מדריך מהיר להבנת תוכנה קופה לרשתות קמעונאיות

admin

יש אחד אומר כי כל המוכר צריך לעקוב – לשמור על שביעות רצון הלקוחות. בעבר, משמעות הדבר היא אחסון כל מוצר שהצרכן עשוי להזדקק לו או לרצונו. היום, זה שווה את ההתייחסות של אורח חיים קדחתני של פטרון ומציע שירותים מהירים. לשם כך, קמעונאים החלו לעבוד על טקטיקות שהופכות את הלקוח מאושר ומילוי. הניסיון הנפוץ ביותר להשיג מטרה זו הוא לשלב את תוכנת הניהול בחנויות או בסופרמרקטים. במאמר זה, אנו מסבירים מה ולמה מערכות ניהול קמעונאיות.

הבנה של תוכנת ניהול החנות

ניהול המסחר הקמעונאי הוא תהליך של הגדלת המכירות, וכתוצאה מכך, שביעות רצון הלקוחות. הדבר נעשה באמצעות הבנה טובה יותר של המוצר, השירות והלקוח. תוכנה ארגונית לחנות קמעונאית היא מערכת המבטיחה את השגת המטרות הללו. הרשת עושה קניות קל יותר, עוזב את הפטרון יותר מרוצה, החנות רווחית יותר. זוהי הגדרה מרכזית של מערכת הניהול. השלב הבא שלנו הוא להבין איך הם משתמשים בשרשרת של חנויות כלבו.

היתרונות של תוכנת רשת קמעונאית

היתרונות של נקודת המכירה של החנויות הם אין ספור, אבל שניים מהם הם החשובים ביותר.

  • התוכנה מבטיחה את הארגון של מוצא. לדוגמה, לקוח מגיע לחנות הכללית שלך מבקש את המותג X של שמפו. מערכת קופה ניתן להשתמש כדי לבדוק אם יש שמפו בחנות שבה הוא מאוחסן וכמה הוא במלאי. בדרך זו, הפעלת הפטרון ישירות לשמפו הופכת מהירה וקלה. הצרכן לא צריך לחכות זמן רב מדי בחנות או לעזוב בלי לקנות שום דבר. זה אפשרי כי התוכנה מאפשרת מנהל החנות לשמור מידע מפורט על כל פריט במחסן. ניתן גם לקבץ מוצרים לפי סוג לקוח (גיל ומין) שקונה אותם.

  • היתרון השני של מערכת חשבוניות המלאי הוא עקיבות. בכל פעם שמוצר נוסף לחנות או לרכוש את הפריט, הוא רשום בתוכנה באמצעות יחידת אחסון ייחודית (יחידת אחסון). משמעות הדבר היא כי המנהל יכול לעקוב באופן קבוע:

עבור כל המוצרים – כמה מוצרים נמצאים במלאי ואשר צריך להיות הורה שוב?

למכירת החנות

רישום רציף של סחורות גם מונע גניבה בחנויות וגניבה.

הידע של מה תוכנה לניהול הסחורה היא וכיצד היא יכולה לעזור לרשת מסחרית הוא חצי הקרב. החצי השני הוא הגדרת התכונות המדויקות של התוכנה.

הפונקציות הדרושות של התוכנה הקמעונאית כי המנהל צריך

אופנה קמעונאות תוכנה או מערכת סופרמרקט, כמה יישומים בסיסיים יש לכלול את כולם. אלמנטים אלה להפוך את החברה לפעול בצורה חלקה ויעילה. לכן, לפני השקעה בתוכנות קופה עבור שקע קמעונאי, לבדוק את הדברים הבאים:

  • תשלום: מערכת חיוב טובה עבור כל חנות קמעונאית מגדילה את האפשרות לשלם בכל מצב. מזומן, כרטיס חיוב, כרטיס אשראי, שוברי מתנה, קודי קופון או יישומים דיגיטליים, הלקוח יש את הנוחות של ביצוע עסקאות בכל דרך שהיא. המערכת מציעה לא רק גמישות, אלא גם מהירות. במקום העובדה כי העובד סופרת את הסל כולו, התוכנית עושה זאת בתוך nanosecond
  • מלאי: החלק הבסיסי של תוכנת ניהול עבור חנויות הקמעונאי הוא רישום כל מכירה ורכישה של החומר. זה כדי לצמצם את הזמן הדרוש כדי פיזית לאתר מוצרים במחסן ולשמור על ערך המכירות, ומה לא. מטרה זו מושגת על ידי סריקת ברקודים המחוברים לכל מק"ט או באמצעות RFID. הזמן המשוחרר יכול לשמש כדי להגדיל את הפרודוקטיביות של החנות ולהגדיל את שולי הרווח.
  • קידום: בגלל התוכנה יש היסטוריה של כל המוצרים שנרכשו על ידי קונים, זה יכול לשמש לקידום. סחורות שמוכרות מהר יותר ניתן לקדם עוד בעוד מוצרים שוכב על מדפי החנויות ניתן הנחה כדי להגדיל את המכירות. המידע שבו מערכת קופה מתרחב יכול לשמש לדחוף פריטים ללקוחות.
  • תוכניות נאמנות: תוכנת החנות אינה מוגבלת למעקב אחר היסטוריית הרכישות. זה גם רשומות אשר הקונה קנה איזה פריט וכמה פעמים. זה יכול להראות לך אילו לקוחות הם לקוחות קבועים. מידע זה יכול לשמש כדי ליצור תוכניות נאמנות כי לעתים קרובות לתגמל קונים. זה גם עוזר בביצוע מסעות שיווק ממוקדים. לדוגמה, פטרון קונה מרק כל 14 ימים. נתונים אלה יכולים לשמש למכירת מרק יקר יותר ללקוח שהופך לרווח גדול יותר עבור החנות.

תוכנת חיוב מעולה, פונקציית אחסון שימושי אשר עוקבת רכישות טנדרים, ואת היישום הנכון לנהל קשרי לקוחות הם מרכיבים חיוניים של כל תוכנה בחנות הקמעונאי. אם המערכת מורכבת של דיווח, תכנון, ארגון הזמנות מכירה ויישומים לוח המחוונים, זה הופך להיות אפילו טוב יותר.

לקחת את

בחר מערכת שלוקח בחשבון את כל הצרכים של החנות הקמעונאית ומספק ללקוח חוויית קניות טובה יותר. שביעות רצון של לקוחות נוספים פירושה בסיס עבה יותר עבורך.

Leave a Reply