Autodesk ממציא Vs Pro / מהנדס

admin

עבדתי עם שני הכלים הללו ומצאתי שהם דומים מאוד, אבל הם שונים באותו זמן. אישור מאפשר להתחיל איתי, אני מהנדס מהנדס שמשתמש בשני הכלים האלה, Autodesk Inventor באוניברסיטה ו Pro מהנדס בעבודה. אני משתמש Autodesk במשך כ 3 וחצי שנים, אז אני לא חזון שלם, אבל אני מרגיש די טוב. Pro מהנדס אני משתמש רק במשך 7 החודשים האחרונים, אז הידע שלי הוא קצת יותר קטן על חבילת תוכנה זו. כי זה נראה בבירור לכולם, לא השתמשתי בכל התוכניות הללו במשך זמן רב מאוד, אז אני לא מכיר את כל הטריק הקטן כי כל החבילה יכולה להשתמש, אבל אני מבין את הפונקציונליות הבסיסית של כל תוכנה היטב, וזה המקום שבו היא תתמקד סקירה זו.

יצירת חלק 3D הוא תהליך פשוט, פשוט. החלק הקשה היחיד ביצירת החלק הראשון של 3D הם כל סוגי קבצים שונים. כאשר היוצר Autodesk נפתח, ואתה בוחר קובץ חדש שאתה מציג עם חלון קטן, זה נראה פשוט מספיק? תראו שוב ברשימה טובה של סוגים שונים של קבצים עם פורמטים שונים. אלא אם כן אתה יודע מה אתה מחפש, זה עלול להיות קשה למצוא את סוג הקובץ הנכון. אני עדיין טועה, אז החלטתי לכתוב קובץ טקסט קטן אומר לי מה הם קבצים נפוצים כדי ליצור חלק אחד, כמו גם הרכבה ציור טכני. אני מתכוון, מי היה חושב כי BSI.IDW הוא ציור! אני רק לעתים נדירות זוכר איזה מהם צודק.

במקרה זה Pro מהנדס הוא הרבה יותר פשוט, בחלון Pro / E יש 3 כפתורים פשוטים, הראשון שבהם נקרא "חלק סטרטר ברירת מחדל", ואז "ברירת המחדל Starter הרכבה", והאחרון הוא "Starter ציור עבור מודלים". ואז כמה חלונות מופיעים, אחד מבקש את השם עבור חלק / קבוצה / ציור. לאחר מכן אנו מקבלים חלון שני, שבדרך כלל מתעלמים ממנו, ותשובות ברירת המחדל מתקבלות, פשוטות יחסית. אז בשביל הקלות של יצירת חלק חדש, הייתי צריך לעבור את זה נקודה מהנדס Pro.

אנו מתמקדים ביצירת חלק אחד. כאשר מהנדס Pro טוען, זה מראה קבוצה של שלושה מטוסים כי הם אופקי אנכי ומטוסים סופית. כדי להתחיל ליצור חלקים, עליך לבחור מה אתה רוצה לעשות עם סקיצה עדיין לא יצרת. לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור בר פשוט, אתה בדרך כלל לצייר עיגול ולאחר מכן למשוך אותו לאורך הבר. ב Pro מהנדס אתה צריך לבחור extrude כמו הדבר הראשון. מנקודה זו, סרגל כלי קטן מופיע בחלק העליון של החלון עם "יעד" מסומן באדום. לאחר לחיצה על היעד, אתה צריך ללחוץ על הגדר … ואז המטוס … ואז סקיצה … ולבסוף אתה יכול להתחיל ציור! נראה לי שמכמה עד כמה קליקים אפשר להגיד: "אני רוצה לשרטט על משטח זה וללחוץ אותו". תהליך זה משתנה אז עבור כל הסקיצות שאתה רוצה לעשות, ישירות על פני השטח של החלק. כדי לעשות סקיצה על פני השטח, תחילה עליך לבחור את פני השטח, ולאחר מכן לבחור מה אתה רוצה לעשות עם סקיצה וכן הלאה, כמו קודם. עבור רישום על מטוס, אתה משתמש באותו תהליך כמו סקיצה הראשונה.

