בלוקצ'אין: רמת האבטחה הבאה ב- CRM

admin

מה זה בלוקצ'ין?

"Blockchain" היא האחרונה, הטכנולוגיה העדכנית ביותר המופיעה בימינו. זהו מושג המבטיח אבטחת מידע באמצעות "קריפטוגרפיה". זוהי רשימה הולכת וגדלה של רשומות הנקראות בלוקים מחוברים ביניהם באופן פנימי, בדרך כלל המכיל את קוד חשיש הצפנה מן הבלוק הקודם.

"בלוקשיין הוא למעשה ספר חשבונות דיגיטלי פתוח, מבוזר, שיכול לרשום בצורה מאובטחת ויעילה עסקאות בין שני צדדים באופן העולה בקנה אחד עם ארכיטקטורת עמית-לעמית (מבוזרת ומופצת)".

איך Blockchain מספק את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה? או איך זה עובד?

Blockchain יכול לספק את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה, ולכן הוא שימש לאחסון נתונים העסקה. זה עובד באותו אופן מיד לאחר יצירת הבלוק הראשון, כל בלוק השכנה בספר החשבונות הראשי משתמש חשיש של בלוק הקודם לחשב קיצור משלו. לפני שכל בלוק חדש מתווסף לרשת, יש לאמת את האותנטיות והייחודיות על ידי תהליך החישוב. התהליך כולל גם את ההרשאה והאספקה ​​של בלוקים אחרים שאומתו על ידי הבלוק החדש שנוסף. תהליך אימות זה גם מבטיח שכל העותקים של הספר המופץ יחלקו את אותה מדינה.

בשל מנגנון זה של הוספת קוד קיצור ושליטה, בלוק החדש שנוסף ניתן להפעיל בלוקים הבאים, אבל זה לא יכול להיות שונה. אם מישהו מנסה להחליף בלוק או חוסם בלוק, קיצורי הדרך של בלוקים קודמים ואחריו גם ישתנו וישבשו את המצב המשותף של הספר. בכל פעם שהדבר קורה, מחשבים אחרים ברשת מודעים לכך שהתרחשה בעיה ולא יתווספו גושים חדשים לרשת עד לפתרון הבעיה. לאחר מכן הבלוק הגורם לשגיאה יידחה וכל תהליך האימות יחזור על עצמו.

איך יכול Blockchain להפיק תועלת CRM?

עם CRM, Blockchain יכול למעשה להוסיף תכונות אבטחה מרגש נתונים (אפשרויות). שילוב של CRM עם Blockchain מאפשר לארגונים לאמת (או לאמת) רשומות מאובטחת על ידי הטכנולוגיה Blockchain. במיוחד אם CRM מבוסס על ענן.

זה אומר שזה יכול להועיל יישום ה- CRM על ידי הגבלת גישה למעקב אחר נתונים ממקורות לא רצויים. נכון לעכשיו, משתמשי CRM ברחבי העולם יש בעיות שכפול או נתונים שגויים. בגלל הטכנולוגיה Blockchain מאחסן נתונים בטפסים לחסום, זה עשוי לאפשר ללקוח יש בלוק נפרד המייצג באופן ייחודי אותם ואת הנתונים האישיים שלהם, פרטים העסקה הקשורים ונתונים רלוונטיים אחרים.

Blockchain מגביל כפילויות או נתונים מסוכנים מפני עיכוב מסד הנתונים, ובכך להאיץ את תהליכי CRM ולהבטיח שביעות רצון הלקוחות.

Leave a Reply