שדרג את אסטרטגיית רכישת הלקוחות שלך עם מערכות תוכנה של CRM

admin

העלות הממוצעת של רכישת לקוחות משתנה מאוד בהתאם לתעשייה, לסוג חישוב העלות, והאם מחושבות המרות סופיות או לקוחות פוטנציאליים מתאימים. צמצום עלויות הרכישה יעזור לך להשיג חיסכון גדול בתקציב השיווק והמכירות שלך, במיוחד בעת ביצוע אופטימיזציה לאסטרטגיה שלך. הודות לכך, תוכנת CRM (ניהול קשרי לקוחות) מספקת לארגון תהליכי רכישה פשוטים, בניית קשרים חזקים והגברת הפרודוקטיביות.

שמירה על עובדה זו, להלן כמה מן הדרכים המדרגיות ביותר להשתמש CRM כדי לשפר את אסטרטגיות הרכישה של הלקוח בארגון.

קבוצת יעד מוגדרת

לפעמים אתה יכול בסופו של דבר לבחור את הזכות קבוצה של נמענים המעוניינים של המוצר שלך. מערכת ה- CRM מסייעת בניתוח והערכה נאותים של סך כל הנתונים שנאספו על ידי עובדי המכירות. מגמות נתונים דמוגרפיים מסייעות בהגדרה טובה יותר של נמענים ונתונים בפועל במקום תחזיות. כך תוכל להתאים את כל גישות השיווק והמכירות לארגון שלך כדי להתחבר טוב יותר ללקוחות חדשים.

להגיב מראש שאלות מכירה מראש

חיבור פעיל עם הלקוח מסייע ללקוחות להרגיש שהם בעלי ערך רב לעסק שלך. פתרונות תוכנה של CRM מסייעים למוכרים למצוא את הדרכים שבהן לקוחות יכולים להשתמש במוצר או בשירות. יתר על כן, זה יאפשר לך להכיר את היתרונות השונים קדימה ולספק הודעות מכירות אוטומטיות ללקוחות בנקודות קריטיות של החלטות הרכישה שלהם.

התאמה אישית של הודעות מכירה

תוכנת ה- CRM משמשת מוקד של צוות המכירות למיקום פרטי לקוחות רלוונטיים ולעקוב אחריהם. הם מסייעים במעקב אחר נקודות קשר של לקוחות בערוצים רבים, במגעים עם צוות המכירות, נתונים דמוגרפיים ושמירה על גלישה בחנות המקוונת. פיתוח התאמה אישית של הודעות מכירה באמצעות שימוש בשם הלקוח, תוכן הקשור למוצרים ושירותים והעדפות מותאמות אישית יסייעו לשפר באופן משמעותי את מספר ההמרות.

המרת לקוחות רוכשים לשימור לקוחות

הרכישה היא בהחלט חלק חיוני של אסטרטגיית המכירות של הארגון. עם זאת, פתרון CRM מסייע למשווקים לשמור על לקוחות המבקרים בחנות שלך בזמנים חוזרים. כך תוכל לאסוף נתוני לקוחות לאחר המכירה כדי לזהות התנהגויות רכש, להציע המלצות למוצרים מותאמים אישית ולזהות תחומים של אי שביעות רצון של לקוחות מהסקירות המקוונות וממדיה החברתית.

פתרונות CRM הם כלי חשוב לצוות המכירות כולו כדי למזער את העלויות של צובר לקוחות ולסייע ללקוחות לשמור על קשר עם המערכת האקולוגית של החברה. על ידי שימוש בתהליך המכירה, העובדים יכולים לאסוף נתוני לקוחות חשובים על מיקוד לפי קהל, הודעות מותאמות אישית ושימור כללי.

Leave a Reply