שיווק שותפים מתקדמים – להשתמש בכל 3 סוגים של קטעי וידאו להצלחה בשיווק שותפים

admin

ישנם 3 סוגים שונים של קידום מכירות וידאו אפקטיבי, כי אתה צריך לשלב לתוך שיווק שותפים מתקדמים שלך: לחיות פעולה, לכידת מסך ותוכנות וידאו. בתרבות של היום ואת הקול, וידאו הוא אחד הכלים החזקים ביותר ארסנל של שיווק שותפים.

הסוג הראשון, וידאו חי, הוא הנפוץ ביותר – אתה פשוט לעמוד מול מצלמת הווידאו ולבלות את הטון. זה יכול להיות מתוך היכרות חינם לך ואת המוצרים שלך כדי למכור את superplay מפורסם על ידי מאוחר בילי & # 39; האגו Mays. כמו כן, תוכל למצוא ראיונות וידאו עם אחד או כמה מומחים שעובדים טוב כאשר נעשה כראוי.

הסוג השני של הסרט, צילומי מסך, בדרך כלל שייכים לאחת משתי קטגוריות – זה גם מראה "סיור וירטואלי" של האתר או את הפעולה של התוכנה, או שידור אינטרנט או הקלטת webinar. הם חשובים במיוחד עבור שיווק שותפים של תוכניות מחשב כדי להראות את קלות השימוש או כוח של תוכנית חדשה, מגוון רחב של הטבות עבור אתר חבר חדש, או להביא את התוכן של שידור מידע לקהל הרבה יותר גדול ממה שהם יכולים להשתתף לחיות כאשר האירוע שודר בפעם הראשונה. במקרה האחרון, ודא כי כל הצעות מיוחדות המוזכרים וידאו להישאר זמין כי הקישור שלך שיווק שותפים נשאר על המסך מספיק זמן עבור אנשים להעתיק אותו.

הסוג הסופי, סרטים שנוצרו על ידי התוכנה, יכול גם להיות מחולק לשני סוגים הפופולריים ביותר – מבוסס טקסט מבוסס התמונה. לשעבר הוא לעתים קרובות הרחבה של שיווק שותפים נוצר על ידי הורדת גירסת האודיו של המאמר שלך או את כל הטקסט מופיע על המסך בזמן הקריאה, או שיש רק את הנקודות העיקריות שנשמרו על המסך כאשר כל פיסקה הוא קרא. זה האחרון נוצר כמו מצגת, עם גרפיקה או תמונות הבאים מופיעים יחד עם המורה, מוסיקה, כיסוי טקסט או כל שילוב של שלושת אלה.

תוכנת עריכת וידאו צומחת במהירות, והמחירים נופלים כל כך מהר, כי סרטים זמינים כמעט בכל שיווק שותפים החברה. כתוצאה מכך, המגבלות היחידות בשימוש סרטוני וידאו שותפים הוא הדמיון שלך ואת כמות המאמץ שאתה מוכן לשים כדי להשיג את ההצלחה של שיווק שותפים באינטרנט. התחל להרוויח כסף באינטרנט בעזרת שיווק שותפים שותפים עכשיו!

Leave a Reply