3 טיפים על איך לשפר את שיווק וידאו בטוויטר ואתרים אחרים ברשת החברתית

admin

כמו עסקים קטנים יותר ויותר להשתמש בכלי מדיה חברתית כגון פייסבוק, LinkedIn, Twitter ו- MySpace למכור את העסק שלהם, חברות תוכנה אלה לפתח כלים ולהרחיב את השירותים שלהם, כך תוכן וידאו ניתן לשלב ומשותפים באתרים שלהם. לדוגמה, טוויטר, ענק על הבלוג, יש רק שינו את הפונקציות של צפייה בווידאו.

בעבר, כאשר שלחת ציוץ לשוק שלך או לעוקבים עם קישור לסרטון, הצופה יצטרך ללחוץ על הקישור, ואז הוא יופנה לצד שלישי כדי לצפות בסרט. עכשיו Twitter אפשרה לצפות בסרטונים בזרם Twitter מבלי לעזוב את הלקוח בטוויטר. שינויים אלה פתחו דרך חדשה ודינמית שבה עסקים קטנים יכולים להשתמש בטוויטר כדי לקדם את העסק שלהם. זכור את שלושת הטיפים הבאים כי זה סוג של שיווק וידאו הוא צובר פופולריות.

1) שינויים אלו יאפשרו למשווקים להעביר את הסרטונים האחרונים וכמעט בזמן אמת מהזרם שלהם באמצעות מילות מפתח הקשורות במילות מפתח הקשורות ישירות לסרטון המשותף. כאשר תוכן וידאו מתפרסם באתר שיתוף הווידאו, הוא יופיע גם בתוצאות החיפוש של הטוויט שהוא היה משויך אליו ב- Twitter. תוצאות אלו יופיעו בתוצאות החיפוש של Google וישפרו את האופטימיזציה הכוללת של מנועי החיפוש. עם מכשירי iPhone ו- Android המספקים איכות טובה יותר של וידאו ואידיאו, כמו גם תוכנות לעריכת וידאו, חברות שיווק עסקיות קטנות יוכלו ליצור, לערוך ולספק סרטונים בזמן אמת, אשר צפויים להיות נוכחים בכנסים לצופים שלהם טוויטר.

2) יוצרי וידאו ואנשי מקצוע עסקיים קטנים יכולים ליצור קטעי וידאו מיקרו עבור חסידיו בטוויטר ולהציג את התגובות שלהם. מחקרים הראו שרוב הצופים לוחצים על הסרטון לאחר דקה של צפייה כמעט בכל סרט, אם הם לא מעוניינים בתוכן שלו. הגיע הזמן ליצור סרטונים קצרים רלוונטיים לבדיקה על נמענים ב- Twitter. כשמדובר במספר הסרטונים שיש לכלול בזרם ב- twitter, שיטות העבודה המומלצות מציעות לך לדבוק בכללים של פחות מ 1-3 סרטונים עבור כל 12 tweets. נסה להימנע מדואר זבל.

3) בצע את השימוש בווידאו בחשבון Twitter שלך על ידי קריאת בלוגים או הודעות מיוצרי טוויטר או משווקים חברתיים. בעוד שרוב זה סוג של שיווק וידאו מיקרו הוא חדש יחסית, יש מעט מידע על שיטות עבודה מומלצות הוקמה, אבל יש מידע על משווקים באמצעות כלים אלה ואת מסעות הפרסום המוצלחים שלהם. שני מקורות טובים לשימוש בווידאו בטוויטר הם האתר של מייקל סטלזנר מומחה על מדיה חברתית ו טוויט קפיצה & # 39; s, היוצר של טוויטר, אתר אינטרנט המכיל קישורים למספר משאבים לדון שיטות עבודה מומלצות לגבי שיווק באינטרנט של וידאו טוויטר.

Leave a Reply