תוכנת CRM לעסקים קטנים

admin

הגעת תוכנת ה- CRM לעסקים קטנים שינתה את היכולת לנהל קשרי לקוחות בחזית המשרד ובחזיתו למפעלים קטנים ובינוניים בשש השנים האחרונות. תוכנת CRM לעסקים קטנים עוברת סדרה מהירה של חידושים ואבולוציה של מוצרים, ומגדילה את הזמינות והאמינות תוך הרחבת ההזדמנויות. אם אתה הבעלים או ניהול תשתית טכנולוגית עבור כל חברה אשר מסתמכת על קשר ישיר עם הלקוח, מעולם לא היה זמן טוב יותר כדי לחקור את יכולות מערכת CRM עבור מודולים ויישומים עבור עסקים קטנים. שקול כיצד פתרונות עסקיים משולבים הגדילו את הפרודוקטיביות בשווקים קטנים יותר על-ידי שיפור תפקידים של משרד אחורי כגון חשבונאות, ניהול משאבי אנוש ושכר. יישומים CRM יכול להאיץ את הפיתוח של החברה שלך אם תבחר את המודולים הנכונים המציעים כל מה שאתה צריך מבלי לחרוג מהתקציב שלך.

כאשר אתה מוכן להתחיל לחקור את תוכנת CRM לניהול עסק קטן, התחל בביצוע הערכה אבחנתית יסודית של תזרימי העבודה הנוכחיים שלך הקשורים ליחסי לקוחות ומערכות לאיסוף נתונים. בדוק פונקציות ניהול עבודה ולדבר עם העובדים שלך כדי לגלות היכן נקודות החוזק שלך ואת החולשות. לאחר השלמת הערכה מקיפה של צרכים, תוכל להתקדם על-ידי חקר סקירות מוצרים וגלישה במוצרים מקוונים ובהפגנות שירות. אתה יכול גם לדבר עם נציגי ספקים שונים ומתכנתים אשר יסייעו לך להבין טוב יותר מה מודולים CRM יכול לעשות עבורם. אבל לפני שתתחיל כל התהליכים האלה, זה טוב כדי לקבל הבנה מלאה של מה תוכנת ה- CRM וכיצד הוא יכול לעזור לעסק הקטן שלך לשרוד ולצמוח בתנאים עסקיים קשים.

תוכנת ניהול קשרי לקוחות נועדה לספק ללקוחות גישה ישירה לחברה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע באמצעות פורטלים מקוונים. לקוחות יכולים להשתמש במערכת CRM כדי למקם, לשנות או לבטל הזמנות, להציג מידע על המוצר ולמצוא מידע ליצירת קשר שיכול לשלב אותם עם נציגי שירות הלקוחות בשעות העבודה. לקוחות יכולים גם להשתמש במערכת CRM כדי למצוא תשובות לשאלות נפוצות ולהשאיר הערות, שבחים או תלונות. היתרונות של מערכת CRM נבחרת היטב עבור השורה התחתונה של החברה הם כפולה. קודם כל, יישומי CRM מתאימים יכול להיות תפקיד חשוב למשרד הקדמי, הגדלת שביעות רצון הלקוחות, צמצום התסכול ועידוד רכישות דחף וחזרה.

עם זאת, פונקציות המשרד האחורי של מערכת CRM טוב יכול להציע יתרונות גדולים אף יותר. בכל פעם שלקוחות מבצעים אינטראקציה עם מודול תוכנת ה- CRM, הם משאירים מאחוריהם את נפח הנתונים שמאחוריהם. מידע זה עשוי לכלול נתונים דמוגרפיים מרצון או הערות מתועדות לגבי מוצרים ושירותים. כל המידע הזה ונתונים נוספים על התנהגות הקנייה וקבלת החלטות ניתן לאסוף, לצבור ולהשתמש על ידי מחלקות שונות להתמקד שיווק, מכירות, שירות לקוחות או פיתוח מוצרים. נתונים שנאספו על ידי מערכת CRM יכולים לשמש כדי לקבוע סדרי עדיפויות, לחדד מסעות שיווק, להשפיע על רעיונות חדשים למוצרים ולסייע לנציגי שירות הלקוחות לפתור שאלות נפוצות.

Leave a Reply