח להם את המוצרים הנכונים במחירים מוזלים.

2. להבין את הצרכים של לקוחות מקוונים

בסביבה עסקית תחרותית מאוד, חברות חייב להיות תמונה מלאה של הלקוחות שלהם. השתמש במערכת CRM כדי לעקוב באופן אוטומטי אחר הצרכים הנוכחיים של הלקוחות, האינטרסים שלהם, הטעמים, העדפות, גיל, הכנסה, נתונים דמוגרפיים, הודעות קודמות, סיפורים קניות, וכו 'ואז המערכת רשומות כל ניתוחי הלקוח במסד נתונים CRM מרכזי. ניתוח זה, יחד עם הרשומות הנוכחיות עבור כל לקוח, יעזרו מחלקת השיווק, שירות הלקוחות וצוות המכירות לשפר את הביצועים ולהגביר את היעילות שלהם. בנוסף, מעקב אחר פעילות המדיה החברתית המקוונת של הלקוחות שלך יאפשר לך לקחת בחשבון את הצרכים הנוכחיים של הלקוחות ואת העדפות הקניות.

3. מגביר את חוויית הלקוח החיובית

CRM הוא כלי רב ערך עבור חנויות מקוונות המאפשר לך לעקוב אחר לקוחות לאיבוד, לזהות ולמנוע עסקאות הונאה ולוודא תהליך העסקה קלה. זה יעזור לך על ידי מתן מידע רלוונטי לקונים מקוונים. לדוגמה, אם אחד הלקוחות המקוונים שאל אותך: "היכן סטטוס ההזמנה הנוכחי שלי?"

לאחר מכן תוכל להשתמש במערכת CRM כדי לספק ללקוח תגובה מיידית. בתוכנת CRM, אתה יכול לעקוב אחר מצב הסדר אינטואיטיבי כמו גם חיפוש מקיף של ההיסטוריה של הלקוח. הנתונים המתקבלים ממערכת CRM יסייעו לך לספק מידע מדויק על מצב שיכול "לענג" את הלקוחות שלך ולתרום לשביעות רצון הלקוחות הכוללת.

מערכת ה- e-commerce CRM מסייעת לחברות, מקלה על משימות יומיומיות, מגדילה את הנראות של תהליך המכירה, מציגה רכישות מותאמות אישית יותר ומגדילה את המכירות. ביעילות להשתמש פתרונות המבוססים על מערכת ענן CRM כדי להפיק רווחים מקסימליים עבור החנות המקוונת שלך.

Leave a Reply