האם האתר שלך מסחר אלקטרוני ללא שגיאות? בדיקות תוכנה יכולות לעזור

admin

עבור e-commerce ארגונים עסקיים אשר מחפשים שביעות רצון המשתמש וחלופות אינספור ללקוחות, חשוב מאוד לבדוק ביסודיות את החנות האלקטרוני, כדי למנוע שגיאות ושגיאות. בדיקה של אתר מסחר אלקטרוני קשורה לאתגרים שלו, אבל אנשי מקצוע המבצעים בדיקות יכולים תמיד להיות חדשניים ולגלות בעיות נסתרות לפני שמשתמשים יוכלו לזהות אותם, והרשומה יכולה להתפרסם. בנוסף לשיפור האיכות, חברת בדיקות התוכנה יכולה גם להוסיף ערך על ידי הצעת הצעות השימושיות כדי לשפר את חוויית המשתמש הכוללת.

התעשייה הקמעונאית נעה במהירות רבה בערוצי מכירה שונים, ומציעה ללקוחותיה נקודת מבט משותפת, ללא קשר למקום הקניות. ישנם תחומים מרכזיים שונים בהם ניתן להתמקד בבדיקת תוכנות מסחר אלקטרוני. יש להקדיש תשומת לב רבה לאוסף הדרישות ולשלב התכנון. הנה מה שאתה צריך לבדוק בחנות מסחר אלקטרוני שלך:

חווית משתמש:

זהו היבט חשוב של החנות האלקטרונית שלך, אשר מורכב מראה וסגנון, טקסט, צבע, לוגו, וכו 'תוך בדיקה יסודית של האתר, צווארי בקבוק יש לקחת בחשבון, אשר יכול לגרום ללקוחות לעזוב את הסל, לזהות תרחישים דומים יכולים להגדיל את שיעור היציאה מדף הכניסה לאתר שלך. במקרה של שגיאות כלשהן, המסר המוצג צריך להיות מתאים וברור להעביר את המשמעות. מוקדם יותר אתה יכול לזהות שגיאות; העלות הנמוכה יותר תהיה קשורה לביצוע שינויים.

הצלב בדפדפן / מכשיר צולב:

היום, השוק מוצף טלפונים ניידים רבים חדשים, ולקוחות גם להשתמש בהם כדי לגשת ליישומים ואתרי אינטרנט. התקנים אלה משתמשים בשילובים שונים של מערכות הפעלה ודפדפנים. כי זה מאוד קשה לזהות את הדפדפנים הפופולריים ביותר, הלקוחות עדיין לשנות את ההעדפות שלהם, הבעלים של חברות מסחר אלקטרוני מעדיפים ליצור יישומים שיכולים לפעול על מכשירים שונים. לכן חלק חשוב של בדיקות תוכנה היא לבדוק את תאימות האתר עם מכשירים ודפדפנים שונים.

עגלת קניות:

זהו אחד המאפיינים העיקריים של אתר מסחר אלקטרוני ולכן הוא מרכז בדיקה עבור האתר. כי הלקוחות יכולים לבחור ולאחסן פריטים שונים בסל ולקנות אותם בבת אחת, כל הבעיות עם סעיף זה יכול להשאיר את הלקוח מתוסכל ולא לחזור. הבדיקה צריכה להיעשות כך שמשתמשים יכולים בקלות להוסיף פריטים לעגלה, להגדיל או להקטין את הכמות, להוסיף פריטים שוב ושוב, למיין ולסנן, ולהסיר את כל הפריטים מהעגלה.

צור חשבון והיכנס לחשבון:

חלק מאתרי המסחר האלקטרוני מאפשרים לך לבצע רכישה רק לאחר יצירת החשבון המתאים והיכנס לאתר. חשוב מאוד לבצע בדיקה יסודית של התוכנה עם כל הווריאציות שלה במהלך המסע של המשתמש. כמה תחומים של שיקול הם יצירת חשבון כניסה, כניסה מחדש, כניסה הפעלות, התנתקות, חשבונות קיימים וחדשים, וכו '

תשלומים ועסקאות:

כל השגיאה בסעיף זה עלולה לגרום נזק חמור. בדיקה מדויקת סעיף זה נחוץ, כך שאין חורים אבטחה ועסקאות עם לקוחות בטוחים. הנתונים שהופכים את האתר שלך לזמין נשארים בטוחים ואינם נגישים לכל אדם בלתי מורשה.

Leave a Reply