הפעלת ACT בניהול קשרי לקוחות (CRM)

admin

ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא שחקן מפתח בכל חברה. עובדי המחלקה מקבלים על עצמם את כל מה שמחבר את הלקוחות והחברה, כולל פרטי הקשר שלהם, שבחים ותלונות על מוצרים ושירותים, פניות וכו '. זוהי משימה גדולה הדורשת שירותים יעילים ביותר. הצעד הראשון באיסוף ואחסון מידע CRM על לקוחות פוטנציאליים, נוכחיים ולקודמים הוא החלק החשוב ביותר, שכן סוכני מכירות וצוותי התמיכה הטכנית והתמיכת לקוחות יסתמכו על שלמות המידע כדי לספק שירותים משביעי רצון יותר.

על מנת לאחסן ביעילות ולנהל נתוני לקוחות, תוכנת CRM צריכה להיות מצוידת בתוכנת ניהול אנשי קשר. זה מפריד בין המשימות של משימות כלליות של תוכנת CRM, ובסופו של דבר מפנה את מקומו לתוצאות חיפוש מהיר יותר ומדויק יותר. הכללה משפרת מספר תחומים מרכזיים ב- CRM, ובמיוחד באוטומציה של כוח מכירה, שירות לקוחות ותמיכה, ניתוח ופגישה עם הלקוח.

תוכנה יעילה לניהול אנשי קשר, כגון ACT, היא הליבה של אוטומציה של כוחות המכירות. סוכני מכירות מסתמכים על מידע ניהול מאוחסן ומשותף במסד הנתונים של ACT. כל מידע כי תהליך המכירה אוספת מלקוחות בכל שלב הוא בעל חשיבות מרכזית עבור שאר משימות ACT. ACT תוכנת ניהול אנשי קשר מאפשרת נציגי מכירות לייעל את כל השלבים של תהליך המכירה כדי לפשט משימות למזער עומס העבודה. בעזרת טכנולוגיה זו, תוכל למזער את המספר הנדרש של נציגי מכירות.

ללקוחות קיימים עשויים להיות חששות מיידיים לגבי המוצרים והשירותים המוצעים על ידי החברה. בדרך זו, הם יכולים מיד להתקשר למוקד זמין עבור שירות הלקוחות. כי נציגי שירות הלקוחות שואפים לספק את השירות המהיר והיעיל ביותר ללקוחות מוטרדים, הם צריכים מערכת שתספק להם את כל המידע על כל המתקשר. צרכים כאלה יכולים להיות מטופלים ביעילות על ידי מטופח ומעודכן ACT תוכנת ניהול קשר.

תוכניות ניהול משתנות מעת לעת על מנת לעמוד בדרישות העסקיות המשתנות. תכנון תוכניות אלה מבוסס כולו על הנתונים המאוחסנים במסד הנתונים לניהול אנשי הקשר של ACT. הודות לתוכנות יקרות ערך אלה, הנתונים מהימנים והניתוחים הנובעים מפרשנותם מהימנים להתפתחות החברה.

חברות גדולות מציעות שירותי בית במקרה של כשל חומרה או בעיות טכניות. שירותים אלה דורשים פלטפורמה אוטומטית כדי לייעד את שירותי הלקוחות. מנהל הקשר ACT משחק תפקיד חשוב בקביעת התצורה של פגישות עם לקוחות. זה משפר את שביעות רצון הלקוחות, במיוחד כאשר הפגישה מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים.

Leave a Reply