פונקציות של תוכנה טובה Call Center

admin

בין אם אתה משתמש משכנתא, ביטוח, שירותי עמילות, בנקאות קמעונאית, תקשורת או תעשיית התחבורה, תצטרך תוכנה מוקד טלפוני שיש לו את כל הפונקציות החשובות שיעזרו לך ביעילות וביעילות לנהל את מוקד טלפוני. בנוסף לביצועים בניהול המרכז, התוכנה צריכה גם לסייע בהפחתת עלויות התפעול במרכז. ישנם פתרונות תוכנה רבים שתוכננו במיוחד עבור מוקדים טלפוניים, אבל יעילות חוזר לתפקיד של אחד תבחר.

קלות היישום – תוכנה טובה מוקד טלפוני צריך להיות קל להשלים ולהגדיר בזמן הקצר ביותר האפשרי, כך שתוכל להתחיל לעבוד מהבהב של העין. בנוסף, על ידי הקלת אופטימיזציה של אנשי הקשר הנכנסים, היא גם צריכה לעזור לשפר את מסעות הפרסום היוצאים ולבצע אופטימיזציה ואופטימיזציה של כוח אדם.

מדרגיות – פתרונות ענן צריך להיות קל בקנה מידה כדי להתאים את הצמיחה של החברה שלך או תנודות עונתיות כי הם בלתי נמנעים. קיבולת הענן המתקבל אמור לסייע בניהול אירועים גדולים בנפח גבוה. התוכנה צריכה למעשה להיות מסוגל להשתמש באופן אוטומטי ברוחב פס כאשר פרודוקטיביות מגדילה מבלי לחכות לפריסת משאבים. תכונה זו היא מדהימה הגבלת זמן ההמתנה ונטוש את הסוכן הפחתת.

מעורבות פעילה – פתרונות תוכנה עבור מרכזי שירות המציעים מעורבות פעילה יש אפשרויות אוטומציה התומכים דו כיווניים דו כיווני, ובכך לשפר את השיחות. הוא משתמש בכלים המגבירים אינטראקציות דו-כיווניות בערוץ הלקוח שנבחר, כולל הסוכנויות של גורמים חיים. הוא צריך להיות גם כלי תשלום רב עוצמה כדי לתמוך בזיהוי של גורמים רבים הדרושים בתהליך זה.

פונקציות אנליטיות ודיווח – פתרונות תוכנה עם מעקב אחר תצורה ודוחות מובנים יכולים להיות מועילים מאוד לא רק במדידת האינטראקציות, איכות השיחה, פתרון הקשר הראשון ויעילות הסוכן, אלא גם בשיפור אותם מרכיבים חשובים של מוקד טלפוני. גלה איך זה אפשרי לפני שתחליט על התוכנה הטובה ביותר להתקשר למרכז.

ניהול כוח אדם קל – פתרונות ענן להפוך את ניהול כוח האדם יעיל מאוד וקל. עם זאת, בעת בחירת התוכנה, יש צורך לייעל את רמות התעסוקה כדי לעמוד בדרישות הלקוח וקישוריות. תוכנה טובה ואמינה צריכה לכלול כלי ניהול כוח אדם המספקים דרישות איוש, תזמון ובצע את אותן הדרישות לקבלת דיוק ואיכות. באמצעות מרכז שליטה אינטראקטיבי, תוכל לעקוב אחר מחווני הביצועים העיקריים.

קישוריות של יישומים ניידים – כמו יותר ויותר אנשים מסתמכים על טלפונים ניידים כדי להפעיל דברים שונים לעשות דברים שונים, אתה צריך להתקשר למרכז תוכנה שמחברת את מרכז הקשר עם יישומים ניידים, כך שלקוחות מחוברים בקלות כאשר הם זקוקים לתמיכה דחופה. תכונה זו מקלה על מיקוד הלקוחות לסוכנים הנכונים באמצעות הערוץ וההקשר המתאימים ביותר. הוא מציע ללקוחות את הגמישות לבחור בין שיחות טקסט וקול בהתאם למה שמתאים להם בצורה הטובה ביותר. פונקציית ה- API לנייד יכולה גם להשתמש בפונקציית המצלמה לממדים נוספים בשיחות בסיוע סוכנים. סוכנים מסוגלים להתמודד עם תיקונים, תסמינים בריאים ואפילו תצורות המוצר באמצעות תכונה זו.

Leave a Reply