מדריך מקיף לתנועה באתר בעולם של היום – סקירה כללית

admin

אני חושב שזה חשוב יש תמונה גדולה לפני שתתחיל לתכנן תנועה דור התוכנית בכל אתר אינטרנט. למה? כי לא כל האתרים זהים. שיטה אחת של יצירת תנועה יכולה לעבוד רק עבור סוגים מסוימים של אתרי אינטרנט, ושיטה אחרת יכולה לעבוד רק עם סוגים אחרים של אתרים.

לדוגמה, השיטות המשמשות ליצירת תנועה לאתר מסחר אלקטרוני עשויות שלא להיות יעילות ביצירת תנועה באתר האינטרנט ללא מטרות רווח. הדור תנועה התנועה באתר ניתן לחלק לשתי קבוצות גדולות על בסיס עלויות שנגרמו. אחד הוא שילם, אם כי זול כמו כמה סנטים לכל אורח והשני הוא בחינם! טוב כמו שזה נראה; יצירת תנועה חופשית היא קשה יותר ופחות יעילה מאשר מניב תנועה בתשלום.

זה די טבעי, כי חברות המתמחות דור התנועה באתר יש טכנולוגיות פריצת דרך וצוותים מנוסים של מומחים אשר מטרתם היחידה היא ליצור תנועה ממוקדת באיכות גבוהה עבור הלקוחות שלהם. אני לא מנסה להפחית את התנועה בחינם, כי חשוב להפחית עלויות, אבל בדרך כלל שילם התנועה עדיין מחליף תנועה חופשית במונחים של איכות וכמות. התנועה בתשלום אינה זמינה לכל המפרסמים, אך מציעה הרבה שלווה ותוצאות. הנה רשימה של הדור הידוע ביותר שילם שיטות תנועה:

1. תשלום עבור כל קליק (PPC): – ידוע על ידי כולם, ואת השנוא ביותר עבור מוצץ סנט דולר מן הכיסים של המפרסמים ללא תוצאות משביעת רצון. גוגל, שהוא המלך של PPC, עושה את החיים קשה יותר עבור מפרסמים PPC, הטלת קריטריונים יותר ויותר כדי לקבוע אילו מודעות לקבל עמדות גבוהות יותר מודעות PPC. תאמינו או לא, אם האתר שלכם אינו מותאם מספיק ל- Google, המודעה שלכם לא תקבל מיקום טוב יותר, גם אם ההצעה שלכם גבוהה יותר מאחרים! זה מוכיח כי גם אם PPC מאכזב מפרסמים רבים, יש אכן היגיון זה צריך להיות מחושב כדי לקבל תוצאות טובות יותר מ PPC. ישנן טכניקות כדי להשיג תוצאות טובות יותר במסעות פרסום PPC עם שיעורי כיס נמוך, אשר יהיה הנושא של המאמר הבא שעליו אני מתכוון לכתוב.

2. שירותי SEO בתשלום: – SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. בקיצור, זה על אופטימיזציה של עיצוב וקידוד של אתר אינטרנט כדי לקבל דירוג טוב יותר במנועי החיפוש. זה נקרא דירוג אורגני. למרות התוצאה הסופית היא עמדה טובה יותר, חברות SEO עדיין לקחת הרבה כסף כדי לייעל את מנוע החיפוש. אני אעסוק עם SEO בפירוט רב יותר בעתיד מאמרים.

3. בתשלום, 100% דואר אלקטרוני עם אפשרות קבלה: – יש חברות פרסום שיש להם רשימה ענקית של 100% מנויים. הסכם של 100% פירושו שכל אחד מהמנויים שלהם הסכים לקבל מהם הודעות דוא"ל פרסומיות בנוגע לנושאים שנבחרו וכיצד הם ממוקדים. שיטה זו הוכיחה את יעילותה, אבל יש הרבה חברות מזויפות כי הדו"ח 100% של מניות, אבל למעשה יש להם הרבה יותר ריבית opt-in, או אפילו בכלל לא. דבר זה חשוב משום שאינך מעוניין לשלם עבור מסע פרסום שמוביל לתיקיית דואר זבל או להודעות דוא"ל של משתמשים. להיזהר ולפעול רק עם אלה מכובד.

4. באנרים ופרסום מבוסס-תמונה: – טופס זה איבד את יעילותו לאורך השנים, אך הוא עדיין בשימוש על ידי מפרסמים רבים. מצא אלה לעבוד כמו PPC, כלומר אתה לא צריך לשלם עבור הופעות … רק קליקים.

5. מערכות מובטחת לאורחים: – אלה הן חברות אשר מבטיח סדרה של תנועה ממוקדת תמורת תשלום. בדרך כלל הם יגידו לך שהם מקבלים תנועה מדומיינים שפג תוקפם ומנותבים מחדש מאתרים אחרים. תאמין לי, על פי רוב, אלה הונאות, אז תיזהר. זה יכול לעבוד גם עבור אלה שיש להם הימורים או אתרי אינטרנט הקשורים למין כי הם לא יכולים להשתמש PPC כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלהם.

