הפקת וידאו 101: הפקת וידאו עבור אתר האינטרנט שלך או טלוויזיה

admin

עם יזמים וחברות קטנות אשר ממהרים להצטרף המהפכה וידאו באינטרנט ולקבל קטעי וידאו באתרי האינטרנט שלהם, הם לעתים קרובות לשכוח עובדה אחת מפתח: אתה לא יכול להוסיף קטעי וידאו לאתר שלך עד שיש לך סרט!

אם אתה רוצה להפוך את האתר שלך לתוך ערוץ טלוויזיה, הנה כמה יסודות של הפקת וידאו שיהפכו את המעבר שלך קל יותר. למרבה המזל, הודות לגישה קלה של היום כלי הפקת וידאו, יצירת וידאו מושלם הוא בהישג ידך.

שלושת השלבים של הפקת וידאו הם:

• טרום ייצור – תכנון, כתיבה, תכנון, איסוף מידע מיקום וכל ההכנות והפרטים לפני מסגרת הווידאו יצלמו אי פעם.

– הפקה – וידאו שוטף. בהתאם לצרכים שלך ותקציב, זה יכול להיות כל דבר מהמצלמה היורה הביתה כדי outvagance הוליווד רב. מסיבה זו, קשה להכליל כמה עולה נקודה וידאו.

o פוסט-הפקה – במהלך הפגישה ניתן לשמוע מקהלה משותפת: "אנחנו נפתור את זה בפוסט". פוסט הוא מקום שבו הכל מתחבר לייצר וידאו – עריכה, גרפיקה, מוסיקה, כותרות, קול מעל, אפקטים מיוחדים, ובסופו של דבר, "לחתוך הסופי".

בעת תכנון הפקת וידאו, זכור את 5 השלבים הבאים:

1. הגדר מטרות ברורות

קבל לדעת וליידע על המטרה השיווקית שלך. ציין את התקציב שלך ופתח תוכנית. מה אתם מקווים להשיג הודות לסרט שלכם? איפה, מתי ובאיזו תדירות זה יעבוד? שימושי (ללא תשלום) תכנון וידאו שאלון ניתן למצוא בכתובת http://www.MuddyDogMedia.com.

2. ציין את קבוצת היעד שלך

למי אתה מנסה להגיע והמסר שלך ידהד עם קהל היעד שלך? האם הסרט מיועד במיוחד לאינטרנט או לטלוויזיה? הודות לסרטונים מקוונים יש לך גמישות רבה יותר במונחים של עלויות ואיכות.

3. שקול את התוכן שלך

צור הודעות וציין תוכן. זכור לצמצם את התרחיש ואת התכנון – מצגת חזותית של כל ירייה במודעה – עד שתגלה שהסרט מוכן לביצוע. אם אתה לא copywriter, שקול שכירת סוכנות פרסום או עצמאי copywriter לכתוב תסריט. כדי למצוא סוכנות פרסום או קופירייטר, בקר בכתובת adagencydirectory.com או ב- guru.com.

4. תכנן את הזריקה שלך

עליך לבחור "יצירה" עבור הפקת הווידאו שלך. שיקולים כוללים צליל, טמפו, מצב רוח, סגנון, מוזיקה וכו 'האם זה יהיה כיף? דרמה? אנימציה? ככל שהראייה שלך שקופה יותר, כך תגיע בסופו של דבר לטלוויזיה. מומחי שיווק וקידום מכירות ב- Promax.org הם אחד מ"יצרני קידום המכירות "הטובים ביותר בעולם. ראה מה NBC, דיסקברי, MTV, פוקס ואחרים עושים, ולהשתמש הידע המשותף שלהם.

5. תיקון זה לכתוב

לאחר הייצור הוא "איפה הקסם קורה". ערוך חומר מהפעילות, הוסף מוסיקה, גרפיקה, אפקטים וגימורים. לשכור עורך מקצועי או לעשות את זה בעצמך עם תוכנית פשוטה כמו Apple iMovie או Adobe Premiere במחשב. מדינות רבות מציעות קטלוגים של מומחי הפקה מקומיים; חפש "הפקת וידאו" או "הפקה מסחרית" ב- Google במדינה או בעיר שלך.

בצע את חמשת השלבים ואתה תהיה על הדרך שלך כדי לייצר סרט אטרקטיבי שישפר את התמונה שלך, לבנות מותג ולהגדיל את העסק שלך!

סרגל צדדי:

קצת מעניין וידאו הייצור …

o אם תחליט לעשות זאת בעצמך, יצירתיות היא עדיין המפתח. רעיון טוב עם ערכי ייצור נמוכים עדיין עדיף פרסומת חלקלק זה לא מוביל את ההודעה הביתה.

o התוכנה החדשה בשם "Visual Communicator" על ידי מג 'יק חמורה מאפשר לך ליצור קטעי וידאו מקצועיים באמצעות מצלמת אינטרנט וכמה גרפיקה שנעשו מראש ואפקטים.

o תחנות טלוויזיה מקומיות מסוימות יספקו שירותי ייצור מסחריים בתשלום נוסף לאחר רכישת לוח הזמנים של המודעה.

תחשוב על "מקומות" אחרים עבור פרסום בטלוויזיה הושלמה, כגון הזרמת וידאו באתר האינטרנט שלך.

Leave a Reply