3 אסטרטגיות שיווקיות כל אמן צריך ליישם

admin

מדיה חברתית

שיווק חברתי הוא אסטרטגיה חברתית. הדבר נעשה בדרך כלל בפלטפורמה מקוונת המעסיקה קהלים בתוכן שלך באמצעות מחשב, טלפון חכם או טאבלט. מדיה חברתית מאפשרת לצרכנים היעד שלך לעסוק איתך ועם המותג שלך. כמה פלטפורמות מדיה חברתית הפופולרי ביותר כיום בשימוש בשיווק הם פייסבוק, טוויטר, Pinterest, YouTube, LinkedIn ו Instagram. ניהול השיווק של מדיה חברתית יכול להיות מאוד זמן רב. אז אני ממליץ ריכוז זמן תוכן על כמה עמודים. הנה כמה המלצות:

Facebook, Instagram ו- YouTube הן פלטפורמות חזותיות שמחברות את האמנות שלך עם לקוחות. באמצעות Facebook תוכל ליצור דף עסקי נפרד מהדף האישי שלך. האתר העסקי יאפשר לך ליצור קהילה של אנשים שיכולים לאהוב, להגיב ולשתף את התמונות והתוכן שלך. ל- Instagram יש מסגרת בסיסית זהה לפייסבוק, כך שתוכל ליצור פרופילים מרובים ולנווט ביניהם ביישום בטלפון. דמיון זה טוב אם יש לך פרופיל אישי ועסקי. Instagram היא רשת חברתית המתמקדת בתמונות שהן אידיאליות עבור אמנים חזותיים. שוב, אתה יכול ליצור קהילה של followers. במקרה של Instagrama, השימוש hashtags הוא קריטי ביצירת תנועה לפרופיל שלך, בניגוד פייסבוק, אשר בנוי טוב יותר על שליחת בקשות ומזמין אנשים לשתף את האתר שלך.

YouTube מאפשר לקהל לעשות צעד באולפן כדי לראות איך אתה עובד על השירים האחרונים. נראה כי YouTube הוא לא סוג של מדיה חברתית, אבל זה באמת על פי ההגדרה. מדיה חברתית היא כל פלטפורמה רשת המאפשרת למשתמשים לתקשר ולהתחבר בצורה חברתית. בגלל היכולת לאהוב, לשתף ולהגיב על קטעי וידאו של YouTube, זה באמת רשת חברתית. YouTube הוא באמת פלטפורמה חברתית לפני שהוא הופך טכניקה שיווק וידאו. בחלק הבא, אני אשתף כמה מידע על איך אתה יכול לשנות את פלטפורמת חברתית זו לתוך כלי שיווק וידאו!

שיווק וידאו

שיווק וידאו נועד להפעיל משתמש או דפדפן פעילות. עבור וידאו שאתה יוצר כדי להיחשב שיווק וידאו, זה צריך גם ליצור עניין חזרה לאתר שלך או משהו כי תצטרך לשלם כדי לקבל גישה נוספת. וידאו הוא דרך מצוינת לשתף את הכישרון שלך עם הקהל לעורר עניין באמנות. סרטונים גם מאפשרים לך להכיר אותך על ידי עוקבים ומנויים. הצופים ליהנות מהתחושה של פיתוח מערכת יחסים איתך. כאשר אתה יכול ליצור תחושה של נאמנות, הצופים יכולים להפוך את השותפים השיווקיים הטובים ביותר, כי הם יכולים לשתף את קטעי הווידאו שלהם עם חברים.

מכיוון ש- YouTube הוא בחינם, זוהי דרך נהדרת לשתף סרטונים המתמקדים בטכניקה האמנותית שלך או לספק מדריכים ללא תשלום קצר עבור מדיום אמנותי מסוים. אל תשכח כי היא טכניקה שיווקית כי חייב ליצור משהו הצופה יצטרך לעשות או לקנות. כאשר אתה לוחץ על הקישור בסוף הווידאו כדי לשלוח אותו לאתר האינטרנט שלך או להציע סרטוני הדרכה מפורטים יותר במחיר הסופי, אתה תהיה זכאי ככלי שיווק וידאו. ב- YouTube, תוכל ליצור ערוץ שיכול להתמקד בטכניקות סגנון או שתוכל לפרסם סרטוני הדרכה עם מידע שלב אחר שלב ליצירת פיסת אמנות ייחודית. חינם וזול תוכנת עריכת וידאו כגון Apple iMovie או Windows Movie Maker זמין כך שתוכל באמת להתאים אישית את קטעי הווידאו שלך לפני העלאת אותם ל- YouTube.

נשתמש באמן בצבעי מים, אשר, לדוגמה, שם דגש על דומם. האמן מפרסם 5 דקות הדרכה על ציור על ורדים ב- YouTube. הסרטון נוצר באמצעות iMovie, המהווה כיום את הסטנדרט ברוב המחשבים של אפל. בתום הסרט חינם של 5 דקות, האמן מכריז על סרטון וידיאו של 30 דקות מאתר האינטרנט שלו שינחה את הצופה על ידי ציור פרח מת עם ורדים מתחילתו ועד סופו. מצלמת האינטרנט והתוכנה מגיעות סטנדרטי עם מוצרי אפל. עלות יצירת דוגמה זו של שיווק וידאו היה בחינם.

מדיה חברתית ושיווק וידאו הם דרכים וירטואליות להגיע לקהל היעד שלך. עלות נמוכה של שיווק, שהוא יותר מישוש ויוצא רושם מתמשך על הקהל שלך, הוא שיווק פרטיזנים.

שיווק גרילה

שיווק גרילה היא אסטרטגיה שיווקית בסיסית, זולה, מהנה ואסטרטגית. לעתים קרובות, שיווק גרילה לוקח בצורה של אמנות חזותית, כגון מדבקות צבע תרסיס או פוסטרים ייחודיים מדבקות, מה שהופך אותו צורה טבעית עבור אמנים חזותיים. אסטרטגיה שיווקית זו נועדה לעורר עניין ולהפוך את המעניין החיצוני מספיק כדי לבחון את הפרסומת. זה דורש יותר דמיון ויצירתיות מאשר כסף עבור גרילה שיווק לעבוד בשבילך.

יישום שיווק גרילה יכול להיות מהנה ומרגש. רעיונות מסוימים עבור שיווק גרילה עשוי להיות מדבקות ויניל או פוסטרים נייר; זה נקרא שליחת פרוע. ביקור שלטי חוצות או גלריות מוקפצות מהירים במקומות ציבוריים הוא עוד גישה אופנתית. כמו כן יש לציין כי ייתכנו בעיות משפטיות בנוגע לאופן שבו מופיעים ערכי הפרא והגלריות הקופצות. פרסום מדבקות או פוסטרים יכול לגרום לבעיות, במיוחד אם הם ממוקמים על מודעות בתשלום או על מכשירים מקומיים, המדינה או הפדרלי. רוב העיריות דורשות היתרים שיוקמו במקומות ציבוריים. אל תיתן את הסיכון של הפרת החוק למנוע ממך להשתמש באסטרטגיה זו. הודות מחקר ותכנון ראוי, שיווק גרילה יכול להיות דרך מהירה ונעימה ליצור באז על האמנות שלך.

מדיה חברתית, שיווק וידאו ושיווק גרילה הם דרכים להעלות את המודעות ולבנות נאמנות של אמנים מהקהילה הקרובה והרחוקה. שיווק אפקטיבי יסייע להגביר את המודעות למותג ואת נאמנותם בקרב צרכני האמנות.

Leave a Reply