כיצד CRM יכול לעזור להגדיל את המכירות

admin

האם אתה יודע כי ניהול קשרי לקוחות (CRM) יכול להגדיל את יעילות המכירות ואת הפרודוקטיביות?

האם יש לך פתרון CRM טוב זמין עבור צוותי מכירות ושיווק?

האם אתה יודע כמה חברות יעילות להשתמש CRM כדי להניע את ההצלחות שלהם?

אם אתה עונה על השאלה השלישית כמו NO, אז CRM לא יעזור ויהיה מקום לאחסון הנתונים שלך. אין ספק כי ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא כלי מבדיל. בשוק זה הולך וגובר CRM, חשוב לדעת כיצד להשתמש CRM עבור היתרונות של הארגון.

הטיפים הבאים יעזרו לך להשתמש ב- CRM כדי להגדיל את המכירות –

1. ידע טוב יותר של לקוחות פוטנציאליים

ארגונים יכולים להגדיל את ההכנסות ממכירותיהם אם הם מכירים את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. CRM מספקת תובנה ללקוחות פוטנציאליים, מתייחסת אליהם כאל לקוחות פוטנציאליים, ומשתלבת עם LinkedIn ומסדי נתונים מוכווני לקוח אחרים. בעזרת כלים אנליטיים כגון Kiss Metrics, Google Analytics ו- Jaspersoft משולבים בנתוני שוק הלקוחות, צוותי המכירות יכולים לספק ללקוחותיהם מוצר ממוקד, שירות ופתרון.

2. פילוח וניהול לקוחות –

CRM מאפשרת לצוותי המכירות לפלח לקוחות לפי קריטריונים שונים, כגון תעשייה, הכנסות, עלויות תפעול, מספר עובדים, אזור וכו '. כמובן, חלק מהלקוחות בעלי ערך רב יותר לחברה מאשר לאחרים, ולא כל הלקוחות זקוקים לכל המוצרים או הפתרונות הנמכרים. כדאי לנסות לזהות פלחי לקוחות היעד בשלב מוקדם יותר של מחזור המכירות כדי לספק פעילות שיווקית ממוקדת.

3. הגברת ההתמקדות בלקוחות קיימים על ידי צוותי מכירות ושירות –

על ידי הקמת צוותי מכירות ושירותים כדי להתמקד בלקוחות ובלקוחות פוטנציאליים, חברות יכולות להתאים אסטרטגית לייצור הכנסות. מידע לקוחות, כגון צרכים ובחירות, ניתן להוסיף ולהוריד מ CRM כנדרש.

4. לסייע ללקוחות לקבל החלטות הודות דוחות אנליטיים –

באמצעות לוח הבקרה CRM ופונקציות אוטומציה אחרות, CRM מבטל את הצורך באיסוף מידע למטרות דיווח.

5. השתמש בסמארטפונים כדי לעמוד בתקני המכירות –

אין ספק כי המכירות יגדל אם צוות המכירות משתמש בטלפון נייד עם שירותי CRM מופעלת. אם ה- CRM שלך זמין בהתקנים ניידים, צוות המכירות של השדה יכול להשתמש בו בכל מקום, דבר שיגדיל כמובן את הפרודוקטיביות, ויאפשר ניטור קל של צוות המכירות באמצעות טכנולוגיית ה- GPS.

6. להגדיל את ההשקעה ROI באמצעות אוטומציה שביעות רצון לקוחות באינטרנט –

תוכנת CRM כוללת זרימת עבודה עבור אוטומציה ודואר אלקטרוני, אשר יאפשר לך לשפר ולפקח על מסירה של הודעות דואר אלקטרוני. זה משפר את הכישורים של צוות המכירות, ומאפשר משלוח קל של קבוצות של דואר אלקטרוני חשוב כנדרש.

איזה פתרון של תוכנת CRM מתאים לך? האם התאימו אותו לצרכיך?

אחרון חביב, אתה צריך לבחון את כל פתרונות יישום CRM זמין בשוק (Salesforce, SugarCRM, SuiteCRM, וכו ') ולבחור את הטוב ביותר. ניתן גם לסנן כדלקמן: התקציב שלך, מספר המשתמשים, הפונקציה CRM (CRM מכירות או שירותי CRM, וכו ')

לאחר בחירת פתרון CRM, להתאים אותו לצרכים שלך. לכל ארגון יש צרכים שונים וייחודיים, והתאמה אישית של CRM חשובה ביותר להשגת התוצאות הטובות ביותר.

האם יש לך שאלות כמו: איך אתה צריך להשתמש ב- CRM שלך כדי לקבל את הרווחים המקסימליים כי CRM לבחור או איך להתאים אותו לצרכים שלך?

Leave a Reply