מערכות שותפים המבוססות על CRM

admin

אחד ההיבטים הנפוצים ביותר של תוכנת CRM מקוון הוא מערכת השותפים שלה. מערכות השותפים מאפשרות לך לערב את הקהל שלך באתרים אחרים מתוך תקווה שבעל האתר יתרום חלק מהרווח. כמעט בכל ענף יש מנהיגים של מחשבה, אפילו בנישות זעירות. ישנם כיום בלוגים רבים באינטרנט, כי למשוך תנועה ממוקדת מאוד התנועה. תנועה ממוקדת היא המפתח. אז למה לא יותר אנשים משתמשים במערכות שותפים CRM מקוון?

אני מאמין שרוב האנשים לא חושבים כי השותפים יהיה הבדל משמעותי בתוצאות הכספיות שלהם. זה כנראה המקרה עבור רוב החברות כי הם אף פעם לא לשים כל מאמץ לתוך מערכת שותפים שלהם. וכולנו יודעים שאתה לא מקבל משהו בחינם, אז שום מאמץ במערכת השותפים שלהם לא אומר שום תוצאות. כיצד פועלת מערכת השותפים המקוונת של CRM?

Web CRM מערכות שותפים באמת מציעים את הטוב ביותר של שני העולמות. תוכל למשוך משתמשים מאתרים אחרים שביקרו באתר שלך ותוכל להזין אותם לנתיב המכירות. היכולת להעביר אותם מאתר של אדם אחד לנתיב המכירות חשוב ביותר וזה משהו מערכת CRM טוב יוכל לעשות בשבילך. הנה כמה דברים שמצאתי כי עבודה ממש טוב כשזה מגיע תוכניות שותפים.

הנה איך לעשות את זה. שאל אתרי שותפים לפרסם חוות דעת על המוצר או השירות באתר שלך. אם זה שירות שאנשים יכולים להשתמש בו, אני מבקש מבעלי אתרים לכתוב את "** השירות שלך **" שממנו אני משתמש באופן אישי. "זה מאפשר לך להעריך באופן מהימן את כל מה שאתה מציע עם קישור שותפים קטנים למטה." רוב האנשים אפילו לא יודעים שזה קישור שותפים, ולכן זה עובד כל כך טוב.זה הרבה יותר יעיל מאשר שיש כרזה גדולה בחלק העליון של הדף, אשר אף אחד לא יכנס. אנשים שונאים מודעות, אוהבים תוכן טוב.

לאחר לחיצה על הקישורים, הם נשלחים למערכת CRM מקוון שבו אתה יכול להוריד אותם בדף הנחיתה, לעקוב, תג ולעבור דרך משפך המכירות!

Leave a Reply