הערכת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) – הגדלת מסד הנתונים של הפרודוקטיביות

admin

כאשר עובדים עם לקוחות, כלי זה הופך להיות יותר ויותר חשוב. כדי לנסות לעקוב אחר התכתובת שלך, הודעות דוא"ל, מסמכים, שיחות טלפון ופגישות עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים הוא כמעט בלתי אפשרי לעשות על הנייר. אני עדיין צריך למצוא מישהו שעשה את זה בהצלחה. גם אלה שאינם מכירים אחד את השני במחשבים חייבים להבין וללמוד את הכלי החזק הזה. למה? כי זה יכול להגדיל את התפוקה ואת הרווח.

לפני שתעריך CRM, עליך להיות ברור מאוד ותמציתי על מה אתה רוצה לעקוב. שב, הוצא פיסת נייר, הכין נייר ויצר עמודות. עכשיו תן את שם הכובעים / תפקידים בראש כל עמודה. לדוגמה, צוות מנהלי, שירות לקוחות, salesperson, וכו 'שקול את מה שאתה צריך לעשות את הכובע ואת רשימת האחריות. עכשיו שאל את עצמך, "מה אני צריך לעקוב ברשימה הזאת?" הסיבה לכך היא שיש לך צרכים מוגדרים מאוד. זה יעזור לך לפתח את הקריטריונים שלך.

להלן כמה קריטריונים שאני ואני פיתחנו יחד עם השיטה לעיל. הקריטריונים שלך עשוי להיות חלק מאותם צרכים יחד עם אלה ספציפיים לך את החברה שלך.

o נהל את כל חשבונות הדוא"ל במקום אחד.

o יש לך גישה להיסטוריה של שיחות טלפון, דואר אלקטרוני וכו 'לאדם הספציפי אליו אתה מתכוון או להמשיך (הלקוחות שלך, פוטנציאל, לקוחות פוטנציאליים, שותפים אסטרטגיים וכו').

o ניהול לוח הזמנים שלך עם היכולת להעביר פגישות באמצעות העכבר. (ירידה וגרור)

o נהל את זרימת העבודה שלך על ידי הגדרת לוח הזמנים של משימות אוטומטיות זרימות עבודה עבור כובעים ספציפיים / תפקידים.

o יצירת עלון מותאם אישית זה אישית ומשקף את שלמות האתר שלך.

o היכולת לשמור מסמכים בתוכנה, כך שאתה לא צריך לאחסן אותם במסמכים שלי במחשב.

o היכולת לשלוח ולהעביר מסמכים אלה מהמערכת לאנשים אחרים או לנמענים של הודעות דואר אלקטרוני.

o יש מספר משתמשים כדי שכולם יוכלו לשלוט בגישה ובאבטחה של כניסה נפרדת.

o סנכרון עם הטלפון.

• לפתח עם החברה שלך כדי להיות מסוגל לעדכן את השירותים לפי הצורך. (התרחבות וצמיחה ארוכת טווח)

ייצוא לא רק פרטים ליצירת קשר, אבל גם היסטוריה, אז אם תחליט לבטל את השימוש בשירות, יש לך את כל המידע שהוזנו ומעקב. כי זה יהיה מיוצא בצורה אחרת התוכנית יכולה לקרוא.

מה כל כך חזק ברשימה זו היא כמות הזמן שאתה יכול לשמור על אפשרויות מחקר. לדוגמה, אם אתה מחפש במנוע חיפוש באינטרנט המבוסס על CRM, תקבל תוכניות רבות לבחירה.

עם זאת, כולם לא יעשו את מה שאתה צריך. התחל על ידי ביקור באתר האינטרנט ולעשות סקירה דמו. בדוק אם אתה אוהב את האופן שבו התוכנית נראית, הוא פרוש והאם זה נראה קל לשימוש. כאשר התוכנית עומדת בקריטריונים אלה, תוכל ליצור קשר עם שירות לקוחות או תמיכה טכנית עם רשימה של קריטריונים ספציפיים שפותחו תוך בדיקת זרימת העבודה. אם התוכנה חוזרת עם 90% ממה שאתה מחפש, נהדר. אבל המתג יכול להיות מה שהוא אינו כולל. ודא שאתה יודע מה אתה חייב להיות מה שאתה רוצה. אם התוכנית לא יכולה לבצע את הפעולות הדרושות, הם אפילו לא נכתבו.

לאחר קבלת התגובה ואת הצרת אותו לתוכניות העונות על כל "דרישות חובה" שלך ואת רוב הצרכים שלך, תוכנית הדגמה עבור תוכניות אלה עם אדם חי. תן להם להראות לך לא רק את הסקירה, אלא גם כיצד לבצע משימות ברשימת הקריטריונים. הדבר יאפשר צמצום נוסף של האופציות.

לבסוף, כאשר אתה לצמצם את זה לשתיים או שלוש חבילות תוכנה, לבצע ניסיון ללא תשלום עבור כל אחד מהם. מניחים את פרטי הבדיקה בתוכניות לבדיקתם בעצמכם. חלץ את רשימת הקריטריונים ונסה לבצע את כל הפריטים הללו ברשימה. בנוסף, להשתמש בתוכנית כאילו אתה משתמש בו את זרימת העבודה היומי. זה הצעד האחרון יהיה לחסל את כל המתחרים ולהשאיר אותך עם אלוף CRM עבור הצרכים שלך ואת העסק.

לבסוף, ודא שיש לך קנה תוכנית כי הוא נתמך היטב, אתה יכול בקלות לקבל נתונים מהחוץ, והחברה תעזור לך להגדיר את המערכת לצרכים שלך. אם זה לא קל לשימוש … אתה מכיר את הסיפור היטב. CRM שלך יהיה דומה הליכון, שהוא קולב בגדים.

Leave a Reply