Microsoft Dynamics CRM – תוכנת ניהול קשרי לקוחות

admin

תוכנת ניהול קשרי הלקוחות הדינמית של מיקרוסופט היא בעיקר יישום אינטרנט מבוסס IIS עם ארכיטקטורת שרת לקוח שניתן לגשת אליו באמצעות Internet Explorer 6 וגירסאות מוקדמות יותר. היא תומכת במכירות, שיווק ותמיכה טכנית, אך מיקרוסופט טוענת כי שימוש בטכנולוגיות קנייניות מבוססות. Net יכול לשפר מוצר זה כדי לתמוך בפעילויות אחרות הקשורות. מיקרוסופט מתכוונת להשתמש בתוכנת ה- CRM שלה על-ידי שותפים עסקיים כפורום XRM, מה שהופך אותו רב-תכליתי בטיפול בפעילויות שמעבר לעסק הנתפס על-ידי הלקוח באופן כללי. תוכנה זו CRM זמין בארבע גרסאות עבור לקוחות ושותפים ויש לו תאימות גרסה גבוהה יותר המאפשרת ללקוחות לאפשר בקלות גרסה גבוהה יותר כאשר הדרישות שלהם לגדול.

Microsoft Dynamics CRM זמין במספר שפות והוא משולב היטב במוצרי מיקרוסופט כגון MS Office ו- Microsoft Windows Small Business Server. יישום CRM זה ניתן להתאמה אישית בקלות כדי לענות על דרישות המשתמש, וכלים של צד שלישי ניתן לשלב פונקציות נוספות. התאמה אישית דינמי CRM אישי הוא קל, טפסים יכול להיות מותאם אישית כדי לספק מבט מוכר או קל להבנה, אתה יכול גם להתאים אישית את זרימת העבודה בחברות, להוסיף אובייקטים מותאמים אישית כדי להתמודד עם פעילויות נוספות, ויישום זה יכול לשלוח הודעות דוא"ל ולהרים התראות השלב הבא בפעולה או בהמתנה. ניתן לנהל בקלות מסעות פרסום בדואר אלקטרוני, וניתן לבצע מעקב אחר תגובות, תכנון השירות מספק תמיכה לכל הפעילויות, החל בכניסה, שליחת, מעקב ומעקב.

Microsoft Dynamics המרכיבים העיקריים של תוכנת CRM הם: מסד נתונים של MSSQL, שכבת שירות אינטרנט, שכבת שירותי מערכת, מעבד שאילתות, מעבד עבור שאילתות אד-הוק מאובטחות באמצעות XML, יישומי פלאגין ושירותי דיווח. SDK המסופק עם היישום בנוי על פלטפורמה להתאמה אישית או אינטגרציה. שכבת שירותי האינטרנט מנהלת תקשורת יישומים, יחד עם רכיבים אחרים ובסיס נתונים שפותח לשיפור הביצועים, פלטפורמת השרת אחראית ליצירת אובייקטים ספציפיים לדומיין ומספקת רכיבי יישומים. הודעות דואר אלקטרוני נכנסות ויוצאות מעובדות על-ידי שרת Microsoft Exchange.

תכונות מסוימות של Microsoft Dynamics CRM הופכות אותו לכלי יעיל לניהול פרודוקטיבי ופורה של קשרי לקוחות. הוא מספק אינטגרציה קרובה מאוד עם מוצרי מיקרוסופט ו- MS Office, אשר מבטיח נוחות השימוש, ניווט מוכר ונוחות השימוש. מספקת כלי בינה עסקית מתקדמים, כגון תא הטייס המתקדמים בזמן אמת, שניתן להשתמש בהם במצב אישי משותף כדי לקבל מידע נוסף. הגמישות שלה מאפשרת למשתמשים ליצור מקום עבודה מותאם אישית על ידי הגדרת לוח ברירת מחדל וכרטיס שנפתח ברגע ש- CRM נפתח באופן מקוון. יצירת טפסים המבוססים על תפקידים משפרת את תכונות האבטחה ומסייעת לעובדים לגשת במהירות למידע רלוונטי, ולאחר מכן מחפשת את הנתונים הנדרשים מרשומות ושדות מרובים. התאמה אישית ואינטגרציה תמיד היו קלים בדינמיקה של Microsoft CRM, אשר שופרה על ידי מתן אפשרות לייבא פתרונות מותאמים אישית שפותחו על ידי משתמשים או ספקים אחרים.

Microsoft Dynamics CRM מספק פתרון מלא, וגירסאות תוכנה עתידיות יכולות ליהנות משיפורים טובים ומועילים יותר, כגון שילוב עם Microsoft NAV ו- SharePoint, דבר שיגדיל עוד יותר את הפרודוקטיביות של הפתרון.

Leave a Reply