תעבורת וידאו

admin

אם אתה מנהל עסק ויש לי מוצר או שירות כדי לקדם, אז אתה מודע לחשיבות של התנועה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא ליצור סרטים משלך וליצור תנועה וידאו. במהלך השנים, יש פרץ של תעבורת וידאו שימשיך להסלים.

מאמר עבור וידאו

אם אתה כותב מאמרים, תכונות שאתה מפרסם, או רק מידע כללי על המוצרים שלך, אלה הם מועמדים גדולים לתוכן וידאו. לכל מאמר יש פוטנציאל גידול בתנועה בווידאו מכרה זהב בשבילך ואת אחד שאתה צריך לשקול את אסטרטגיית השיווק המקוון שלך.

כמובן שאנשים אוהבים לקרוא את התוכן שפורסם, אך מחקרים הראו כי הם גם אוהבים לצפות. לאחר המרת המאמר לתוכן וידאו, אתה עדיין יכול לקרוא אותו על המסך. עם זאת, הם יכולים גם לשמוע את המילים המדוברות של מאמרים.

ניתן להוסיף מוסיקה לסרט, כמו גם תוכן עם תמונות כדי להגביר את עוצמת הקול. לעשות את זה נעים בעיני הצופה. אל תמהר שום דבר ממהר כי זה לא ימשוך את הצופה ו במהירות להתחיל לחיצה על סרטונים אחרים.

אתה לא צריך שום מאמר מיוחד עבור תוכנת ההמרה וידאו. חבילות שקופיות ועריכת וידאו התוכנה זמינים שיכולים לעשות את העבודה היטב. אתה יכול גם פשוט להעביר את זה על מישהו המתמחה בסוג זה של עבודה.

לדבר בבירור וליהנות הקול שלך. אל תפגשו כדובר קודר. אם אתה מוכר משהו, אתה חייב להיות נרגש על מה שאתה מקדם, אלא אם כן אתה מוכר משהו כמו ארונות קבורה. אני חושב שיש לך רעיון. ייתכן ששמעת את הביטוי 'תוכן הוא המלך'. ובכן, זה חל גם על סרטים. ודא שלסרטון יש לפחות חלק מהתכונות הבאות:

  • מצחיק
  • מקצועי
  • מיוחד
  • שווה לפרסם

אם אתה רוצה שהסרטון שלך ימשוך את תשומת לבם של אנשים רבים, אם תרצה שהסרטון שלך יגיע לאנשים רבים, עליו להתבלט מסרטונים אחרים באותה קטגוריה. כאשר אנשים מתחילים לשים לב לסרטונים שלך, תראה שיש לך קשר עם אתרים הקשורים לתקשורת. ואתרים אחרים. התחל ליצור מאמרים בווידאו היום.

הפוך את הווידאו שלך ויראלי

ככל שאתה מקבל יותר חשיפה על וידאו, יותר טוב בשבילך. יותר ויותר אנשים רואים את הסרטון שלך, כמו אותו ומעבירים אותו. כאשר אתה מתחיל לשתף, אתה יכול לצפות דברים גדולים.

חשוב על מספר הפעמים שבהן אתה רואה סרטוני YouTube, למשל, בחדשות לאומיות, גם אם החומר התמטי אינו תמיד הטוב ביותר.

אתה צריך לנקוט פעולה ולהתחיל לקדם את הסרט בדרכים שונות. הנה כמה דוגמאות כיצד לעשות זאת:

  • פרסם קישורים לסרטון שלך בפורומים
  • שים את הסרטון שלך באתר או בבלוג שלך
  • הוסף את ההערה שלך לבלוגים אחרים לכתוב את הקישור שלך גם כן
  • שלח קישור לסרטון שלך לחברים ולמשפחה
  • שתף באתרים כגון Facebook ו- Twitter

ל- YouTube יש קהילה שעליך לשאוף להגברת תנועת הווידאו. הירשם לכל ערוצי YouTube שאתה אוהב והוסף תגובה לסרטונים שלך. יותר ויותר אנשים רואים את ההערות שלך המתייחסות לסרטונים שלך ותעבורת הווידאו שלך תהיה גדולה יותר.

