מגמות אלקטרוניקה תוכנה עבור 2 מגזרים 2019

admin

בשנה הקרובה, המעבר מן ציוד קופה המסורתית לתוכנה ענן יתקיים. מערכת קופה בענן היא אחת המשתמשת בתשתית האינטרנט כדי לגשת לנתונים המאוחסנים בשרתים מרוחקים. במילים פשוטות, את כל הנתונים כי החנות הקמעונאית חוסך במערכת החיוב מועתק בענן, אשר ניתן להוריד מכל מקום. הסינכרון מתבצע באופן אוטומטי, מה שמקל על עדכון מידע והגנה עליו. היתרונות של פתרון ענן הם ענקיים:

  • אבטחה טובה יותר

  • אחסון מרכזי

  • שימוש יעיל בזיכרון

  • עיבוד מהיר יותר

למרות שאין תעשייה שלא יכולה להפיק תועלת מתוכנות מבוססות ענן, ההתמקדות תהיה על מאפיות וסלונים. אנחנו מתחילים להסביר את התכונות שכל בית קפה או מאפייה יכולים ליישם כדי לשפר את הפעילות.

קופה מאפייה – יישום שכל בעל בית קפה צריך

מערכת החיוב, אשר מאיצה את העסקאות ושומרת תיעוד מרכזי של כל המכירות, היא החשובה ביותר עבור כל חנויות. כשמדובר מאפיות מקצועיות, תוכנת ניהול צריך גם להיות מסוגל לעקוב אחר כל מרכיב מיוחד כי הוא מעורב לעשות עוגות חמאה עוגות. האלמנטים החיוניים של חנות ממתקים בענן קופה הם:

  • ניהול הזמנות מותאמות אישית – מלבד הקטלוג כולו של עוגות, מאפים ועוגות, מאפיות להתפתח, ביצוע הזמנות אישיות. עוגות מוכן בנפרד יכול להיות עיצובים שונים, הודעות, תוספים ומרכיבים. משמעות הדבר היא כי בעל המאפייה חייב לרשום כל הזמנה אישית כדי למנוע טעויות. התוכנה מאפיית pos עוסקת בכתב ידני של כל הזמנות מותאמות אישית. המערכת יכולה לרשום ולנהל כל בקשה. היבטים מסוימים שניתן לטפל בהם עם היישום הם:
  1. צור הזמנה עם מידע מפורט על מרכיבים, עיצוב וחדשות. זה מקטין את הסיכון לטעות.

  2. בצע חלקי או חצי תשלומים

  • מכירות מהר יותר – תוכנת ניהול מתארח בשרת מבטיח כי עסקאות יכול להיות נייד. לקוחות אינם מוגבלים לקופה אחת כדי לשלם עבור ההזמנות שלהם. התקנים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים ניתן להשתמש על הרצפה קופה המאפייה במהלך תנועה כבדה כדי להאיץ את התהליך.

נניח שלקוח רוצה להיות סנאי אחד שמוצג בפינת חנות הממתקים. מסוף החיובים ממוקם בפינה השנייה ויש לו שורה ארוכה. תוכנת חיוב המבוססת על ענן צמתים ניתן להשתמש בטבלית עיבוד התשלומים שבה הלקוח נמצא. ניתן אפילו לנצל את ההזדמנות להמליץ ​​על מאפים נוספים של הפטרון, אשר מוצג בקרבת מקום.

ויטאל היא המילה היחידה המתארת ​​את הצורך בתוכנות לניהול מכירות קמעונאיות במאפיות. אופים צריך מידע קשה על אילו מוצרים למכור ביותר על מה ימים ובאיזה פעמים, כי רוב המוצרים הם מאוד לא יציבים. עוגיה אחת או עוגה כי צריך לזרוק משם כל יום יכול לגרום להפסדים כספיים רבים במהלך השנה. נקודות מכירה של ענן יכולות לשמש לבדיקה, אפילו בשלוש לפנות בוקר, כדי לגלות איזה מוצר יש להעביר ללקוחות למחרת כדי להציל את ההפסד הזה.

סלון תוכנה לארגון סלון

עכשיו, כאשר היבטים מועילים של מערכת ניהול מאפייה גלויים, החלק הבא של המאמר דן במגזר אחר הראות גבוהה – סלוני. מכוני יופי יכולים להפוך את הפעילות היומיומית שלהם למקבילים יעילים יותר באמצעות תוכנת קופה. באזורים מסוימים שבהם המערכת יכולה לסייע הם:

  • פעמים הדורשות נוכחות עובדים נוספים

  • פעמים כאשר פחות ידיים יכול לשרת לקוחות

  • מקומות חינם לשחק זה יכול להיות מלא עם walk-ins

כמה תכונות של מערכות החיוב בסלון כי יש השפעה חיובית על העסק שלך הם:

  1. התראות ללקוחות: מערכות חדר מגורים מאפשר שילוב עם מכשירים שיכולים לשלוח דואר אלקטרוני או SMS ללקוחות שלהם מזכיר להם פגישות. תכונה זו מבטיחה את מספר הלא מראה מופחת ולכן החברה סובלת הפסד קטן. מה עוד, כאשר הלקוחות רואים את הזמן המדויק שהם צריכים להיות נוכחים, פחות זמן הוא איבד כאשר אנשים להיות דייקן יותר.
  2. תקשורת טובה יותר ומערכות יחסים – תכנון פגישה היא היתרון הגדול ביותר של סלון קופה תוכנה. ניתן להקצות את המערכת לעיפרון בכל מספר של לקוחות ללא שגיאה אחת. יש את היכולת לעקוב אחר מאות לקוחות. זה מבטיח כי תאונות כגון פגישות החמיצו או פגישות חופפות לא תתרחש. תקשורת משופרת בין הלקוח לבין הצוות מספק תמונה מקצועית יותר ועושה את הספא יעיל ביותר

לקחת את

ישנם שני תורות שאתה יכול לקחת. קודם כל, מאפיות צריך לפתות לקוחות עם מוצרים טריים כדי לשמור על קשר עם התחרות. לכן יש צורך להתקין כלי ניהול מאפייה. זה יכול לשמש כדי לאסוף נתונים ולנתח את בקרת הפסולת. שנית, הספא צריך טכנולוגיה ידידותית למשתמש שיש לה אפס מקום לטעות. לכן מערכות קופה POS נחוצים כדי ליהנות ממגע ארוך טווח עם הלקוחות.

Leave a Reply