מדריך תוכנה לניהול ההלוואה

admin

האם אתה מחפש תוכנה לניהול הלוואה (LMS)? הנה שלושה דברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אחד עבור החברה שלך:

1. כמה אתה מוכן לשלם?

2. למה החברה שלך צריך תוכנת ניהול אשראי?

3. מה פונקציות העסק שלך דורשים את תוכנת ניהול ההלוואה?

כדי לעזור לך לענות על השאלות האלה, הנה המדריך שלנו על איך לבחור את הזכות תוכנה לניהול הלוואה עבור העסק שלך.

מהי תוכנה לניהול הלוואה?

כפי שהשם מרמז, תוכנת ניהול ההלוואה תוכננה במקור כדי לעזור למלווים לבנות ולתחזק מערכות יחסים עם לקוחות חדשים וקיימים אשר השאיל מזומנים. כיום, תוכנת ניהול ההלוואות התפתחה ממערכת ניהול פשוטה של ​​ניהול קשר לכלי אמינה המאפשר לך לנהל לקוחות פוטנציאליים, לקוחות, מכירות, שיווק, מרכזי שירות לקוחות טלפוניים, ניקוד, עיבוד כתוב, עיבוד תשלומים, פיוס, פרסום, עיבוד backend ואחרים סוגים של נתונים טרנזקציונליים ותפעוליים, כולם בפתרון אחד נגיש.

זה יכול גם לשלב נתונים מתחומים אחרים של העסק שלך ללא כל עבודה נוספת. תוכנת ניהול ההלוואות מספקת למלווים ולצוותי המכירות שלהם את כל הכלים הדרושים לגידול חברה במרכז, עם כמות קטנה ביותר של עבודה.

כמה עולה תוכנת ניהול ההלוואה?

עלות LMS היא מגוונת מאוד. ספקי LMS משתמשים בדרך כלל במודל תמחור מבוסס עסקאות, שיכול להיות תלוי בגורמים רבים, כגון מספר ההלוואות הפעילות והתשלום המעובד.

על פי רוב, אתה יכול לצפות לשלם עבור העסקה, לחודש או בעלות חד פעמית בהתאם לדגם. אתה יכול גם לפגוש ספקים אשר גובים תשלום חודשי קבוע, אך דורשים חבילות גדולות יותר או עמלות נוספות עבור תמיכה ותחזוקה. המחירים יכולים לנוע בין 1 דולר לכל עסקה לחודש למאות דולרים לחודש, בהתאם לצרכים הייחודיים של החברה שלך.

אין לך תקציב עבור תוכנת LMS? או אולי אתה לא בטוח כי תוכנת LMS מתאים לחברה שלך, אבל אתה רוצה לראות מה היא מציעה? אפשרות אחת היא לתכנן הפגנה של כמה פתרונות LMS בשוק או לנסות תקופת ניסיון ללא תשלום, אם מוצע על ידי כל אחד הספקים.

האם אתה צריך תוכנת ניהול אשראי?

LMS יכול לפשט באופן משמעותי את חייך כמלווה, תוך סיוע לסוכנים ומנהלים בפעולה יעילה ויעילה יותר.

אם המידע שלהלן חל עליך, החברה שלך זקוקה לתוכנות לניהול אשראי:

1. אתה צריך ניהול קשר מוצק.

בעיקרון, ניהול אנשי קשר LMS כרוך אחסון מידע ממקורות שונים. אם אתה מחפש דרך טובה יותר לאחסן ולנהל מידע על לקוחות, LMS הוא הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלך. זה עובד כמו מסד נתונים מלא עבור כל סוגי פרטי הלקוח, כולל מידע ליצירת קשר, יישומים הלוואה, ההיסטוריה הלוואה עסקאות, איך הלקוחות להציג את האתר שלך, דרכים וזמנים כאשר הם השתמשו הלוואה בחברה שלך, דמוגרפיה, תחומי עניין, העדפות אישיות ועוד. לאחר מכן תוכל להשתמש במידע זה כדי לפלח את הלקוחות שלך למטרות שיווקיות או לחפש בקלות לקוחות שעונים על קריטריונים מסוימים.