אסטרטגיות אחרות של תעבורת וידאו

יש דברים אחרים שאתה יכול לעשות כדי לקבל תנועה וידאו ועכשיו אני אדון בנקודות אלה.

בסרט עצמו אתה צריך לקרוא לפעולה. זה עשוי להיראות כך: "כדי לקבל ספר בחינם על איך להפסיק לעשן באופן טבעי, בקר באתר האינטרנט." תוכל להוסיף את הכתובת של האתר שלך בסוף.

אם תעלה סרטון ל- YouTube, תבחין שיש שדות להוספת כותרת ותיאור לסרטון. לפני שאתה עושה את זה, אתה צריך לעשות מחקר מילות מפתח לבחור כותרת אשר ימשוך מבקרים רבים.

הזן את מילת המפתח לכותרת, רצוי קרוב ככל האפשר לתחילת. אם מילת המפתח שלך היא "רמת הסוכר בדם", למשל, ייתכן שיש לך כותרת דומה ל"הורדת רמת הסוכר בדם תוך 10 ימים ". זה עוזר אם אתה יכול לכתוב כותרת קליט, כי זה לבד יכול למשוך צופים לסרט שלך.

כדאי לשקול שימוש בשילוב של מילות מפתח רחבות וארוכות. זה יעזור לך לייעל את מנוע החיפוש שלך כותרת למשוך יותר תנועה וידאו לך.

בשדה תיאור סרטון YouTube, תוכל להוסיף תיאור קצר של הסרטון או של המוצר. בדוק שוב אם מילות המפתח הן בטקסט שאתה כותב. בתחילת הטקסט עליך להכניס את כתובת האתר שלך.

ניתן גם להוסיף תגים. אלה הם בעצם מילות מפתח הקשורות לנושא וידאו יש צורך לקבל תעבורת וידאו. YouTube יציע לך כמה, אך תוכל גם להוסיף פריטים משלך.

אם אתה מוסיף מילות תגים מרובות, הקפד להציב אותן במרכאות. לדוגמה, "שש Pack" "גינון אקולוגי" וכו '

נסה ליצור מונחים שאנשים ישתמשו בהם בעת חיפוש הסרטון שלך. אתה תהיה מופתע מה אתה בא עם.

האם שמת לב איך עיתונים מקוונים אתרי חדשות יש קטעי וידאו בפוסטים? זה נותן ערך לקורא כי הם קוראים את ההודעה לכתוב ולהציג תוכן וידאו בנושא.

מנועי חיפוש אוהבים לראות שילוב של תוכן שנבחר ממקורות שונים. זוהי אסטרטגיה שאתה יכול ליישם על הבלוג שלך או אתר אינטרנט כדי להגדיל את התנועה וידאו.

כפי שצוין קודם, אתה רוצה לשתף תוכן וידאו ב- YouTube. הוסף כותרות ותיאורים עשירים במילות מפתח. לאחר מכן בחר כמה תגים טובים. תראה לחצן "שתף" ליד הסרטון. לחץ עליו ולאחר מכן בחר "הטמע". זה ייתן לך חתיכת קוד שאתה חייב להעתיק ולהדביק לתוך החלק HTML של האתר או הבלוג שלך. פעולה זו תציב סרטון מ- YouTube באתר שלך.

כאשר מישהו מגיע לאתר שלך, הוא יכול כעת לקרוא פוסטים או לצפות בכל תוכן הווידאו שהטמעת. זהו פוטנציאל עצום עבור תעבורת וידאו בשבילך.

אם אחרים מוצאים את הסרטון שלך ב- YouTube ועושים אותו הדבר, הקישור לאתר שלך יופץ בכל מקום, ופירוש הדבר שתחזור לאתר עם יותר תנועה של סרטונים.

יישום

קבל חשיפה רבה ככל שתוכל וידאו באינטרנט תכנים. ככל שתעבורת הווידאו תופיע בנתיב שלך, כך יגברו המכירות ויגדל הרווח. זה כל כך פשוט.

להיות מודעים היתרונות של שיווק וידאו ואתה יכול לצפות לתנועה טובה. להיות פעיל השיווק המקוון שלך וידאו היום.

Leave a Reply