החסרונות של CRM: על בסיס מבוסס ענן

admin

CRM יכול להגדיל במהירות את הפרודוקטיביות והוא השקעה חכמה עבור כל חברה. משתמשי CRM מקומיים וענן מתנגדים לפתרונות שלהם, אך; כמו שאומרים … הדשא לא תמיד ירוק יותר בצד השני.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת אם אתה קונה פתרון CRM עבור החברה שלך היא כי ישנם שני סוגים של CRM זמין: CRM מקומי וענן. לכל אחד מהם יש תכונות מיוחדות משלו העונות על הצרכים הספציפיים של החברה.

תוכנת CRM המקומית מותקנת באתר, הרישיונות נמצאים בבעלות והנתונים מאוחסנים בשרת של החברה. מערכות CRM מבוססות CRM פועלות מרחוק באמצעות שרת אינטרנט שבו מאוחסנים כל הנתונים. הרישיונות מושכרים מדי חודש עבור סכום מסוים לכל משתמש.

בדרך כלל, המותג של התוכנה שנבחרה קובע איזו פלטפורמה משמשת CRM של החברה. לדוגמה, תוכנת המכירות של GoldMine היא מערכת CRM מקומית, בעוד שאחרים, כגון Salesforce.com, זמינים בדרך כלל בענן.

הבנת החסרונות של כל מערכת יכולה לעזור לכל חברה לבחור את הפתרון המושלם עבור הצרכים של החברה שלך. להלן התלונות המדווחות ביותר על כל אחד משני סוגי CRM.

CRM מבוסס על CLOUD

ללא שם: הוא שכור … ללא שם: לנצח. אופיו של CRM בענן הוא חוזה מורשה המתחדש עם הזמן. רכוש בדרך כלל לא אופציה.

הגישה לדפדפן בלבד אינה אמינה. האינטרנט עצמו יכול לפעמים להיות איטי או לא זמין, בהתאם לסוג החיבור. לכן, לפעמים הגישה לנתונים עשויה להיות איטית יותר, והשימוש בדפדפן עלול להיות בסיכון.

בהתבסס על ענן CRM, זה יכול להיות יקר כדי להתאים אישית. בגלל הענן עובד בצורה היעילה ביותר, על ידי חברות שירות מאסיבי, התאמה אישית היא לעתים רחוקות אפשרות זולה.

PREMISE CRM

On-Premise CRM דורש יותר כסף מראש. מאחר שהתוכנה נרכשת, העלויות הן בדרך כלל גבוהות יותר ועלויות חומרה נוספות עשויות להתעורר כדי להתקין ולהפעיל את התוכנה.

On-Premise משתמש במשאבים פנימיים לתחזוקה. הפתרון CRM הוא בבעלות, ולכן המשאבים של החברה אחראים על הפעולה היומיומית של המערכת. ניתן גם לשכור משאבי IT חיצוניים.

On-Premise CRM יש דמי אחזקה שנתיים. למרות שהתוכנה נמצאת ברשותה, קיים תשלום שנתי עבור שמירה על עדכוני תוכנה ותחזוקה לאורך כל השנה. בדרך כלל, דמי אחזקה הם 15-20% של עלויות התוכנה בשנה וכוללים עדכונים ותמיכה טכנית ישירות מחברת התוכנה.

זכור כי המכשולים שאתה יכול להתמודד עם יהיה עולה באופן משמעותי על ידי עלייה דרמטית בביצועים שאתה רואה הודות לתוכנית CRM מתוכנן היטב ומיושם. אם החברה שלך מגדירה בבירור מה אתה רוצה להשיג ומה המשאבים שיש לך לרשותך, זה יהיה קל יותר לקבוע איזה סוג של פתרון CRM תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור החברה שלך.

Leave a Reply