ההבדל בין תוכנת ERP ו- CRM

admin

תכנון המשאבים הארגוניים הוא תוכנה משולבת במלואה בעלת פונקציונליות לכל ההיבטים המרכזיים של העסק ומשלבת את כל מחלקות הארגון, בעוד היישום או תוכנת ניהול קשרי לקוחות מתמקדת בפעילויות הקשורות ללקוחות כגון: הצעות, הצעות, שירותים, תזכורות, שירותי תזכורת וכו '. ERP מבטיחה אינטגרציה בזמן אמת ותקשורת טובה יותר בין כל מחלקות הארגון להגדלת הרווחיות, בעוד CRM משפר את ניהול קשרי הלקוחות, משמש כקבלה של הארגון ומרכז מידע למוכרים. חלק מהמידע הקריטי שעשוי להיות שימושי מאוד למוכרים, אך אינו זמין בזמן הנכון עקב עיבוד נתונים איטי, נמנע משימוש בתוכנות CRM.

תוכנת CRM לא יכול להיות הפתרון לכל הבעיות שצריך לפתור כדי לקבל עסק טוב יותר. זה המקום שבו ERP מופיע, היכולת שלו להתאים מודולים ארגוניים אחרים כגון ייצור, פיתוח מוצרים, שיווק, מלאי, מלאי וכו 'תחת מטריה אחת, הוא מספק חיבור ליישום ה- CRM כדי לבדוק את הארגון כדי לקבל מידע עדכני לספק שלה למשתמש שלה. אם הארגון משתמש ב- CRM עם ERP, עבור כל הזמנה חדשה, יישום ה- CRM יכול לתקשר עם המחסן עבור הזמינות של מלאי נדרש, ואם מלאי מוכן אינו זמין, מודול הייצור צריך לבדוק זמינות תחילה ולספק ללקוח את התאריך המדויק של משלוח המוצר במקרה אחד . כל פעילות זו יכולה להיעשות ללא התערבות ידנית, אשר לא רק חוסך שעות עבודה יקרות, אלא גם מספק עבודה 24 שעות ביממה עבור הלקוחות היקרים שלה.

ERP ו- CRM התוכנה יכולה לפעול באופן עצמאי, אך יחד הם מספקים את היתרון הארגון צריך להגדיל את העסק שלה. עבודה משופרת ונכונה בארגון ומידע מלא בזמן אמת עבור המוכרים יכול לעזור להם ליצור עסקים חדשים. לא רק עבור עסק חדש, אלה שתי תוכניות גם לסייע בשימור לקוחות טוב יותר בעסקים רגילים. CRM יכול לעזור להפוך את הלקוחות מודעים למוצרים חדשים, האיכות שלהם והשוואות, אשר יכול להקל על העבודה של המוכרים. עבור תעשיות המבוססות על שירותי CRM, זה יכול להיות יותר פשוט תוכנה פשוטה, כי זה יכול לספק שירותים מהירה בזמן עם תזכורות קבועים יכול לספק לצוות את הפרטים הדרושים לגבי שיחות קודמות ותמיכה שניתנה ללקוח מסוים.

חוות דעת של לקוחות, שאלות ותלונות הן תמיד בצורה של נתונים בלתי מובנים, אבל הם יכולים להיות מקור מידע חשוב ביותר ואת הבסיס של אסטרטגיית הארגון החדש ותכנון יש יותר ויותר לקוחות מרוצים. תוכנת CRM יכולה להפוך נתונים אלה למידע חשוב ללא התערבות ידנית ובזבוז זמן. המידע הניתן לניהול יכול לשמש כדי לבצע שינויים בארגונים וניתן ליישם בקלות באמצעות תוכנת ERP.

CRM ו- ERP תוכנה משלימים יכולים לעבוד יחד כדי לנהל טוב יותר את הארגון בכל ענף. תוכניות ERP מסוימות כוללות מודול CRM מובנה ביישום הראשי, בעוד שרוב תוכנת ה- ERP מספקת תוכנה זו כמודול נפרד שיכול לתקשר עם תוכנות ERP אחרות.

Leave a Reply