3 תכונות תוכנת הדואר האלקטרוני שלך שיווק צריך

admin

הדוא"ל נשאר אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שתוכל להשתמש בהם כדי לשפר את ההחזר על ההשקעה שלך. עם האסטרטגיה הנכונה, אתה יכול למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות, כי הודעות דואר אלקטרוני לאפשר רכישה קלה, העלאת המודעות, עצירה המרה הסופית של הלקוחות. עם התוכנה הנכונה, אתה יכול ליצור רשימות דוא"ל, לשלוח הודעות לאנשי הקשר הרלוונטיים, ואפילו להשתמש בתבניות כדי ליצור מסע שיווק בדוא"ל שמביא פרסים טובים.

כשמדובר תוכנות דואר אלקטרוני שיווק, יש הרבה, אבל כאשר אתה יודע מה התכונות החשובות ביותר בפתרון, אתה יכול לבחור תוכנה שעובדת על פי היעדים העסקיים שלך. לא כל אפשרויות התוכנה נועדו לעבוד באותו אופן, ולכן כמה מהם יהיה טוב יותר מאחרים במונחים של ביצועים הכוללים. הנה כמה מהתכונות החשובות ביותר, כי צריך את הטוב ביותר בדואר אלקטרוני תוכנית שיווק.

1. אינטגרציה עם CRM

אוטומציה של תהליכי השיווק מציעה יתרונות רבים וזה משהו שאתה אמור להיות מסוגל להשיג עם התוכנה הנכונה. ניהול קשרי לקוחות צריך להיות קל לשלב באמצעות התוכנה, כך שתוכל להתאים את השיווק והמכירות לקמפיינים שמעלים באופן יעיל את ההחזר על ההשקעה. אינטראקציה עם לקוחות מסייעת לך לגלות דברים רבים, כך שתוכל להציע להם את מה שהם מצפים משיווק. שילוב נכון עם CRM הופך עדכוני נתונים בזמן אמת ומבטיח שכל הרשומות שלך יישארו תקפות עבור מסעות פרסום עתידיים. בדוק אם ה- API של התוכנה מאפשר שילוב כזה.

2. ויזואליזציה חזותית

האמת היא שאנשים בוחרים לקרוא או להתעלם תוכן דואר אלקטרוני, תלוי איך זה נראה. כאשר מחפשים תוכנה טובה שיווק בדואר אלקטרוני, זה צריך להציע אפקטים חזותיים אטרקטיביים, שבזכותם אתה יכול להגיש קמפיין ממוען לנמענים שאוהבים לקרוא. גרור ושחרר תכונות, תבניות מעוצבות מראש, עריכת תמונות פונקציות עיצוב תגובה הם רק חלק מההיבטים החשובים של תוכנת העריכה החזותית. תודה על הפונקציות, לא תצטרך לעצב מחדש את העלונים בכל פעם שאתה צריך לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים. התוכנה הנכונה תבטל עבודה קשה ותן לך ליצור פרויקט קמפיין שינצח מההתחלה.

3. דוחות וניתוח

סקירה של היעילות של מסעות פרסום בדואר אלקטרוני היא בעלת חשיבות רבה. רק בדרך זו תוכל לדעת מה הנתונים מביא תוצאות חיוביות ומה לא. אתה מכין מסע פרסום בתקווה כי הוא יעמוד ביעדים שלך ואת הדואר האלקטרוני שלך תוכנת שיווק יעזור לך לעקוב אחר מה שחשוב ביותר. באמצעות ניתוח תוכנה, תוכל לראות כיצד משתמשים במכשירים משתמשים בדואר אלקטרוני כדי לקרוא, ללא קשר לשאלה אם הם מדפיסים, מעבירים או מוחקים הודעות דואר אלקטרוני, כמה זמן הם קוראים תוכן ואפילו תוכן דואר אלקטרוני יש להם את הקליקים הרבים ביותר. בעזרת נתונים אלה, תוכל לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל בצורה שתשפר את התוצאות הכוללות.

Leave a Reply