בחירת הזכות LMS תוכנה להצלחה e-learning

admin

LMS התפתח במהלך העשור האחרון מהמטרה הניהולית הראשונית של ניהול הסטודנטים למטרה הכוללת של ניהול למידה. שינוי זה כרוך בתוכנת הדרכה מקוונת הכוללת מגוון של תחומי אחריות – יצירת תוכן באמצעות תוכנת e-learning, אספקת תוכן, הערכת תלמידים והערכה, יצירת מאגרים דיגיטליים, מתן פלטפורמה אינטראקטיבית ללמידה שיתופית ועוד. על מנת לעמוד בהצלחה בציפיות כצפוי, LMS תוכנה יוצאת מן הריכוז על הקורס, תוך התמקדות בגישה ספציפית לתלמיד. ארגונים רבים מחליטים ליישם LMS בארגון שלהם, אבל לעתים קרובות יש לשאול הרבה שאלות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להוביל את היוזמה e-learning באמצעות תוכנת LMS המתאימה:

  • הפרמטרים החשובים ביותר לזכור בעת בחירת שותף LMS: ישנם כמה נהגים עבור כל קבוצת למידה ואם מישהו יודע מה הם רוצים, הבחירה היא פשוטה. לכל מערכת LMS יש את היתרונות שלה, אבל זה לא יכול להיות בשימוש טוב ביחס לצרכים החינוכיים של תעשיות שונות. במקרה של מקרה, מערכת LMS, אשר עשירה גירויים אורקולי, צריך לעבוד היטב עבור ייצור או תשתית מבוססי החברה, אשר מודולים הלמידה לעתים קרובות מורכב הרבה מידע ונראה משעמם או יש טקסט כבד. במקרה של ארגון המספק שירותים פיננסיים, Webbouchers (WBT) יעבוד טוב יותר, בקנה אחד עם זרם קבוע של המידע הדרוש. באופן דומה, אם אתה יודע מה התלמידים שלך מצפים, הבסיס של LMS יכול להיות הערכה או הסמכה (עבור חברות טכנולוגיה ותוכנה), חיפוש (עבור חברות מחקר) או תוכן (עבור החניכים או חברות ייעוץ).
  • אתגרים הקשורים ליישום LMS: האתגר הגדול ביותר עבור כולם, אפילו יותר מאשר הטכנולוגיה, היא ניהול השינוי. הנחות שנקבעו מראש על הכיתה לעומת e-learning הן הקשות ביותר לשבור ולעתים קרובות למידה צוותי התכנון לבחור לקלקל את האגו של מנהלי הדרכה, ולא מנסה לשבור תחומים חדשים. כשאני מסתכל על זה – בדיוק כמו הידיים והרגליים אין תפקידים להחלפה, בכיתה ו- e-learning יש מערך משלהם של כוח – ואף אחד מהם לא יכול להחליף אחרת. המשימה של מנהל האימון צריך להיות לארגן את השוק הסיטונאי, ואת הלומדים לבחור מה שהם רוצים "לקנות". החיפוש הפופולרי ביותר פורטלים כנראה את המודל הטוב ביותר LMS הם גוגל וויקיפדיה. בנוסף, ההתקדמות הטכנולוגית והבלשנות הם גם תחומים שבהם נמדדים האמינות והסתגלות של ה- LMS.
  • שירות לאחר ביצוע: בעיות קטנות, כי הם מוזנחים בשלב ההערכה LMS וסקירה בשלב מאוחר יותר להתברר להיות בעיה. תכנון לטווח ארוך הוא הכרחי כי השותף LMS צריך להראות איך למידה גם יתקיים בעתיד. לבסוף – מכשולים, טכניים או אחרים, במנגנוני תמיכה עשוי גם להפוך את LMS מוצלח. השותף LMS חייב לספק תמיכה וסיוע מתמשך בכל התחומים האלה.
  • רכישת בעלי עניין מבוגרים / מנהלים של LMS נרגש: בעלי עניין ישנים יותר מתמקדים בתוצאות ומספרים שמושכים את תשומת לבם. ההחזר על ההשקעה LMS צריך להיות אטרקטיבי עבור אותם אידיאלי אם האדם בתוך צוות האימונים או מחלקת משאבי אנוש ברור על הדרך שותף LMS עובד. אם זה ברור, מודל ההחזר על ההשקעה גם מתחיל להיות הגיוני.
  • שמירה על מעורבות הסטודנטים: מומלץ לשים לב לדעות התלמידים. כמה מאושר? כמה מצגות של מה שלמדת? כמה מהם מוערכים על בסיס מודולים e-learning הושלמה? ניתוח מתמיד של צורכי הלומדים יגרום להם להתעניין, ואם יתברר להם הערך שמספק מודול הלמידה, המשימה של שמירה על מעורבותם כבר הושלמה. הזמן הוא הבסיס, מודולים ארוכים ומתפתלים לגרום ללמידה מייגעת – בין אם בכיתה או על מסך המחשב. מודולים קצרים, אקספרסיביים יותר, פועלים טוב יותר ויש להם שימור טוב יותר.

E-Learning יש את היכולת לספק תוצאות מיידיות במתן ידע על מה ההוראה בכיתה אינו אפשרי. ללא ספק, זהו המדיום המועדף על הדור של היום, אשר מוכן להסתגל ללמידה על פי דרישה.

Leave a Reply