Online CRM תוכנה – Hype או מציאות?

admin

CRM מבוסס אינטרנט הוא תוכנה כשירות (SaaS) המספק ניהול קשרי לקוחות באינטרנט. במקום לרכוש רשיונות תוכנה ולהתקין את היישום בתשתית החברה, הלקוחות רוכשים מנוי למערכת שניתן לגשת אליה באמצעות האינטרנט. לאחר תשלום דמי מנוי, לקוחות יכולים להתחבר ישירות לפתרון CRM מקוון.

היתרון העיקרי של מודל זה אספקת תוכנה הוא יישום מהיר של היישום מבלי לעבור תהליך ההתקנה יקר וארוך. העדר ציוד בבעלות החברה מוביל גם להקטנת השקעות ההון ולצמצום עלויות התפעול (אין צורך לשכור מהנדסי מערכת יקרים כדי לשמור על תשתית החומרה שלך).

לבסוף, העלות של הפרויקט יישום יהיה בדרך כלל נמוך יותר. עם זאת, הצהרה זו צריכה להיעשות עם קמצוץ של מלח. ברוב המקרים, הדרישות העסקיות הן הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על העלות של פרוייקט IT. תוכנת CRM מקוון מאפשר גישה מהירה לפתרון סטנדרטי המסופקים על ידי ספק. במקרים רבים (ובהתאם לחברה) יישום סטנדרטי לא יוכל לענות על כל הצרכים העסקיים.

במקרה זה, נדרשת התאמה נוספת ב- CRM לפי דרישה. ככל שההתאמה האישית גבוהה יותר, כך גדל תקציב הפרויקט. קח זאת בחשבון בעת ​​כתיבת מקרה עסקי.

תוכנת CRM מקוון תומך פונקציות רבות. הנפוצים שבהם הם SFA, ניהול פוטנציאלי מוביל, ניהול הזדמנויות, ניהול שותפים, שירות לקוחות ותמיכה, ניהול מרכז קשר, ניהול ביצועים ומסחר אלקטרוני. פונקציות נוספות כוללות: e-learning, ניהול איכות וספקי שירות עצמי.

מגמות חדשות מציינות את העניין הגובר ב- Analytics ואת האינטגרציה הרחבה של שירותי השיווק המקוון. עם הזמן, העניין הגובר של האנליסטים אינו מוגבל ל- CRM מקוון. צמיחת האנליזה היא מגמה כללית בתוכנה העסקית, שבה ההנהלה דורשת רמה גבוהה יותר של שקיפות בכל רמה: אסטרטגית, טקטית ומבצעית.

השילוב של שירותי שיווק באינטרנט, כגון שירות הפרסום של Google AdWords, אינו יכול להוות הפתעה. מכירות האינטרנט ופרסום באינטרנט צומחות משנה לשנה. גוגל הפכה להיות מספר אחד בקרב לקוחות המחפשים מידע כדי לענות על הצרכים שלהם ואת הרצונות. מציאות זו פותחת פרספקטיבות רבות לעסקים. לכן, שילוב של שירותי שיווק ומכירות באינטרנט עם תוכנת CRM מבוססת אינטרנט הוא קריטי.

הספקים החשובים ביותר של שירותי אינטרנט CRM הם SalesForce, RightNow ו NetSuite. ספקים אלה תכננו ויישמו את הפתרונות המקוונים שלהם לאינטרנט. בהמות תעשייתיות, כגון Microsoft, SAP ו- Oracle (מ- Siebel) נוספו לאחרונה את ההצעה של On Demand להצעתן, אשר במקרים מסוימים היא יציאת האינטרנט של מערכת ה- CRM המסורתית שלהם.

עכשיו, איך לבחור את תוכנת האינטרנט הנכון CRM? התשובה לשאלה זו תלויה בקריטריונים רבים: אילו פונקציות דרושות על ידי הארגון שלך? כמה משתמשים זקוקים לגישה ליישום? עד כמה הוא ארגון ה- IT שלך? מהי מערכת backend שלך? עד כמה חשוב היישום? ועוד …

לפני בחירת פתרון לניהול קשרי לקוחות, אני ממליץ בחום להתחיל בגרסת ניסיון ללא תשלום שתאפשר לך לנסות את השירות לפני ההרשמה.

Leave a Reply