5-שלב תכנון רשימת לביצוע של כלי תוכנה CRM

admin

פתרון CRM פוטנציאלי עשוי לא רק להגדיל את שביעות רצון הלקוחות, אלא גם להגדיל את הערך של המכירות העסקיות. אם לדלג על ההיבטים הראשונים אבל הכרחי של יישום כלי תוכנה CRM, דברים עלולים להשתבש עבור העסק שלך. במקרה זה, עליך לבצע את הצעדים המתאימים מההתחלה. על ידי יישום פתרון יעיל זה לניהול קשרי לקוחות בחברה, מומלץ להשתמש ברשימת תיכנון שקופה להגדלת ההזדמנויות העסקיות. אז לפני להשקיע בפתרון CRM, בצע את 5 שלבים אלה כדי להדוף את הכישלון של יישום ה- CRM.

שלב -1: לטבול את עצמך בעסקים

צוות ה- IT צריך להתחיל את התהליך של מעורבות ניהול בכיר יחד עם צוותים עסקיים אחרים כדי לברר מה מפת הדרכים יאמץ ב הבא ארבע עד חמש שנים. זהו תקן בקרה ליישום תוכנת CRM ברחבי הארגון. זה יעזור בהשגת מטרות ברמה האסטרטגית, כגון מיקוד הצרכנים בקבוצות גיל שונות, הרחבת השוק העסקי, החדרת קטגוריית מוצרים חדשה, שמירה על צמיחה במכירות גבוהה ועוד.

שלב 2: מתאר של מטרות עסקיות

בהתאם לתרומה העסקית של צוות הניהול, חשוב לציין את היעדים העסקיים שיושגו על ידי מערכת CRM. מטרות אלו דומות לרמת הנאמנות הצפויה של הלקוח, לרמת שביעות רצון הלקוחות הצפויה, לצמיחת המכירות או לאפקטיביות ויעילות השירות ללקוח. זה יבטיח פעולה יעילה של מערכת CRM מיושם.

שלב 3: ניתוח תהליכים עסקיים

דבר חשוב נוסף הוא ניתוח של תהליכים עסקיים שונים. כדי לבצע משימה זו ללא מאמץ, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בעזרה של מומחה ביקורת. אין זה משנה אם המבקר הוא מי ששייך לצד הספק, או נציג פנימי או מתווך. ניתוח תהליכים עסקיים יסייע לזהות את חוסר יעילות התהליך, פערים זמינות זרימת העסקים המשפיעים על הצמיחה העסקית הפוטנציאלית. ברגע שאתה מוצא בעיות, אתה יכול לפתח תוכנית פעולה כדי להשיג את היעדים העסקיים שלך על ידי התגברות עליהם עם פתרונות CRM.

שלב 4: הקצאת אחריות למנהל התוכנית

אדם אשר יהיה אחראי על מתן הוראות עבור תוכנת CRM צריך מיומנויות הן ניהול הטכנולוגיה. בנוסף, אדם צריך מומחיות מספקת בניבוי, התמודדות עם המכשולים החברה יכולה להתמודד, תוך הפעלת כלי יעיל כגון CRM.

שלב 5: בניית צוות של מומחי CRM

עכשיו הוא הצעד החשוב ביותר – בניית צוות של מומחי CRM. מי יהיה חלק מהצוות הזה? ובכן, נציגי רוב צוותי עסקים כגון RMA, מכירות, יישוב התביעה, מוקד טלפוני וכו 'אז אתה יכול להבין כי רוב חברי הצוות הם חלק מחלקות כאלה עומדים מול הלקוחות. נציגים אלה צריכים לדעת כיצד פתרון CRM יכול לספק את היעילות בתהליכים, וללמוד כיצד לקבל הבנה מעמיקה של תלונות של לקוחות.

כאשר הארגון מיישם את רשימת התכנון של 5 השלבים המתוארים לעיל, הדבר הבא שיש לעשות הוא לקבוע את התקציב עבור פרוייקט פתרון CRM. התהליך בפועל של יישום תוכנת CRM יכול להתחיל רק לאחר המוכר העריך את התקציב הקבוע.

Leave a Reply