2. אתה מחפש דרך אוטומטית להגדיל את המכירות שלך.

LMS לא רק שומר על הסדר במגעים – הוא גם מציע סדרה של כלים שיעזרו לך להגדיל את המכירות ואת מסעות שיווק יעיל יותר. הם כוללים:

הדור להוביל. מצא לקוחות חדשים על ידי הורדה אוטומטית של לקוחות פוטנציאליים ממגוון מקורות, כולל מדיה חברתית, מבקרים באתר, ספקים מובילים, שיחות נכנסות, רישום עלונים ועוד.

שיווק בדוא"ל. צור באופן אוטומטי רשימות דוא"ל, הפעל מסעות פרסום שיווקיים בדוא"ל, ואמוד ביצועים. תוכנת ניהול האשראי יכולה גם לשלוח תזכורות דוא"ל ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים כדי להגדיל את המכירות – לדוגמה, להזכיר להם יישומים אשראי נטוש, הצעת מוצרי אשראי או מבצעים שהם עשויים להיות מעוניינים, וכן דרכים אחרות כדי לפצות על הזדמנויות מכירה אבודות.

3. אתה מחפש דרך אוטומטית למקד ללקוחות פוטנציאליים

מוצק LMS אינו מאפשר לך לעבוד על מוביל, ובכך לבזבז זמן יקר שלך. זה משלב מנוע כתיבה להתאמה אישית המאפשרת את הרמה הראשונה של סינון של לקוחות פוטנציאליים.

תת בכתב. תוכל לסווג ולסנן לקוחות פוטנציאליים באופן אוטומטי באמצעות קבוצה מוגדרת מראש של כללים או קריטריונים (מתחת לכתיבה), כך שאתה רק צריך להוציא מוביל באיכות גבוהה כאשר הם נשלחים אשראי הלשכה עבור ניקוד.

ניקוד. מנקודת המבט של המלווים, הכישורים הם לא מספיק כדי לקבל לקוחות פוטנציאליים, כי כל הזדמנות פוטנציאלית כרוך עלות מסוימת. יש לבדוק את הכבלים לקריטריונים שונים לפני שהם מתקבלים. ישנם משרדי אשראי רבים בשוק המאפשרים לך להרוויח נקודות, ולפעמים לרוץ דרך רבים אימות משרדים לפני שהם מתקבלים. מערכת LMS טובה צריכה לאפשר שילוב של משרדי אשראי רבים על מנת לקבל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, ולפעמים עם אפשרות להגדיר את הסדר שבו הם צריכים לעבור כל משרד אשראי

אימות. עכשיו יש לנו איכות מובילה כי צריך להיות מאומת. רק ברגע זה סוכני שלך מתחיל להתקשר ללקוחות פוטנציאליים ועובר בשלבים שונים של אימות של יישום ההלוואה. גמיש תוכנת ניהול ההלוואה מאפשר לך להגדיר את תהליך האימות, התור של קשרים, הקצאת סוכן עבור סוגים שונים של לקוחות פוטנציאליים, הלוואות ללקוחות פוטנציאליים עבור מוביל טוב, וכו 'כל חוט העובר אימות זה מוכן לאישור לאחר הלקוח חתם על הסכם ההלוואה אלקטרוני.

4. אתה רוצה לשפר את תהליך אישור ההלוואה

הסכם הלוואה. הסכם ההלוואה האלקטרוני מחייב לקוחות עם המלווה. הבחירה של כל המלווה יהיה מורכב מסכם מספר הסכמי הלוואה עבור סוגים שונים של הלוואות או מוצרים ואת היכולת להוסיף או לחתוך כללים על בסיס כללי האשראי של כל מדינה.

