תוכנית שיווק מוסיקלית – איך למכור את הלהקה שלך

admin

בעבר, תעשיית המוסיקה היתה כפופה לכללים יוצאי דופן. עם זאת, האינטרנט משתנה במהירות. עסקים קטנים מקודמים באינטרנט באמצעות טכניקות מוכחות שניתן ליישם בקלות את היוזמות של להקות סולו ומוסיקאים. בואו נסתכל על כמה טקטיקות שיווק קטנות כי צוותים יכולים להשתמש כדי להשיג יתרון על פני המתחרים.

תעשיית המוסיקה צריכה לשקול פרסום PPC

אלגוריתמים של מנועי חיפוש הופכים במהירות לאחת הדרכים היעילות ביותר למצוא סוגים ספציפיים של תוכן. אנשים מסתמכים עליהם ללמוד דברים חדשים, למצוא מוצרים לקנות ולהציג מידע כדי להרוג את הזמן. מנועי החיפוש מאפשרים לחברות לקדם את היוזמות שלהם על בסיס תשלום עבור קליק. ביסודו של דבר אתה יכול לקדם את הצוות שלך על ידי תשלום עבור קליקים על מנועי החיפוש על פי מילות מפתח שימושיות. לדוגמה, אם הלהקה שלך יש צליל דומה לאמן אחר, ראוי לציון יותר, אתה יכול לשלם כדי למקם אותו במנועי החיפוש כאשר משתמשים לחפש אמן מסוים. במשך הזמן, הקליקים יבנו קישור בין המוסיקה שלך לבין האמן שמטרתו קמפיין PPC.

למכור סרטון מוסיקה ב- YouTube

סטודנטים רבים יש High Definition מצלמות ועריכת וידאו תוכנה. רבים מהם מוכשרים מספיק כדי ליצור וידאו מוסיקה אשר יספק את הקהילה כי צורכת תוכן באתרי שיתוף וידאו. כאשר נגני וידאו מופיעים בסטטוסים ברשתות חברתיות, כגון Twitter ו- Facebook, אנשים יכולים ללחוץ עליהם.

בנוסף, שיווק בתשלום ב- YouTube הוא הזדמנות מדהימה. אם היית צריך לשלם כדי להופיע כסרט קשור עם אמן נשמע דומה, תתחיל לבנות עמותה. עם הזמן, אלגוריתמים רבים עשויים להבחין בחיבור.

שירותים אחרים, כגון Last.FM ו Pandora, גם לשים לב אלה אסוציאציות. אנשים רבים מוצאים אמנים חדשים המשתמשים בפונקציות רדיו דומות של האמן באתרים כאלה, והאלגוריתם שלהם מחזק את היחסים בין אמנים.

SEO עבור להקות – הורד אלבומים ביקורות על בלוגים

בעבר, רוב האמנים העדיפו לשלוח את אלבומם לביקורת במגזינים מרכזיים. עם זאת, טכניקות אופטימיזציה של מנועי חיפוש מתחזקות בצורה הטובה ביותר כאשר משתמשים רבים באתרים של צד שלישי בודקים את המוסיקה של צוות נתון. בכל פעם שזה קורה, קישורים נכנסים נוצרים המדגימים את הקשר בין האלבום החדש לבין המונחים המשמשים לתיאור זה. כתוצאה מכך, אתה צריך לשלוח את התקליטור לכל מי שיש לו בלוג בכל גודל. גם אם יש להם מעט מאוד קוראים, תוכל להרוויח מהקישורים שהתקבלו בחזרה. חברות אחרות לא כל כך בר מזל בהקשר זה; אנשים אוהבים לדפדף במוסיקה ולהביע דעות על המהדורות החדשות של המוזיקאים. השתמש בו כדי לשפר את המיקום שלך ברשימות מנוע החיפוש.

אחרי הכל, רוב טכניקות השיווק הקטן לעבוד היטב עבור שתי הקבוצות ואת מידע גיל. בעבר זה לא היה ככה. צוותים השתמשו בערוצים יקרים יותר, כגון מודעות מגזינים, תצוגות מוגבלות למסך בחנויות מוסיקה ויוזמי רדיו יקרים. עכשיו כלי הרשתות החברתיות, יישומים מותאמים אישית עבור iPhone & # 39; ו- Android ומערכות משלוח תוכן בחינם זמינים כמעט לכל הקבוצות. עם כלים חדשים אלה, אתה יכול לקדם את המוסיקה שלך בלי לשאול הון.

Leave a Reply