וידאו עסקי – יסודות 2: רמות ייצור וידאו

admin

כולנו כמו הייצור ברמת הוליווד באתרי האינטרנט שלנו, אבל זה לא מעשי עבור רוב החברות. כדי לתת לך מושג לגבי הסכום שאתה יכול לשלם עבור סרטון עסקי (ולעזור לך לפתח תקציב ריאלי), חילקנו את האפשרויות שלך לחמש קטגוריות, החל בסיסיות ועד מתקדמות מאוד, וכולל טווחי מחירים לכולם.

חובבים

באמצעות ציוד הצריכה הבסיסי, אתה מצלם ועורך וידאו משלך. סאונד ותאורה לא יהיה נהדר, אבל במצבים שבהם האיכות אינה חשובה, היא עושה את העבודה. הסכנה, כמובן, היא שאם אתה משתמש בו במצבים לא נכונים, זה יכול לפגוע בתדמית של המותג שלך.

עלות של 2-3 דקות וידאו: ללא תשלום (ללא ציוד)

חצי מקצועי

קולנוען (לא מקצועי) עם קצת ניסיון, אולי גיסך או ידיד של הבן שלך, וכו '; מי יכול לעשות את זה כתחביב או במשרה חלקית באמצעות "prosumer" מצלמה ועריכה תוכנה, יכול לייצר וידאו הגון. עם זאת, התוצאות עשויות להשתנות במידה ניכרת בהתאם לכישוריו ולפעילותו של המפעיל. ואת המוצר הסופי, אם כי מוכשר, בדרך כלל אין ברק והוא פחות מעניין לצפות יותר מאשר ייצור מקצועי יותר. זה יכול להיות שימושי על בלוגים, הקלטות הקלטות פנימי. זה בדרך כלל לא מספיק גבוה כדי לתפוס מקום חשוב באתר.

העלות של וידאו 2-3 דקות: חינם – 1000 $

רמה מקצועית נמוכה יותר

ברמה זו, אתה מקבל צוות שעובד במשרה מלאה או במשרה חלקית באמצעות ציוד מקצועי. הם לא יהיו ניסיון ברמה הבאה או לבזבז זמן רב על הפרויקט כמו אנשי מקצוע פרמיה, ולא יביא כישרון פרמיה לעבוד, אבל תיצור וידאו חד, אמין. רבים של אנשים אלה יש "יום עבודה" והם עושים את זה תמורת כסף נוסף. זה לא יכול לעודד אותך, אבל זה לא יגרום לך להתבייש. זה סוג של וידאו הוא המתאים ביותר עבור אנשים מדברים המצלמה במשרד, פרופילים ותיאורים פשוטים של שירותים.

העלות של וידאו 2-3 דקות: $ 1000 – $ 10,000

פרמיום מקצועי

וידאו באיכות הגבוהה ביותר הוא שילוב של מיטב הכשרונות ואת הכלים באיכות גבוהה. לצוות יש יותר ניסיון ומקדיש זמן רב יותר לתכנון ועריכה, יצירת מוצר סופי שיוצר רגשות ואזמניות. זה חומר עטורת הפרסים, אשר מספרת סיפור מרתק באמת מעסיק את הצופה בקצב טוב שנראה מתאים. יהיו לך אפשרויות teleporter, טכנאי איפור, תאורה מיוחדת וצליל, אנימציות, גרפיקה מרתקת ועוד. להשקיע וידאו פרמיה כאשר אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של אנשים, לספר את ההיסטוריה של החברה שלך, ליצור מקצועי, מואר היטב ראיונות, להציג מקרי מקרה מעניין, הרכבת או הרכבת בפועל, או להפוך את המוצר או השירות להתבלט בסביבה תחרותית.

העלות של וידאו 2-3 דקות: $ 3,000 – $ 50,000

הוליווד

אתה לא צריך לחיות בהוליווד כדי ליצור סרטים ברמה הגבוהה ביותר. אתה רק צריך כסף. זהו הסרט במיטבו ורק חברות גדולות בעולם יוכלו להרשות זאת לעצמם. רמה זו יכולה לכלול בדרך כלל תכנון נרחב, יצירת רעיון יצירתי, שחקנים ידועים או דוברים, תרחיש ומושג שבאמת עוסקת, ציוד הייצור הטוב ביותר כגון; מצלמות, תאורה, אולפן שכירות, סצנה, נסיעות עולמיות, גרפיקה ואפקטים של מעצבים מוכשרים. זה יכלול מומחים עבור כל היבט של הצוות ואת המשאית ציוד. אם יש לך תקציב, השתמש בו עבור פרסום מתקדם, מסעות פרסום ויראליים או כחתימה על העסק שלך.

עלות וידאו של 2-3 דקות: $ 100,000 – $ 1,000,000 +

הקטגוריות הנ"ל הן שרירותיות ויש ביניהם שטח אפור. לעתים קרובות, עם צמיחה של כשרונות וציוד, אותם אנשים יכולים לשפר את הקטגוריה של מה שהם מספקים. מאז עיצוב הווידאו דומה לבחירה של מכונית עם אפשרויות רבות, טווחי המחירים עבור הפרויקט עשוי להיות בסוף הטווח.

Leave a Reply