כיצד לקבל תנועה לחנות המקוונת שלך באמצעות בלוג

admin

תארו לעצמכם שאתם מקימים חנות לאורך רחוב עסוק, אבל אף אחד לא מגיע. זה כמו להקים חנות באמצע המדבר שבו באמת אין אף אחד.

כנ"ל לגבי החנות המקוונת המובנית בתוך כביש המידע הצפוף, הידוע גם בשם האינטרנט.

ישנן דרכים רבות לעודד אנשים לבקר בחנות המקוונת שלך.

במאמר זה, נדבר על איך להגדיל את התנועה לחנות המקוונת שלך באמצעות בלוג.

1. צור בלוג באמצעות וורדפרס

קודם כל, חנות מקוונת היא בדרך כלל אתר אינטרנט עם מוצרים המוצגים בקפידה בעמודות ובשורות. אם החנות המקוונת שלך אינה מפורסמת כמו אמזון, תצטרך רכיב נוסף כדי לרכוש לקוחות. בשלב זה, הבלוג של החנות יכול לעזור.

אני ממליץ להתקין בלוג עם וורדפרס כי יש לו תכונות רבות שיסייעו לעסקים קטנים להיראות באינטרנט. אגב, וורדפרס היא בחינם.

2. התקן שימושי plugins WordPress

הבלוג וורדפרס עצמו הוא רק טקסט נקי מערכת עדכון התמונה. כחברה, אתה רוצה את הבלוג שלך להיות גלוי כמו אנשים רבים ככל האפשר.

אני ממליץ על WordPress בגלל plugins בחינם רבים שישפרו את התכונות שלו. Plugins הם קטנים, קל להתקנה תוכניות המאפשרות לך להוסיף תכונות חדשות לבלוג וורדפרס שלך.

תוספים שימושיים ביותר הם אלה לשפר את אופטימיזציה למנועי חיפוש בבלוג, ליישם לחצני סימניות חברתי ולשלב פונקציות שיתוף בפייסבוק.

המקום הטוב ביותר לראות באינטרנט הוא מנוע החיפוש של Google בשל הפופולריות שלו. לשים את הבלוג שלך ברשימה בחיפוש Google הוא המקום שבו אנו עושים אופטימיזציה למנועי חיפוש, סימניות חברתיות שיתוף Facebook.

3. כתיבת מאמרים נוספים

הבלוג שלך חייב להיות מלא תוכן שימושי אשר יפנה לשוק היעד שלך. כתיבת מאמרים חדשות ועצות הקשורות למוצרים שלך. לא בוטה למכור את המוצרים שלך.

תן צעד אחר צעד פתרונות לבעיות בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלך. לאט לאט להציג את המוצרים שלך שיעזרו להם לפתור בעיות מהר יותר או טוב יותר. מניחים קישור לחנות המקוונת שלך בסוף כל מאמר.

4. פרסם סרטונים ב- YouTube

הסרט מכיל למעלה מאלף מילים. הקלט הדגמת מוצר. הצג את המוצר בפעולה. אם זה ספר אלקטרוני, לעשות כמה צילומי מסך ולעבד אותם בווידאו. אם המוצר שלך הוא תוכנה, מסך ההקלטה לוכד וידאו בעת שימוש בתוכנה.

אתה לא צריך להיות בסרט. אתה אפילו לא צריך לדבר. רוב תוכנת עריכת וידאו מאפשר לך ליצור טקסטים המסביר ויזואליזציות. פרסם את הסרט בחשבון YouTube שלך. שבץ סרטונים בבלוגים שלך.

5. Social Bookmark כל רשומה בבלוג

כפי שצוין קודם לכן, על הבלוג שלך וורדפרס התקנו כפתורי סימניות חברתי. הם מיועדים לקוראים ליצור סימניות עבור הודעות שימושיות.

הצג רק מוצר אחד עבור כל פוסט בבלוג. השאר את המוצר הבא עבור הערך הבא.

לאחר השלמת הפוסט, שלח אותו לאתרי רשת חברתית. הדפים היעילים ביותר שימשכו תנועה הם Digg, Delicious ו Stumbleupon.

6. השתמש ב- Blogger כדי לקבל חשיפה נוספת

Blogger הוא עוד אתר בלוגים בחינם, אשר מושך במהירות את תשומת הלב של Google. עבור כל פוסט ב- WordPress, שמור את הסיכום בחשבון Blogger שלך ושלח אותו לפוסט שלך בבלוג הבלוג או בחנות המקוונת.

Blogger שייך ל- Google, ולכן באופן טבעי גוגל תקדם את האתר שלה במנוע החיפוש שלה.

אם אין לך חשבון Blogger ו- YouTube, פתח אותו כעת.

7. שתף את ההודעות שלך בפייסבוק

למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להפוך את הבלוג החנות המקוון שלנו גלוי ב- Google, אנחנו לא יכולים להתעלם תנועה מסיבית מגיע פייסבוק.

כמות התנועה שתוכל להפיק מפייסבוק תלויה במספר החברים וכיצד החברים שלך פעילים בשיתוף הערכים שלך.

הפונקציות שיתוף בפייסבוק מופיעות כאן. הקל על הקוראים לשתף פוסטים בבלוג שהם חושבים שהם מעניינים. רוב הסיכויים כי החברים שלהם בתורו לחלוק עם חברים ליצור אפקט ויראלי.

יש לך שבעה דברים לעשות כדי להוריד את התנועה לחנות המקוונת שלך בחינם, יצירת בלוג שימושי ושיתוף הודעות הבלוג שלך עם מדיה חברתית.

Leave a Reply