6. פרסום וידאו: – מגמת פרסום חדשה וצומחת כי גוגל היא אינטנסיבי מימוש. כן, אני יודע שאתה יכול לפרסם סרטונים ב- YouTube בחינם, אבל אני מדבר על גל חדש של פרסום וידאו הדומה מאוד ל- PPC. זה יהיה פופולרי יותר בקרוב, אז תיזהר. עכשיו בשביל הכיף החלק הכי נעים … תנועה חופשית! קבלת תוצאות מתנועה חופשית דורשת הרבה יותר עבודה וזמן בהשוואה לתשלום בתשלום. למרות שיטות אלה ליצור תנועה חופשית, אני רואה קורסים רבים ספרים אלקטרוניים שנמכרו עבור מאות או אפילו אלפי דולרים כדי ללמד אנשים שיטות אלה.

כל כך הרבה על החלק החופשי! למרבה המזל, בחינם אתה מקבל סקירה של שיטות אלה תנועה חופשית. אני לא אסביר כל אחד מהם בפירוט, אבל אלה יהיו נושאים של כמה מאמרים עתידיים שלי:

1. שיווק מאמרים: – אנחנו כותבים מאמרים טובים, אנחנו במקום אותם קטלוגים של מאמרים עם קישורים לאתר האינטרנט שלך. אנשים לקרוא את המאמר, לקרוא אותו לבקר באתר האינטרנט שלך. אני אעסוק בזה יותר במאמרים הבאים.

2. ספריות אתרי אינטרנט: – אלה הן ספריות המארגנות אתרי אינטרנט לקטגוריות, מה שמקל על אנשים למצוא את מה שהם מחפשים. למרות כל יאפשר לך לשלוח קישור בחינם, רבים מהם מציעים "פרמיה" רשימה בתשלום כי הוא שווה לשלם אם יש לו דירוג גבוה של מנועי החיפוש.

3. אתרי וידאו, כגון קטעי וידאו מ- YouTube, Yahoo ו- MSN: – לא לזלזל כוחם! מצא לפחות 10 אתרי וידאו והעלה את הסרטונים שלך אליהם. אבל איך אתה יכול לפרסם את האתר שלך באמצעות וידאו? קבל מנוע לכידת מסך. הם מקוונים חינם ומכר. העצה שלי היא לקנות סרט על סרטים איכותיים, כי קטעי וידאו חינם באיכות נמוכה. לעשות מצגת קטנה על האתר שלך על המסך שלך, ללכוד אותו על וידאו ולהעלות אותו לאתרי וידאו … זה הכל! זה יהיה מועיל להשתמש בתוכנה הבסיסית עריכת וידאו, כגון יצרנית הסרטים של Windows, כדי להוסיף כתובת בחלק התחתון של הווידאו.

4. פורומים ובלוגים: – זה עובד בשתי דרכים. או שיש לך בלוג או פורום ואתה יוצר קהילה משלך באמצעות תוכן באיכות גבוהה ומכוון תנועה לאתר שלך. השני הוא לכתוב הערות עם קישורים לאתר שלך בבלוגים מדורג ביותר ופורומים.

5. הזנות RSS: – אתה יכול להגדיר הזנת RSS על ידי חיבור לנושאים ובעיות באתר שלך ואת סינדיקט אותם. עוד בנושא זה על מאמרים עתידיים.

6. קבוצות ועלונים: – הם יכולים להימצא בכל מנועי החיפוש הגדולים ספקי שירותי אינטרנט, כגון גוגל, יאהו, AOL ו- MSN. ליצור קשרים ולהפיץ מידע על אתרי האינטרנט שלך. הימנע דואר זבל התנהגות פסולה!

7. חינם מסווגות מקוון: – יש כל כך הרבה מהם. הבעיה היחידה היא שהמודעות שלך במודעות אלו חייבות להתעדכן מחדש בכל יום או יומיים, וזה זמן רב.

8. סימניות חברתי: – אלה אתרים שבהם אנשים להשאיר תיאורים קצרים של אתרי האינטרנט שלהם, בלוגים, פורומים וכו 'וקישור לבקר.

9. אתרים חברתיים / אינטראקטיביים או מה שנקרא Web 2.0: My Space, Facebook, Twitter ו Squidoo הם דוגמאות של מגמה חדשה זו באינטרנט. ביסודו של דבר, זה על מקום מפגש מקוון שבו אנשים להביע את עצמם ולשתף ידע, חוויות, תשוקות, תשוקות, תמונות, סרטים, מוזיקה ועוד דברים רבים אחרים. למה לא להשתמש בו כדי לקבל תנועה באתר האינטרנט שלך?

10. עבור אל הנגיף: – לעולם אל תחשוב שזה לא חשוב, כי זה מספר 10. זה יכול להיות הכלי החזק ביותר שיוצר תנועה אם אתה יודע איך להשתמש בו. דוגמה תהיה מתן דוחות חינם עם הרבה מידע וקישורים לאתר שלך. תן את זה כמו אנשים רבים ככל שתוכל, והם נותנים אותו בחזרה. זה יכול להימשך לנצח ולעולם לא מפסיק. לכן הם קוראים לזה ויראלי וזה חזק מאוד! אם אתה שואל אותי אילו שיטות הם הטובים ביותר ואשר אמור לשמש כדי לקבל תנועה, הייתי אומר את כל זה. הבעיה היחידה היא שיש לנו משאבים מוגבלים ואני מתכוון לזמן ולכסף. אני מציע לך להשתמש בשילוב של תנועה חופשית בתשלום. מערבבים כדי לקבוע בהתאם לסוג האתר המקודם ויעדי התנועה. תיזהר לקבלת מאמרים מפורטים יותר בנושא זה.

Leave a Reply