תוכנה לניהול קשרי לקוחות

admin

מהי תוכנת CRM?

CRM עומד על ניהול קשרי לקוחות. CRM היא תוכנה המייעלת את התהליך בארגון. זה חיוני כדי לבנות ולתחזק קשרים חיוביים עם לקוחות. זה מאוד חשוב עבור החברה להכיר ולהבין מה הלקוח צריך על מנת להקדים את התחרות. תוכנת CRM מאפשרת לך לנהל לקוחות פוטנציאליים, כגון לקוחות עתידיים / פוטנציאליים וספקים, מעקב אחר הפעילויות שלהם.

היתרון של יישום תוכנת CRM

ניהול משימות: מועדי הפגישה נחוצים בעולם העסקים של היום. על ידי הזנת נתונים, כגון פגישות מתוזמנות ומשימות חשובות, היא מסירה השערות מהתמונה. שלבים רבים גם מאפשרים לך להתאים את המידע על פי לוח הזמנים כדי לאפשר לך לחנך הזמנות עתידיות מועדים.

לדוגמה, אם יש לך חיבור עסקי עם הזמנה רווחית, תכנות CRM ישלח לך דוא"ל מראש, כדי להיות בטוח להחליט. בכל עת, כאשר הלקוח יש יום ההולדת הקרובה, אתה או נציג המכירות שלך יהיה הודיע ​​מהר לשלוח משאלות יום הולדת. אז אתה יכול לגרום ללקוחות להרגיש יותר יקר וליצור קשרים חדשים.

בדרך זו, אתה יכול ללהטט את רוב המשימות, באותו זמן להבטיח כי כל לקוח מקבל את הגמול שהוא צריך שום דבר לא מתעלמים.

ניהול מכירות: במידה ואספת קבוצה של נציגי המכרזים, יש צורך לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולדעת בדיוק באיזו מידה הם מצליחים לשמור על מוביל ועל עסקאות מתקרב. באמצעות סוג זה של תכנות, אתה יכול באופן אישי לבחון את המידע העסקי של כל עמית, כולל נתונים כגון הזמן הרגיל של קשר עם הלקוח, את מועד השלמת הסדר ואת שיעור השינוי. בדרך זו, אתה יכול לפצות על מיטב animators ו mentors הזקוקים לעזרה נוספת.

לאחר זמן מה, המשרד העסקי שלך צריך לפעול כמו מכונה משומנת מאוד שבו עסקאות מתחזקים.

יותר הזדמנויות מכירה: ככל שנאסף נתוני הלקוח, יש סיכוי גבוה יותר להציג את עצמך באופן קבוע. לדוגמה, מעקב אחר דוגמאות של רכישות לקוחות ספציפיות יבהיר מה הם השראה ביותר של.

ברגע שאתה נוהג מוצר אחר כי הוא דומה, אתה יכול להגיע כי הלקוח ולהודיע ​​לו. הודות לכך, ניתן להרחיב את ההצעות ללא צורך לפרסם לקוחות חדשים.

באמצעות בסיס הלקוחות הנוכחי, אתה יכול לקבל הצעות rehash יותר תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות

אינטגרציה במדיה חברתית: אלמנט נוסף שמציע את רוב השלבים הוא היכולת לתאם עם רשתות חברתיות כגון Facebook, LinkedIn, Twitter ו- Pinterest. זה יכול להיות מוקדי אמיתי כי זה מאפשר לארגונים לעקוב אחר כל חלקי הפעילויות החברתיות המקוונות שלהם. לדוגמה, יזמים יכולים לזהות אילו מערכות מביאות את התנועה הרבה ביותר, אשר חסידי לומר לגבי התמונה שלהם ואת האסיפה הכללית של הלקוח. כאשר דפוסים מתפתחים, תוכל לבצע שינויים כדי לנצל את מלוא המאמצים ולעזור להביא את התמונה שלך באופן מקוון.

כי אנחנו יודעים את היתרונות של תכנות CRM, בואו נדבר על איך למצוא את המוצר המושלם עבור החברה שלך.

זיהוי הצרכים האישיים: לפני שאתם מסתכלים על כל הפריטים, אתה חייב לחשוב על מה שאתה מנסה להשיג.

כפי שציין מייקל קריגסמן, מנכ"ל אסורט: "אתה צריך לקבל חבילה המותאמת לגודל הארגון שלך, ברמה הבסיסית ביותר, יש לך קשר ישיר עם הממשל, בשלב זה יש לך קשר עם הממשל עם מסד נתונים משותף. הלקוח.) תיאום יכולות המוצר עם מטרות עסקיות. "

בשל הבחנה של הצרכים האישיים, זה צריך להיות קל יותר לבחור את שלב התכנות הנכון.

מדרגיות: מלבד הצרכים המהירים, חשוב לקחת בחשבון צרכים לטווח ארוך לשקול פיתוח עתידי. מסיבה זו, תכנות גמיש מספיק הוא כל כך בסיסי. בעולם אידיאלי, השלב יהיה מבוסס ענן כדי להתאים את אוסף של מידע שנאסף ולהגדיל את מספר אנשי הקשר כפי שאתה מקבל אותם. הוא גם יש את הבחירה לקנות תיקונים בעת הצורך.

משהו אחר, נופל לתוך חוזה ארוך עם סוחר עם הסתגלות מוגבלת, עלול להפריע מיזמים שלך.

מערכת תמיכה: לא משנה אם יש לך ידע טכני, זה בדרך כלל לא קל להבין את רוב המגזרים והרכיבים של שלב ה- CRM. אז רשת מרחיקת לכת תומכת עם גישה פשוטה למומחים יכול לחסוך לך הרבה כאב מוח במהלך התנועה קצת מאוחר יותר. זה יכול לכלול חיזוק הטלפון, מינוי מקוון דואר אלקטרוני התכתבות כדי לקבוע בעיות.

בעוד תמיכה 9-5 שימושי במהלך שעות העבודה הרגילות של השבוע, עדיף יש כל דקה של כל יום אם יש משבר בזמן מוזר של היום.

יציבות: בסופו של דבר, המוכר שתבחר צריך פרסום חיובי כשזה מגיע להציע מוצר באיכות גבוהה וניהול מומחים. זה אמור להפחית את הסבירות של שיט להכיר להכיר אחר ספק ה- CRM. ככלל, ככל שהם עשו יותר, כך ייטב.

ניתוח מספר סקרים או פוטנציאל מתייחס הפניות כמה צריך לתת לך דעת מתחשב על המוניטין של הקונה.

Leave a Reply