כיצד לבחור תוכנת CRM

admin

ניהול קשרי לקוחות הוא משימה מרתיעה ביותר בחברה, אבל אם נעשה כראוי, זה יהיה מתגמל מאוד. תאר לעצמך איך אתה יכול לנהל מאה לקוחות ביום, מה הם רכישות שלהם, איך הם מתמודדים עם החברה שלך והאם הם אוהבים את המוצרים או השירותים שלך. זה חשוב מאוד בעת קביעת אם הלקוחות שלך יעזבו או יישארו בחברה שלך.

למרבה המזל, יש תוכנה עסקית שיכולה לעשות את כל זה. אם אנשי הקשר שלך צומחים מהר ואתה שוכח לקוחות חשובים, זה עשוי להיות הזמן להשקיע בתוכנה CRM עבור החברה שלך. CRM או ניהול קשרי לקוחות מנהל אנשי קשר, עוקב אחר לקוחות ומנהל את פרופיל המכירות או מדיה חברתית של החברה, כמו גם כלים אחרים המסייעים להעמיק את היחסים עם הלקוח.

למה כדאי להשקיע בתוכנות CRM?

CRM הוא דרך אוטומטית של מעקב ושמירה על נתוני הקשר של לקוחות, הוא מהיר יותר, חכם יותר מאורגן יותר מאשר שיטת ה- CRM המסורתית ומשתמשת בטכנולוגיות העדכניות ביותר. כלי ה- CRM יכול לסייע לך להגדיר יעדים, לספק מסעות פרסום ממוקדים בדוא"ל, לעקוב אחר רכישות של לקוחות ולהשתמש במדיה חברתית בדוח מקיף אחד.

כל מחלקה בחברה שלך יכולה להשתמש ב- CRM, שכן CRM אחד מסונכרן עם הארגון כולו, מה שהופך את שיתוף, שיתוף פעולה וקבלת החלטות הרבה יותר מהר ומדויק יותר מבעבר.

לדוגמה, אם אתה רוצה לעקוב אחר פרטי הלקוח, חוזים, חשבוניות, וכו 'תוכנת CRM הוא מאוד שימושי, כי כל המידע הזה נמצא במקום אחד, נגיש בקלות אם יש צורך.

בנוסף, CRM יכול להתחיל התאמה אישית של דואר אלקטרוני עבור סוגים שונים של לקוחות. זה לא אפשרי ללא תוכנת CRM, ואתה תשלח את המסר השיווקי הלא נכון ללקוח הלא נכון.

CRM מציע פונקציות רבות יחסוך הרבה זמן וכסף עבור הצוות. תוכנת CRM יכולה לסייע לחברות בדרכים רבות, אך הסיבה החשובה ביותר היא ניהול לקוחות טוב יותר, פחות הפסד ועוד רווחים.

כיצד לבחור את הזכות CRM עבור החברה שלך?

בעת בחירת CRM עבור החברה שלך, אתה צריך לקבל את החבילה המתאימה לגודל של החברה שלך. CRM הבסיסי ביותר מאפשר לך לנהל אנשי קשר בתוך מסד נתונים משותף. CRM מתקדם יש מעקב מכירות או שירות מעקב הזדמנות המאפשר לך להגיע ללקוחות המעוניינים. התאם את יכולות התוכנה ליעדים העסקיים שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב על זה איך אתה יכול לנהל שרת עבור העסק שלך. האם אתה רוצה שמישהו ינהל את השרת שלך? זה עשוי להיות אפשרי לספק שרת אירוח משותף עבור חברות. היא זולה ודורשת פחות משאבי IT כדי להגדיר ולנהל, כך שתוכל להתחיל מיד. עם זאת, עבור גישה מותאמת אישית יותר, אירוח CRM בשרת שלך מספק שליטה על נתונים ומבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה ואינטגרציה עם יישומים עסקיים אחרים, אך דורש משאבי IT כדי להגדיר את השרת ולנהל אותו.

1. בחר CRM שימושי

כיצד ליישם CRM בחברה שלך אם אתה לא יודע איך להשתמש בו? שים לב כיצד תוכל לנווט בקלות בין משימות שונות ולמצוא את מה שאתה מחפש בקלות. אם העובדים אינם יכולים לנווט בקלות בתוכנה, ייתכן שאתה משתמש ב- CRM הלא נכון.

זה יכול לפתות אותך להתמקד יותר תכונות במקום ממשק משתמש נהדר, אבל התכונות לא יעבוד אם העובדים אינם מסוגלים להשתמש בהם.

2. בחר CRM עם אינטגרציה מושלמת

CRM המשלבת חשבוניות, חשבונאות, עזרה, שיווק וכו 'במקום אחד. לפני הרכישה, להכיר את השילוב של פתרונות.

3. בחר CRM המתאים לתהליך שלך

מיין את זרימות העבודה הפנימיות שלך לפני בחירת CRM, ולאחר מכן חפש CRM שיתאים לה. זה בזבוז זמן מוחלט אם יש לך קנה את התוכנה, אבל אתה לא יודע מה לעשות עם זה.

4. בחר CRM מתאים SMB

אם חברות גדולות להשתמש בו, אתה כנראה לא רוצה לעשות את זה. הסיבה לכך היא כי רוב החברות טוענים כי הם עבור עסקים קטנים ובינוניים, אבל האמת היא שהם ממוקדים יותר על חברות גדולות יותר מאשר לך. לחקור את החברה ולוודא כי הם מעורבים SMB באמצעות סקירות של לקוחות, ביקורות החברה, וכו '

5. בחר CRM נתמך היטב

לא תמיד לצפות CRM שלך לא תהיה שום בעיה. אם יבוא הרגע, למי אתה פונה? החברה צריכה לטפל CRM עבור עסקים קטנים. בדוק את משאבי התמיכה שלהם ובדוק אם הם מגיבים במהירות, יש להם פורום משתמשים פעיל ויש להם מאמרי עזרה גדולים, כך שניתן לפתור בקלות בעיות ברגע שהן מופיעות.

בחירת CRM היא משימה קשה, אבל זה יהיה בשבילך. בצע את הטיפים הבאים ותקבל את ה- CRM הטוב ביותר עבור העסק שלך כהרף עין.

Leave a Reply