להפיק את המרב של שיווק אוטומטי ו- CRM: 3 נושאים דואר אלקטרוני העוסקים להמיר

admin

תוכנות שיווק אוטומטיות ו- CRM הוא כלי רב עוצמה המאפשר לך להשיג יותר לקוחות פוטנציאליים ומכירות, הגדלת ההתחייבות תודה על לקוחות פוטנציאליים. במקום לשלוח לכולם את אותם מסרים שיווקיים המתאימים ביותר לכולם, תוכל להתאים אישית ולהתאים אישית את השיווק כדי לספק מסר מותאם אישית יותר לקבוצות קטנות יותר של אנשים. התאמה אישית יכולה להיות תהליך מייגע. עם זאת, אוטומציה של התוכנה עושה את העבודה בשבילך באופן משמעותי וביעילות.

שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר עבור חברות רבות. הצרכנים מעדיפים לקבל תקשורת שיווקית המבוססת על היתרים באמצעות דואר אלקטרוני. שיווק בדואר אלקטרוני הוא גם דרך לחזק את היחסים הודות הצעות מיוחדות או תוכן בונוס ולשמור על האיכות הגבוהה ביותר של מוצר או שירות.

זה שימושי במיוחד עבור דואר אלקטרוני שיווק, אשר יכול להיות משופר על ידי רשימות פילוח על פי התנהגויות בודדות ולאחר מכן מרתקים כל קטע עם דואר אלקטרוני אישית. חלק מקבוצת הלקוחות של שיווק דואר אלקטרוני ממוקד כולל ידע על ערך החיים שלהם מחושב (CLV). מחשבת כמה לקוחות יש לך, את הדולר הממוצע עבור כל מכירה וגורמים אחרים. אם אתה בא עם CLV שלך, אתה יכול לחזות את הערך הממוצע של הלקוחות שלך אם אתה שומר אותם.

שמירה על לקוחות אלה יכולה להיות מושגת באמצעות דואר אלקטרוני ממוקד שיווק. העובדה כי כ 80% מהחברות להשתמש בדוא"ל שיווק כדי לשמור על לקוחות אומר שאתה לא היחיד אשר מניות האמונה הזאת. שליחת דואר אלקטרוני מלקוחות אשר "לדבר" אליהם יפיק תגובה טובה יותר מהם. כתוצאה מכך, זה מגדיל את הסיכויים להישאר איתך כל עוד אתה מספק להם שירות מעולה.

עם זאת, אפילו בעזרת התוכנה, האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך תלויה במידה רבה בתוכן שתכתוב בהודעות האימייל שלך. בדומה לבלוגים, מסעות פרסום בדואר אלקטרוני דורשים יצירת תוכן. אז איך אתה עושה את זה על בסיס קבוע? תודה על הבנה ו Mastering סוגים שונים של הודעות דואר אלקטרוני. הנה שלושה מהם:

דוא"ל עם שאלות נפוצות

חסמים המונעים מהלקוחות הפוטנציאליים להופיע על ידי לקוחות הם שאלות שלא נענו לגבי מוצר, שירות או מדיניות. דואר אלקטרוני עם השאלות הנפוצות ביותר עונה על שאלות שאתה לעתים קרובות לקבל בטלפון, בטפסים ליצירת קשר, בתכתובת דואר אלקטרוני ובתגובות על הבלוג. בעוד כמה אנשים יהיה ישירות כתובת לך עם השאלות האלה, רבים לא יהיה וישב על הגדר. הודעת דואר אלקטרוני עם שאלות נפוצות תסביר קשיים ספציפיים או הזמנות שמפסיקות את האנשים האלה.

הודעת אימייל עם הודעת פוסט בבלוג

אם יש לך בלוג, אתה לא צריך לסמוך על העוקבים שלך כדי למצוא את ההודעה האחרונה שלך בעצמך. יותר מדי דברים בחייהם עלולים להפריע להיזכרות שלהם. במקום זאת, אתה צריך לקחת את היוזמה על ידי שליחת דואר אלקטרוני לרשימה שלך עם מבוא לנושא מכוסה על ידי ההודעה ואחריו את הקישור. נסו "למכור" את הערך של הדואר האלקטרוני.

דואר אלקטרוני מ מקרה מבחן

אם אתה מקבל משוב נלהב מהלקוח, שאל אם אתה יכול לכתוב מקרה מקרה על ההצלחה של אדם עם המוצר או השירות שלך. קבל את העובדות שאתה צריך מן הלקוח, לשמור אותם, לתת להם להציג אותם ולאחר מכן לשלוח אותם לרשימה. הדוא"ל ניתוח מקרה משמש כנקודת התייחסות המספקת מידע מעמיק על הניסיון האישי של הלקוח. הצגתו בפורמט הסיפור, אתה מקבל את כל האלמנטים של תוכן המרה גבוהה.

אם אתה רוצה להצליח עם שיווק בדוא"ל ממוקד, אתה צריך להעריך מה דואר אלקטרוני שיווק מביא לשולחן. דבר אחד הוא להעריך את היתרונות שלה עבור החברה שלך. השלב הבא הוא לפעול על רשימת הדואר האלקטרוני על ידי חלוקת הקטעים של כל אחד מהם בהתאם. האחרון עוזר לך לייעל את השיווק בדוא"ל שלך, כך שתוכל לשלוח הודעות אופטימיזציה לאנשים הנכונים, המוביל המרות יותר.

Leave a Reply