ב Autodesk Inventor, יש לנו תצורה שונה במקצת, ראשית כאשר אתה פותח חלק חדש, זה הולך באופן אוטומטי למצב סקיצה, אבל אחרי שאר רישומים לך לעשות, זה נראה נתיב הגיוני יותר בשבילי. בחר "צור סקיצה דו מימדית" ולאחר מכן בחר את פני השטח על החלק שבו ברצונך לצייר. לאחר בחירת פני השטח אתה ישירות סקיצה, שבו תוכל לצייר את הפרויקט שאתה צריך לבחור את הסיום של סקיצה. עכשיו יש לך סקיצה שאתה בוחר מה אתה רוצה לעשות, כמו extrude. לאחר ביצוע בחירה זו, אתה בוחר איזה חלק אתה רוצה extrude, אבל רק אם יש יותר קטע אחד סגור. לפי זה אני מתכוון שאם יש לך רק נמשך מעגל על ​​פני השטח, אם תבחר שחול, הוא מזהה באופן אוטומטי את המעגל, אבל אם יש לך ריבוע סביב המעגל כי אתה רוצה לסחוט את הכיכר עם החור בך, אתה צריך לבחור בתוך המעגל או את השטח הסגור סביב המעגל. אז, לדעתי, כי אני עובד עם שתי שיטות אלה, אני מעדיף את שיטת Autodesk Inventor, זה נראה יותר הגיוני והגיוני. יכולות להיות שיטות אחרות לעשות את זה Pro מהנדס ו autodesk, אבל מן ההכשרה שקיבלתי בקולג ', זו הדרך היחידה Autodesk Inventor שבו לימדתי, עבדתי עם Pro מהנדס דרך הדרכה מדריכים והם רק הזכיר בכיוון אחד.

בסדר, אז עכשיו אנחנו רואים דמיון בין שתי תוכניות, כמו גם כמה הבדלים מרכזיים. הבדל נוסף הוא קצר, אבל בשבילי זה חשוב למדי. מפתחות חמים, כמה אנשים אף פעם לא לגעת בהם, כמה אוהבים אותם, אני אחד הנאהבים שלי. בשנת Autodesk Inventor 2011, הם החליטו לקפוץ לעגלה מטרידה ביותר של תקופה זו, תפריט סרט. אני שונא אותם! אני לא יכול למצוא את הכלים שאני צריך. ביליתי שעות רבות בניסיון למצוא מקום שבו כל הכלים שלי הגיעו, כאשר קפצתי על Inventor 2011. למרבה המזל, הצלחתי לפתח את זה כי ידעתי את מקשי הקיצור עבור דברים מרכזיים. הצלחתי למצוא בקלות סקיצה ולסיים את הרישום, טוב, כי אני לא יודע מהם קיצורי דרך, אבל אני מכיר את מקשי הקיצור לדברים כמו: ציור קו, מעגל ציור, קו זמירה, כלי dimensioning, שחול, chamfering ואחרים. משמעות הדבר היתה שאפילו לאחר המעבר הזה יכולתי להמשיך בעבודתי. לא כולם משתמשים בקיצורי מקשים, אבל מרגע שלמדתי את מקשי קיצור הממציא, הצלחתי לייצר חלקים ודגמים הרבה יותר מהר כי אני לא צריך להסתכל מסביב לכלי או לבזבז את הזמן כדי להעביר את העכבר לכלי ולהפוך. אני יודע את הנקודה האחרונה נשמר רק כמה שניות, אבל להוסיף את זה, כמה שניות נשמר עבור כל שינוי בכלי … הוא מוסיף במהירות.

אחרי כמעט 3 שנים בילה Autodesk Inventor, עברתי למחלקות עיצוב בעבודה והתחלתי לעבוד Pro מהנדס. הדבר הכי מעצבן בשבילי היה כי איבדתי מפתחות חמים, Pro מהנדס אין קיצורי מקשים, לפחות לא מה מצאתי. אז כדי להקל על השימוש ומציאת כלים, אני חושב שזה חל על Autodesk Inventor. הולך ליצור צוות. בפרו / מהנדס התהליך הוא פשוט יחסית. אתה מניח את החלק הראשון ולאחר מכן להגדיר אותו להיות מוגבל למערכת הקואורדינטות של הרכבה. לאחר מכן האלמנטים מתווספים אחד אחד בכל פעם, באופן מלא להגביל את המיקום לחלקים אחרים באסיפה. Pro / מהנדס משתמש במערכת נחמד שבו הוא מזהה באופן אוטומטי את ההגבלה הנדרשת. בדרך כלל זה עובד טוב עד שאתה בטעות לבחור את השטח הלא נכון. אז הכאב משתנה. עם הממציא, אתה יכול להוסיף חלקים רבים ככל שתרצה, לפני הגבלת. ממציא באופן אוטומטי תקע את החלק הראשון לתוך ערכת, אז זה חלק "מקורקע" כי לא זז. לאחר מכן תוכל להגביל ידנית כל רכיב על ידי בחירה ידנית של סוג האילוץ.

לדעתי, שני הדברים האלה טובים מסיבות שונות. אני אוהב את הגילוי האוטומטי להגביל מ Pro / מהנדס, אבל אני גם אוהב את "בגרות" של הממציא. בשבילי זה צריך ללכת לשניהם. הנה סקירה קצרה שלי על השימוש הבסיסי של שניהם Autodesk Inventor ו Pro / מהנדס. לסיכום, אני מעדיף לעבוד עם ממציא, אבל זה יכול להיות בגלל שלימדתי את התוכנית ממציא ועבד על זה יותר.

Leave a Reply