תוכנת CRM – מעקב אחר תלונות ויצירת שירות לקוחות מעולה

admin

חברות מצליחות רבות לשנות את הגישה לשירות הלקוחות. באמצעות טכנולוגיות כגון פתרונות ניהול קשרי לקוחות, הם מסוגלים לעקוב אחר כל נקודת מגע עם הלקוחות שלהם, מה שהופך אותו לזמין לכל הארגון. מעבר לשימוש המסורתי בתוכנות CRM למכירות ושיווק, חברות רבות משלבות את תהליכי שירות הלקוחות שלהן כדי להבטיח את היתרון התחרותי שלהן. צרכי הלקוח הם הבסיס לכל חברה שרוצה להתבלט ולהגדיל את ההכנסות והרווחים. לקוחות מרוצים יש רמה של אמינות זה הולך מעבר למה המכירות שלך אסטרטגיות שיווק יכול לספק. לכן, לא רק איכות המוצר או השירות שנרכשו משפיעה על איכותם, אלא גם על שירות לאחר המכירה עם תשומת לב לפרטים המפריד אותם אחד מהשני.

גם את המוצרים והשירותים הטובים ביותר יש בעיות מעת לעת. הדרך שבה אתה מתמודד עם בעיות אלה או תלונות קובעת אם הלקוח שלך עדיין עושה עסקים איתך וכיצד הם מדברים על המוצרים שלך ואת המותג בשוק שלך. שמירה על מאגר של כל האינטראקציות של הלקוח, כולל מכירות, שיווק ושירות לקוחות, תסייע לעובדים לקבל תמונה מלאה יותר של ההיסטוריה של כל החברה שיש לך עם כל לקוח.

מעקב אחר תלונות במשך זמן מה שימש לשיפור האיכות. חברות עם פרספקטיבה היסטורית טובה של המוצרים והשירותים שלהן יכולות ליישם ביעילות שינויים בהתבסס על נתונים ומגמות זמינים. עם זאת, כרגע את המהירות של פתרון תלונות הכרחי, ובעיות עם ההיסטוריה ופתרון בעיות לאפשר לצוות שירות הלקוחות כדי לפתור את הבעיה באופן מיידי או להעביר את זה על האנשים הנכונים. בכל עת הלקוח יכול להיות מעודכן עם מצבו, כך גם את האנשים הנכונים בחברה שלך.

התחומים המרכזיים בהם ניתן להתמקד בהשגת הזכות הם:

  • הקלט כל מקרה

ההיסטוריה של הקשר עם הלקוח חשובה; הם יזכרו את זה ואתה צריך להיות מודע לכך. ההיסטוריה היא זרז לשינוי, בין אם בתוצר או בתהליכים. כדי לשפר את איכות ההצעה שלך, יהיו לך עובדות בהישג יד כדי לבצע הערכה מחושב של מה השינויים צריך להיעשות, כמה מהר ולא לעשות את זה.

  • מעקב / מעקב אחר תלונות

הקלטה בכל פעם שהלקוח שלך יוצר קשר עם כל בעיה, כי זה אינדיקטור אמיתי של רמת הכאב הלקוח שלך אם אתה לא יכול לפתור את זה במהירות. החריצות של הלקוח ניתן להתאים את הזמן ואת המשאבים הדרושים כדי לפתור את הבעיה.

  • לסלק דברים בצורה יעילה

אם לא ניתן לפתור את הבעיה באופן מיידי, נדרשים הליכי הסלמה שמספקים במהירות תשובות או דרכים לפתרון. במקרה זה, התהליכים הפנימיים שלך חייבים להיות מוגדרים היטב ואוטומטיים על ידי המערכת. ניטור מצב והסלמה אוטומטית נוספת מבטיחים פתרון בעיות בנקודת האור. בדיוק איפה הלקוח רוצה את זה.

  • הענק במהירות החלטות

הבעיה אינה נוחה לך וללקוח שלך. עם זאת, המהירות שבה אתה פותר את הבעיה, את ההבנה של ההשפעה שיש לו יכול לעתים קרובות להשפיע על התפיסה של המוצרים שלך ואת המותג עבור כל לקוח. הם ידברו על כמה מהר אתה להגיב ולפתור בעיות, אשר יש השפעה חיובית מאוד.

הגדלת השימוש בטכנולוגיה על ידי לקוחות יכול גם להשפיע באופן משמעותי על המצב שלך אם אתה לא עושה שירות הלקוחות לעבוד ביעילות. עם שימוש הולך וגובר של מדיה חברתית, כגון פייסבוק, טוויטר, בלוגים ופורטלים סקירה מקוונת, המותג שלך יכול לתקוף במהירות ולהיות נתפס על ידי כל מי שחוקר את האינטרנט. לקוחות כבר לא יכתוב לך להתלונן על היעדר שירותים, הם יכתבו לכולם אלקטרונית ואתה לא תוכל לעצור את זה. יחד עם זאת, שירות לקוחות מעולה, המותאם לצרכי הלקוח ומלווה בתשובות מהירות ופתרון מהיר, יכול להשפיע באופן חיובי על פעילות החברה.

באמצעות תוכנת CRM, בין אם זה CRM בבית או באינטרנט בצורה גמישה וגמישה יותר, יכול בקלות להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך. וחשוב יותר, היא מספקת לעובדיה וארגוניה רמה של ניתוח עסקי שלא הייתה כל כך קלה בעבר. עכשיו CRM הוא לא רק מאגר של פרטים ההיסטוריה של הלקוח, זה לא רק מאפשר חיזוי מכירות, אלא גם נותן תמונה ברורה של איכות המוצרים והערכים שלהם עבור הלקוחות.

Leave a Reply