5 פרמטרים מוזהבים להתבצע לפני בחירת תוכנת CRM

admin

לעתים קרובות אני שומע אנשים להתלונן על תוכנת CRM. רובם טוענים כי הם לא עוזרים להם לתקשר עם לקוחות. תמיד הייתי ספקן לגבי מה שהם אומרים, רק משום שראיתי אנשים שמשנים את כיוון פעולותיהם באמצעות מערכת ה- CRM.

עשיתי קצת מחקר וזה לא לקח לי זמן רב כדי לגלות מדוע אנשים מסוימים היו מרוצים תוכנת CRM. המערכות שבחרו לא היו מסוגלות לספק את דרישות הלקוחות. אבל זה יהיה פשע להאשים את התוכנה. בלי מחשבה שנייה, הייתי שואל קונים כי הם לא הצליחו לבחור CRM שעובד עבורם.

זוהי בעיה שכיחה בכל מקום. רוב החברות מאמינים כי רכישת CRM יבטיח להם מעגל מאושר של לקוחות. העובדה היא, כן. אבל זה חייב להיות נכון.

איך אתה יודע כי CRM שאתה מחפש הוא מה שאתה צריך?

שקול את הרשימה הבאה; בחירת כל תיבות הסימון 5 בוודאי לספק לך את תוכנת CRM מושלמת!

1. טפסים להגדרה:

האם אתה מתכוון לתקוף את הלקוחות שלך או לקוחות פוטנציאליים עם קריאות למשוב? זה יהיה קטסטרופלי, נכון? במקום זאת, להציע להם טפסים שהם יכולים למלא עם הרצון שלהם. אל תסתפק בטפסים גנריים שישאלו אותן שאלות, חסרות תועלת. בעת בחירת תוכנת CRM, ודא שניתן להתאים אישית את הטפסים.

בדרך זו, תוכל להקליט נתונים ספציפיים שניתן להשתמש בהם כדי להבין טוב יותר את בסיס הלקוחות שלך טוב יותר לענות על הצרכים שלהם.

2. הקצאת משימות:

זה ידוע כי אם לפשט משימות עבור העובדים שלך, הם יוכלו לתפקד טוב יותר ולספק יותר. הפרדה והקצאה של משימות היא משימה חשובה. לפעמים זה יכול להיות מסובך על ידי מציצת אנרגיה יקר זמן מן העובדים שלך. כדי להימנע ממצבים כאלה, בחר CRM, המציע הקצאות עופרת.

ייחוס אוטומטי של לקוחות פוטנציאליים מפריד בין הפניות לפי ההכנסה, מקצה אותם לאנשים הנכונים ועוקב אחריהם. זה חוסך הרבה מאמץ ארגוני, לעזור לעובדים להתמקד רק על לקוחות פוטנציאליים ולא יותר.

3. היסטוריית פעילות:

האם אי פעם התקשר אנשים 4-5 פעמים כדי להזכיר להם על ההצעה? זה המקרה ברוב החברות. ואם אתה מתמודד עם התעללות, אתה כנראה מגיע לזה!

חוסר ידע על התקדמות על שביל מסוים הוא קטסטרופלי. אתה חייב לדעת איפה אתה עומד. אבל באותו זמן קשה מאוד לבדוק. לכן אתה צריך תוכנת CRM הרשומות ומראה את היסטוריית הפעילות של כל לקוח פוטנציאלי.

באמצעות אותו, תוכל להיות מדויק יותר בתקשורת ולמנוע הפרות מסוימות לפני נזרקים אליך!

4. תכנון ומעקב:

"קשרי לקוחות" הוא בעיקר תקשורת ואינטראקציה. אתה צריך לתזמן הודעות תזכורות ופעל כל התקשורת. אם תוכנת ה- CRM שלך עושה את זה, לקנות אותו הצמד!

5. דיווח וניתוח:

"אנחנו בוטחים באלוהים, כל האחרים חייבים להביא נתונים!"

כימות ההתקדמות שלך היא הכלי החזק ביותר שאתה צריך לדעת כמה טוב החברה שלך עושה. דוחות וניתוח אומר לך איפה אתה עומד, אתה תוהה איפה אתה צריך לשפר ולהאיר את נקודות החוזק שלך.

הלקוח מאושר רק אם תשתנה לטובה, נכון? כימות עוזר! ודא כי תוכנת CRM הבא נרכש מסייע בהכנת דוחות וניתוחים.

5 מתקתק על הרשימה והוא מוכן! קנית תוכנת CRM שלא תאכזב אותך.

Leave a Reply