E-mark. כל חוט העובר אימות זה מוכן לאישור לאחר שהלקוח חותם על הסכם ההלוואה האלקטרוני, הנקרא E-Sign. תוכנה טובה לניהול אשראי יש מנגנון מובנה E-Sign או מאפשר שילוב עם שירותי E-Sign, כגון DocuSign או HelloSign. מנגנון מובנה, כמובן, מפחית עלויות, ואינטגרציה מאפשר לך להשתמש בשירות שנבחר בתהליך E-Sign.

אישור ההלוואה. בעת חתימת מסמך ה- E-Sign על ידי הלקוח, בקשת ההלוואה נשלחה למנהל הסוכנים לאישור. במקרה של לקוח פוטנציאלי טוב, אם תהליך יצירת האשראי האוטומטי מוגדר בתוכנת ניהול האשראי, בקשת האשראי מאושרת אוטומטית ומוכנה למימון. בקשות אחרות עבור הלוואות מאושרות על ידי מנהל הסוכן ולאחר אישור, ולאחר מכן הועבר למימון.

5. אתה רוצה להפוך את עיבוד התשלום

עיבוד תשלומים. לאחר אישור, ההלוואה תהיה מוכנה למימון. המימון יכול להתבצע מיד או בסוף כל יום. תוכנה יעילה לניהול אשראי צריך להיות מסוגל לקבוע מתי ואיך מימון צריך להתקיים. בדרך כלל, תשלומים מעובדים באמצעות ספקי ACH. תוכנת ניהול אשראי יכול לשלב אחד או רבים ספקי ACH מבוסס על המפרט של המלווה.

עיבוד חוזר. קבלת מחזיר מבנק או מעבדים תשלום ועדכון אותם LMS יכול להיות משימה מייגעת למדי. העסקה החוזרת חייבת להיות טעונה ב- NSF או חיוב עבור עיכוב, אשר חייב ליידע את הלקוח. ה- LMS שנבחר צריך להיות מסוגל לעבד את המידע באופן אוטומטי.

אוסף. אוספים הם חלק כל תיק ההלוואה. הלוואות בסכנת הכחדה ניתן להעביר את החייבים עבור ההלוואות. זה עולה בקנה אחד עם קבוצה של כללים המשתנים ממצב אחד למשנהו מן המלווה. ה- LMS הנבחר צריך להיות מסוגל להתאים את הכללים צריך להיות גמיש מספיק כדי להיות מסוגל לשנות בכל עת.

בחירת הזכות תוכנת ניהול אשראי

מוכן להשקיע בתוכנה לניהול אשראי? ישנם סוגים רבים ושונים זמין, ולכן בחירת המפתח הנכון הוא המפתח זה עובד בעסק שלך. הנה מה המלווה צריך לשאול ספק LMS פוטנציאלי

1. האם זה בנוי עבור השוק שלך ואת סוגי הלוואות?

2. כמה קל להשתמש בו? האם אני יכול להכשיר עובדים בקלות?

3. כיצד ניתן להתאים אישית את התוכנה?

4. אילו תכונות זמינות כדי לעזור לי למכור, שיווק היבטים אחרים של החברה שלי?

5. כמה קל להשתלב עם ספקים חיצוניים כי אני כבר משתמש?

6. מהן ההגבלות על השימוש בתוכנה?

7. אילו דגמי מעורבות ואפשרויות תמחיר זמינים? האם יש התקנה או עמלות נוספות? מה יקרה אם אצטרך להרחיב את תיק ההשקעות שלי?

8. אילו תכונות אבטחה מגנות על הנתונים של החברה והלקוחות שלי? מה יקרה אם יתרחש כשל? איך הם גיבויים של נתונים המאוחסנים בענן ואני יכול לקבל גישה מיידית אליהם?

9. אם אני זקוק לעזרה, איזה סוג של שירות לקוחות אתה מציע? האם אני יכול ליצור איתך קשר בכל עת, או לעבור תקופה ארוכה?

Leave a Reply